Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
nasıl rahat ettiniz orda koltukların üstünde kızmadılarmı size.yeni nesil gençlik .
nasıl rahat ettiniz orda koltukların üstünde kızmadılarmı size.yeni nesil gençlik .
Evet beceremiyosun.. Tek başına kavga ediyosun direk uçan tekmeyle bayıltınca adamı :queen::queen:ama ben kavga etmesini beceremiyorum ki![]()
Yok abi biz uyuyunca ordan şalla gelip üstümüzü örtüyolar.. Hizmette sınır yok yani :cherry:nasıl rahat ettiniz orda koltukların üstünde kızmadılarmı size.yeni nesil gençlik .
abi biri uyurken horladı ama kim olduğunu çözemedim :queen:
allahtan emzik isteyen olmadı nerden bulurdum o saatte![]()
Aaaa benim gamzem çıkmış :queen:
GKN da pörtlemiş ordan :cherry:
pınarcım o resmi seversin çünkü yanında ben varım:cherry:
GKN horlamıştır pörtlek şey![]()
Afferim.. Hep böyle benim gibi mütevazi ol evladım :queen::queen: