[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi ya seninle tanışmak benim için güseldi pek yakı olamadık ama büyüklere ihtiyacımız var mutlaka uzun uzun sohbet etmek bilgilerinden faydalanmak isterim

Bak işte gördünmü???

Kimsenin yanına oturmadın gidip konuşmadın bi de bizi suçluyosun çok ayıp :p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
yok kanka bidonlu cbf 150 imi görmeyin diye kaldırıma parkettim...herifler pin RR altıyüzella RR la gelince benimde jinekolojim bozuldu...:pMagmayla AYE ye dalıyodum zor tuttular beni..:queen:

aman abey yapma gözün sevem onlar senin kalemin değil... kıravatla heee bizde yedik gıçın donmadımı :p
bide elinde kaskla geldi ben motorcuyum hesabı:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ee hani resimler.Gerçi anlatılanlar sayesinde olayları yaşamış gibi oldum valla.Allah muhabbetinizi artırsın:rendeer: hepinizi çok merak ediyorum ama ehliyetimi bi aliim gelicem o Tophaneye:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aman abey yapma gözün sevem onlar senin kalemin değil... kıravatla heee bizde yedik gıçın donmadımı :p
bide elinde kaskla geldi ben motorcuyum hesabı:queen:


Magma ve AYE nin façasını alıcam en kısa zamanda...taktım abi bu ikiliye...:p

teşkilat çantadaydı dostum...kaskıda yemedi moturun üzerine koymak...başka kelleye uygun beden kask bulamayınca Abdurrahman Çelebi değerinde caanım kaskım...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Bak işte gördünmü???

Kimsenin yanına oturmadın gidip konuşmadın bi de bizi suçluyosun çok ayıp :p

pınarrrrrrr :) ama seni vetugçeyi görür görmez tanıdı eeenasıl olsa seni tanımamak mümkün degildi kocaman bir ayakla seni beyoglunda o kalabalıkta görsem tanırım :p tugçeyi zaten az çok tahmin ediyodum bide resimlerinden biliyorum. ama yer yoktu kuzum napalım boş bulduğumuz yere sıkıştık napalım almadınki bizi aranıza :p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Magma ve AYE nin façasını alıcam en kısa zamanda...taktım abi bu ikiliye...:p

teşkilat çantadaydı dostum...kaskıda yemedi moturun üzerine koymak...başka kelleye uygun beden kask bulamayınca Abdurrahman Çelebi değerinde caanım kaskım...

Harbi ha senle Selçuğa Göre özel yapım kask lazım :)

tuğçe ayrıca haritada cafenin yeri yanlıştı hatırlatim...:cherry:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Metehan abi koptum valla, sana nezaketen kibarca kitlemek isterdim ama gülmekten yazamıyorum. :queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
klasik mt istanbul buluşması ve fener galatasaray maçı herzamanki gibi muhteşemdi.katılan herkese gönülden teşekkürler delimavili(kemal)e neskafeler için çok teşekkürler.ve D C R ye dışardaki jesti için ayrıca teşekkürler.işte bendeki resimler.









































bendeki resimler bukadar gecikme için özür dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi koptum valla, sana nezaketen kibarca kitlemek isterdim ama gülmekten yazamıyorum. :queen::queen::queen:

vayyy kankam gelmiş...nassın abicim...:p


ilerleyen yüzyılda bir hıp hop yıldızı olursam araba ve motorunu dekoratif amaclı kullanabilirim dimi...:)şöyle bir kreatif var kafamda...arka fona nıtro uyar...:cat:

[YT]5KZbdFyzkds[/YT]






(Bir önceki mesajdan bu yana dönüş hızım saatte 224.000 hektosaniye..başım döndü:p)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ellerıne saglık guzel olmus.........Pınar ablanın butun foto larında sıgara var:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ellerıne saglık guzel olmus.........Pınar ablanın butun foto larında sıgara var:)

Pınar bak genclere kötü örnek oluyon..Zararlı ne kadar şey varsa yapıyon sende arkadaşım...:queen:pınarın hayatında 3 S var...Sıkca Sorulan Sorular değil ama...

Super Sport ve Sigara...:queen:hepsi zararlı bunnarın...:p


Crazy aplan ne yaparsa sende aynısını yapmakmı zorundasın...:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ilerleyen yüzyılda bir hıp hop yıldızı olursam araba ve motorunu dekoratif amaclı kullanabilirim dimi...:)şöyle bir kreatif var kafamda...arka fona nıtro uyar...:cat:

Abi bırak motoru arabayı, rap klip yapıcaksan objen kedoşlar olucak :p

[YT]9yArOl8pMr8[/YT]
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yollar gidişine kızlar dönüşüne hasta abicim. :queen:

Ben Garip bir Pandayım...kızlar beni hatırlasın...
Geyik yapan bir pandayım..kızlar beni hatırlasın..
Pidonlu bir pandayım..kızlar beni hatırlasın...
Buzda dans eden bir pandayım...AYE beni hatırlasın..:queen:


Aşık Mete Handırella...:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben Garip bir Pandayım...kızlar beni hatırlasın...
Geyik yapan bir pandayım..kızlar beni hatırlasın..
Pidonlu bir pandayım..kızlar beni hatırlasın...
Buzda dans eden bir pandayım...AYE beni hatırlasın..:queen:


Aşık Mete Handırella...:p

Merhaba :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Pınar bak genclere kötü örnek oluyon..Zararlı ne kadar şey varsa yapıyon sende arkadaşım...:queen:pınarın hayatında 3 S var...Sıkca Sorulan Sorular değil ama...

Super Sport ve Sigara...:queen:hepsi zararlı bunnarın...:p


Crazy aplan ne yaparsa sende aynısını yapmakmı zorundasın...:p

yok abı sıgara ıcmem ole kotu huyum yoktur ıcnlerde tafsıye etmem kım ıcıosa tafsıye etmem :) Pınar ablayla aramız kotude :)))))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi bırak motoru arabayı, rap klip yapıcaksan objen kedoşlar olucak :p

[YT]9yArOl8pMr8[/YT]

Abi valla bizi Ferhat Güzel'den beter ettin be...:salut:eek: ne eyle...kediler böcekler kuşlar falan...ulan senat camiasına girmeden madara edicen bizi...sponsor olursun falan diye düşünmüştüm...:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abi önemli deil, ne demek :cat:

Fotolar için çok teşekkürler :rendeer:


Muharrem abi herkez donuyo bi biz akıllıyız he :queen: baksana bize kısakollu :queen:

Seni ben dısarda gordugumde komıgıme gıtmıstı bacakların bıle tırtır tıtrıodu :) dıslerın nerdeyse bırbırıne carpcaktı :) konusamıyodun :)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
ya abi ne nescafesi ısmarlaması :queen: ben ordakilere yoq ole bişey yalan valla yalan billa yalan :queen: en son kendime ısmarladım onuda beklemeden kalktık ilk çayı geç getirdiler buz gibiydi zaten bi çay 2 lira ben ordakilere nescafe ısmarlasam ybr yi ordaki kel amcaya bırakmam gerekir :cherry: :queen::queen: ümmet abi yannış anlamışın sanırım sen ısmarlayanı bida sor abi arkadaşlara gerçi ortada biri ısmarlama olayı vardı ama biz içemedik.. artık bidahaki sefere :cherry:

resimler çok güzel ellerinize sağlık.. apaçi amcanın kaskıda çok güzeldi ha arkasında gözleri burnuda var tavşan gibiydi :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst