- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
abi ya seninle tanışmak benim için güseldi pek yakı olamadık ama büyüklere ihtiyacımız var mutlaka uzun uzun sohbet etmek bilgilerinden faydalanmak isterim
Bak işte gördünmü???
Kimsenin yanına oturmadın gidip konuşmadın bi de bizi suçluyosun çok ayıp



















