2006 2500km biraz düşündürücü :silent:Hiçbiryere gitmemişmi bu adam

Eğer doğruysa güzel fiyat ve motor.:cat:Bir servise göster bence.Gerçi servis bile anlıyamıyormuş

Sen genede göster tedbiri elden bırakma.:cat::wiinkk:
YOK artok daha neler 270 mi:cyclopsan:cyclopsan Pek inandırıcı gelmedi bana bu rakam

Yokuş aşşşağı falanmı

:mrgreen:
motora gittim baktım, önce ilk sahibi abimizle tanıştım; başkentte bir ilaç firmasında genel müdür olarak çalışıyor.evi ayrı işi ayrı kentte.ev bulunduğu semtin en gözde muhiti/sitesi diyebilirim. uzun lafın kısası maksisukuter den geçmiş canımız çiçeğimiz fazere. fakat hafta sonları eve geldiğinden pek binememiş.paraya pula hiç sıkıntısı olmadığından pek para pul mevzusu gütmüyor.bir de 17 yaşında bir oğlu var.çocuk ta isteyip duruyor diyor.elbette çocuğa da vermediği için, motorun durup huzursuzluk çıkarmasını da istemiyor.gerçekten orjinal bi makina.çok temiz.çok silinip yıkanmadığından boyada yıkanma silinme çizikleri bie yok.özellikle ince ince kontrol ettim.her boruda bulunan kelepçelerdeki, depo altındaki, ön maşa bağlantılarındaki,frenlerdeki, disk tutucularındaki, eksoz bağlantılarındaki, sele altı civataları.... nereye bakarsanız bakın civata başlarındaki sabitleme ojeleri bozulmamış, makina üzerindeki hiçbir vidaya ya da civataya anahtar/tornavida değmemiş.orta ayak ve yan ayağın altındaki boya bile çizilmemiş henüz.yurt dışına sık sık çıktığından fransadan koruma takozları ve yanmayan yırtılmayan motor kılıfı (sıcakken örtebiliyorsunuz, eksoz yakamıyor) özel bir disk kilidi almış.bunları bana hediye etti zaten.akılda şüphe olacak bi durum yok.emin olun belki de Türkiye sınırları içindeki en temiz 2006 fazer.anlayacağınız ilk sahibini tanısanız şüphe götğrmez bir şekilde alırdınız. ben de öyle yaptım zaten.
gelelim daha önce fazer kullanmayan biri olarak ilk sürüş izlenimlerime; iki kişi turladık.makinanın sınırlarını tam zorlamadım. ama gerçek şu ki fazer iki kişi ile bile mükemmel dengeli bir makina. gidon ancak bu kadar yumuşak, konfroru olabilirdi. yerenlerin aksine ki (yeren arkadaşların ss sınıfındaki makinalarla kıyasladıklarına eminim) frenleri harika(arka disk dahil). 6000-7000 devrin altında gaz koluna gayet hızlı reaksiyonlar gösteriyor. oturuş posizyonu mükemmel. makinanın japonyada üretilmesi, motor sesinin her devirdeki disiplini, dengesi, görselliği, gerektiğinde agresifliği...
buna aşık olunmaz mı arkadaşlar. zaten aşıktım, Allah'a şükür kavuşturdu.Allah almak isteyenlere nasip etsin diyelim.:bounce:
en son sözüm: canımız çiçeğimiz fazer'e zaten aşıktım ama fazer aşık olunacak en doğru makinadır, bunu anladım.
:cat: