Şu Avrupa ve Türkiye satış rakamlarını kaynaklarıyla alabilir miyim ben? Türkiye neyse de Avrupa olayına pek inanasım gelmiyor. Çok merak ettim, herkesin dilinde çünkü "Avrupa'da ve Türkiye'de en fazla satan motosiklet" cümlesi
Avrupa satış rakamlarına kısaca bir göz atalım! Ünlü italyan motosiklet sitesi
www.motoblog.it nin raporladığı 2006 Avrupa satış rakamlarının ilk 10`u !
1 - Honda SH150 ( 30.050 adet ) (scooter)
2 - Yamaha FZ6 S/N (FAZER) ( 25.254 adet ) (spor-touring)
3 - Honda SH 125 ( 23.981 adet ) (scooter)
4 - BMW R 1200 GS/1150 ( 20.938 adet ) (enduro)
5 - Piaggio Beverly 250 ( 20.163 adet ) (scooter)
6 - Kawasaki ER-6n ( 19.970 adet ) (spor-touring)
7 - Suzuki GSR 600 ( 19.963 adet ) (spor-touring)
8 - Kawasaki Z750 ( 18.745 adet ) (spor-touring)
9 - Yamaha X-max 250 ( 16.907 adet ) (scooter)
10-Yamaha Xp 500 Tmax ( 16.897 adet ) (scooter)
En yakın rakibine %25 fark atmış gibi görünüyor! En azından benim baktığım yerden öyle görünüyor! Bilgiler "Motor-ON" un Temmuz 2007 / 7 sayısından aynen aktarılmıştır...!
Gelelim asıl meseleye acaba 9.000 d/dak dan sonra gazın ya hep ya hiç şeklinde tepki vermesi şeklinde şikayeti olan arkadaşlar var mı? Dergideki bir testte bu yönde bir eleştiri olmuş 9.000- 13.500 devir aralığı için! Birde uzun süreli kullanan arkadaşlar ne kadarlık periyotlar da kaç para masrafla karşı karşıya kaldıklarıyla ilgili bilgi verirlerse sevinirim!
Mesela bi arkadaş şu anda ismini hatırlayamadığım için özür diliyorum! " 2 sene de bir lastikler için 350 euro yu gözden çıkarıyorum ve buna değiyor! " diye yorumda bulunmuş! Bunun gibi! Yada ağır bakımı kaç km de, kaça maloluyor! Rutin bakımlar kaça maloluyor! Gibi.... Anlayacagınız üzere ben de Allah izin verirse S2 ABS almak istiyorum ama, fuara mı bırakayım! Hemen mi alayım karar veremedim... Şimdiden tüm cevaplar için teşekkürler....