Yamaha Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,113
YAMAHA FZ6 - FAZER

nfl6p4.jpg







FZ6 FAZER (Ön Grenajli)


Resimleri büyük görebilmek için üzerine tıklayınız...


RENK ŞEÇENEKLERİ


1. Siyah Elmas (Daimond Black)
2. Lav Kırmızısı (Lava Red)
3. Gümüş Fırtına (Silver Storm)
4. Yamaha Mavisi (Yamaha Blue)


FZ6 Fazer Ayrıntılı Teknik Özellikler

Motor : Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 600 cc.
Çap: X Strok 65.5 X 44.5mm
Kompresyon oranı: 12.2 : 1
Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu: 6 vites
Tahrik: Zincirli

Şase

Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön teker hareket mesafesi 130 mm.
Arka teker hareket mesafesi: 130 mm.
Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
Arka fren: Tek disk, f 245 mm.
Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C (73W)

Boyutlar

Boyutlar: (UxGxY) 2.095 x 750 x 1.215 mm.
Sele yüksekliği: 795 mm.
İki teker arası mesafe: 1.440 mm.
Min.Yerden yükseklik: 130 mm.
Ağırlık: 187 kg.
Yakıt kapasitesi: 19 litre (3.5 litre yedek)
Yağ kapasitesi: 3.4 litre



________________________




FZ6 (Ön Grenajsız/Naked)


Resimleri büyük görebilmek için üzerine tıklayınız...

RENK ŞEÇENEKLERİ


1. Gümüş Fırtına (Silver Storm)
2. Kaya Kaplı (Rock Slate)
3. Turuncu Ateş (Orange Blaze)
4. Siyah Elmas (Diamond Black)

FZ6 Ayrıntılı Teknik Özellikler

Motor tipi: 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 600 cc.
Çap x Strok: 65.5 X 44.5mm
Kompresyon oranı: 12.1 : 1
Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
Yağlama: Islak karter
Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi yakıt enj.
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Ateşleme: TCI
İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
Vites kutusu: 6 vites
Tahrik: Zincirli

Şase

Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön teker hareket mesafesi: 130 mm.
Arka teker hareket mesafesi: 130 mm.
Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
Arka fren: Tek disk, f 245 mm.
Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C (73W)

Boyutlar

Boyutlar: (UxGxY) 2095 x 755 x 1.085 mm.
Sele yüksekliği: 795mm
İki teker arası mesafe: 1.440mm
Min. Yerden yükseklik: 130 mm.
Ağırlık: 180 kg
Yakıt kapasitesi: 19.4 litre (3.6 litre yedek)
Yağ kapasitesi: 3.4 litre


_______________________


Distirbütör Firma Bilgileri
Yamaha Türkiye Distribütörü: Beldeyama Motorlu Vasıtalar Sanayi ve Ticaret A.Ş.
E-Mail: [email protected]
Web: http://www.beldeyama.com.tr
Adres : Çayır Cad. No: 73/75 İstinye 34460 İstanbul
Telefon : (0212) 277 57 97/98 pbx
Faks : (0212) 277 69 57


Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) ile Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) Arasındaki Fark?
İki tip fz6'nin motor tipi ve tüm teknik verileri aynıdır. Çıplak (Naded) versiyonun adından da anlaşılacağı gibi motorun ön grenajı yerine damla şeklinde bir far kullanılmıştır. Ön grenaj farkından dolayı grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) ile grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) arasında kilo ve boyut dışında hiçbir fark yoktur
Uzunluk: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 2,095mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 2,095mm
Genişilik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 750mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 755mm
Yükseklik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 1,215mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 1,085mm
Oturma yüksekliği: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 795mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 795mm
İki teker arası mesafe: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 1,440mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 1,440mm
Min. Yerden yükseklik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 130mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 130mm
Kuru Ağırlık: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 187 kg / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 180 kg

Yamaha FZ6 Kullanım Klavuzu Bakım El kitabı İngilizce(service manual)
Yamahanın FZ6 Fazer ve FZ6 için çıkardığı bakım el kitabını (klavuz) aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.
Servis el kitabı ingilizce olup 432 sayfadan oluşmakta , içeriğinde periyodik bakın ve kontroller, motorun en ince detayına kadar resimli parça bilgileri, mekanik ve elektronik aksamın çalışması hakkında bilgiler mevcut.
Dosya Boyutu : 13.9 MB
Dosya Tip: Rar


Yamaha FZ6 Hata Kodları (Hatasız kul olmaz)
Hata Kodu : 12
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Krank-şaft-durum-sensöründen normal olmayan sinyaller alındı.

Hata Kodu : 13
Teşhiş Kodu : 03
Semptom : Hava-emme-basınç-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 14
Teşhiş Kodu : 03
Semptom : Hava-emme-basınç-sensör borusunda hata.

Hata Kodu : 15
Teşhiş Kodu : 01
Semptom : Valf-durum-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 16
Teşhiş Kodu : 01
Semptom : Valf-durum-sensörü hatası.

Hata Kodu : 19
Teşhiş Kodu : 20
Semptom : START siviç'e basıldığında ECU 4-numaralı terminal hat girişinde açık devre buldu.

Hata Kodu : 21
Teşhiş Kodu : 06
Semptom : Soğutucu-sıcaklık-derecesi-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 22
Teşhiş Kodu : 05
Semptom : Hava-emme-sıcaklık-derecesi-sensörü açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 30
Teşhiş Kodu : 08
Semptom : Motosiklet devrildi.

Hata Kodu : 33
Teşhiş Kodu : 30
Semptom : Ateşleme bobini primary sarımda açık devre.(#1, #4).

Hata Kodu : 34
Teşhiş Kodu : 31
Semptom : Ateşleme bobini primary sarımda açık devre.(# 2, #3).

Hata Kodu : 41
Teşhiş Kodu : 08
Semptom : Motor-stop düğmesi yetersiz temas ediyor, açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 42
Teşhiş Kodu : 07, 21
Semptom : Hız sensöründen normal olmayan sinyaller alındı; veyahut boş vites lambası siviçinde açık veya kısa devre.

Hata Kodu : 43
Teşhiş Kodu : 09
Semptom : Enjektör ve yakıt pompasındaki mevcut güç normal değil.

Hata Kodu : 44
Teşhiş Kodu : 60
Semptom : EEPROM'a erişme (yazma veya okuma) sırasında bir hata bulundu.

Hata Kodu : 46
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Yakıt enjeksiyon (FI Sistemi) sisteminin mevcut gücü normal değil.

Hata Kodu : 50
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Hatalı ECU belleği. Arıza bulundunduğunda gösterge tablosunda görünen hata kodu sayı olmayabilir.

Hata Kodu : Er-1
Teşhiş Kodu : --
Semptom : ECU'dan sinyal alınamadı.

Hata Kodu : Er-2
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Gerekli zaman içerisinde ECU'dan sinyal alınamadı.

Hata Kodu : Er-3
Teşhiş Kodu : --
Semptom : ECU'dan doğru veri alınamadı.

Hata Kodu : Er-4
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Gösterge tablosundan kaydedilmemiş veri alındı

Kaynak: FazerTürkiye

Yamaha FZ6 Kısa Tanıtım Videosu

06fz6_vidlink.jpg

Dosya Boyutu : 1.7 MB
Süre: 0:38


Yamaha FZ6 İlk Bakımı (1000km)

Motorun ilk bakımını (1000Km) Yamaha Yetkili Servisi Samura Motor (Kızıltoprakda) yapıldı.
Tüm bakım ücreti 144 YTL.
Bakımda Yapılan İşlemler:
Değişiklikler:

Yağ ve yağ filtresi değişim.

Kontroller:

Debriyaj: Çalışması kontrol edildi. Gerekli ayar yapıldı.
Ön Arka Fren: Hidrolik seviyesi ve balatalar kontrol edildi.
Yakıt enjeksiyonu: Rölanti ayarı ve senkronizasyonu yapıldı.

Periyodik Bakım ve Onarım Cetveli



periyodikbakmveonarm15qj.gif


periyodikbakmonarmbuji7gl.gif


periyodikbakmonarmsubap8ym.gif


periyodikbakmonarmzincir1yu.gif


periyodikbakmonarmmotorya1yf.gif


periyodikbakmonarmamortisor3lj.gif


periyodikbakmonarmamortisor3lj.gif


periyodikbakmonarmfren7dt.gif


periyodikbakmonarmgenel2fg.gif


periyodikbakmonarmlastik4cz.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
skull dostum verdiğin yararlı bilgiler için sağol , benim yaptığım araştırmalar sonucu vardığım bitakım bilgiler var bunlarıda zaman içinde bizle paylaşırsan sevinirim... :wiinkk:

1-) Vites geçişleri çok sesli ve sert oluyomuş
2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş ama 12.000 devirden sonra çoşuyomuş
3-) frenlemede arka tekeri çok çabuk kitleyip kaydırabiliyomuş...

bu konularda zamanla yaptığın denemelerde bizleri bilgilendirirsen sevinirim :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,113
1-) Vites geçişleri çok sesli ve sert oluyomuş
2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş ama 12.000 devirden sonra çoşuyomuş
3-) frenlemede arka tekeri çok çabuk kitleyip kaydırabiliyomuş...

İlk 70km deneyimlerini söyleyeyim bari
1-) Vites geçişleri biraz sert ve sesli ama aşırı bir sertlik yok rahatsız etmiyor. Vites geçişleri race motorlar ile benzerlik gösteriyor.
2-) Motor rodajda oldugu için yuksek devirlere kadar çıkmadım 8000 devire kadar hızlanması fena degil. Otoyolda 8000 devire kadar cıktım 160kmye kadar ulastı ve hızlanması gayet iyiydi. Ve kullanan kişilerden duyduguma gore 7000-8000 devirden sonra motor cok cok iyi perfornans gosteriyormus rodaj bitince onuda anlatırım :)
3-) Rodajda hız ve ivme testi yapmadığım için bende fren testi yaptım düşük hızlarda sadece ani ön fren ile kolay bir şekilde durabiliyor. Arka fren çok sert bastığınızda doğal oalrak kilitliyor. Normal duruşlarda ön fren ve arka freni oranlı olarak kullanıyorum kilitleme sorunu yaşamadım ıslak zeminde de denedim kilitlenmedi. Belki fren ayarları sert ayarlanmışsa kilitleme yapıyor olabilir.

ledo' Alıntı:
Hava muhalefeti bitip, biraz deneyim yapsa, yazacak ta, burası Marmaris değil ki ne yapsın Skull ?
Evet ya havaların ısınmasını bekliyoruum :pr:

Eyong' Alıntı:
Yazık lan kimse bişey yazmamış, ben yaziim bari
Konu dışı mesajları başlıktan temizleyeceğim :)


Motosikletin servis el kitabını ilk mesaj ekledim isteyen arkadaslar indirebilirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Hava soğuk uzun yol da yapamıyosun vitesin zor geçmesiyle alakası olabilirmi ?? yani hava biraz ısınsa ve biraz yol yapabilme imkanın olsa motor kendine gelse normal bir ısıya ulaşsa belki bu sorun belli ölçüde azalır yanlışmıyım??
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,113
EgeKnn' Alıntı:
Hava soğuk uzun yol da yapamıyosun vitesin zor geçmesiyle alakası olabilirmi ?? yani hava biraz ısınsa ve biraz yol yapabilme imkanın olsa motor kendine gelse normal bir ısıya ulaşsa belki bu sorun belli ölçüde azalır yanlışmıyım??
Kenan bu bir sorundegil ki yani motorun vites gecisler normal
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,446
yani buraya kadar olan deneyimlerden anladığımız kadarı ile vites geçişleri traş ..arka fren ucuz motorlardaki gibi kilitliyor (ABS olmayan her motorda görülecek rutin bi olay) eğer 2000-3000 liraya kıyarsanız ABS freni olan motorlarda var:p ...rodajda hiç devir yükselmez değil mesela çok kısa aralarla motor ısınmış iken 10000-11000 devire çıkarmakta bi sorun yok ....rodajı doğru anlamak lazım 5-10 saniyeliğine yüklenmek motorun iyi açılmasını sağlar...
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,907
Egsoz bilyası bozulmuştur onun, vitesler o yüzden zor geçiyordur.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
skull tşkler dostum verdiğin bilgiler için ama en can alıcı soruya cvp vermemişsin ;

2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş

:silent:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Bu FZ6'ya hayranım, dün ilk defa üzerine oturdum, müthiş bir alet...insana güven veriyor:cat: Bana bin dünyayı gez diyor:bounce:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,113
Yamaha FZ6 Hata Kodları (Hatasız kul olmaz)
Hata Kodu: 12
Teşhis Kodu: --
Belirti: Anormal sinyal alınan yer krank mili pozisyon sensör.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı krank mili pozisyon sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep pikap pervane.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu sensör

Hata Kodu: 13
Teşhis Kodu: 03
Belirti: Giriş hava basıncı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel alt yol.
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı Giriş hava basıncı sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 14
Teşhis Kodu: 03
Belirti: Hatalı Giriş hava basıncı sensör boru sistem
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
bulundu hortum
engellenmiş hortum
Giriş hava basıncı sensör hortum ayrılmış, engellenmiş,
dolanmış, sıkışmış.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 15
Teşhis Kodu: 01
Belirti: vana pozisyon sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel alt yol.
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı vana pozisyon sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu vana pozisyon sensör.

Hata Kodu: 16
Teşhis Kodu: 01
Belirti: sapla vana pozisyon sensör bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
sapla vana pozisyon sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). 01

Hata Kodu: 19
Teşhis Kodu: 20
Belirti: Açık devre giriş hattı ECU No4 terminal bulundu ne zaman başla düğmesi basılınca.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı (ECU bağlayıcı).
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 21
Teşhis Kodu: 06
Belirti: Soğutucu sıcaklığı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı Soğutucu sıcaklığı sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu sensör.

Hata Kodu: 22
Teşhis Kodu: 05
Belirti: Giriş hava sıcaklığı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı Giriş sıcaklığı sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Uygunsuz kurulu sensör.

Hata Kodu: 30
Teşhis Kodu: 08
Belirti: motosiklet devrilmiş.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
devrilmiş.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 33
Teşhis Kodu: 30
Belirti: Açık devre bulundu birinci yol ateşleme bobin (# 1, #4).
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı.
Hata oluştuğu yer/sebep ateşleme bobin.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Hata oluştuğu yer/sebep bileşken ateşleme cut-off devre sistem.

Hata Kodu: 34
Teşhis Kodu: 31
Belirti: Açık devre bulundu birinci yol ateşleme bobin (# 2, #3).
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı.
Hata oluştuğu yer/sebep ateşleme bobin.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
Hata oluştuğu yer/sebep bileşken ateşleme cut-off devre sistem.

Hata Kodu: 41
Teşhis Kodu: 08
Belirti: eğik açı cut-off switch-Açık veya kısa devre bulundu.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı eğik açı cut-off switch.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 42
Teşhis Kodu: 07, 21
Belirti: Anormal sinyal alınan yer hız sensör; or, an Açık
kısa devre bulundu nötral switch.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
Arızalı hız sensör.
Hata oluştuğu yer/sebep araç hız sensör bulundu ünite.
Arızalı nötral switch.
Hata oluştuğu yer/sebep motor yan nötral switch.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 43
Teşhis Kodu: 09
Belirti: Sağlanan güç > enjektör ve yakıt pompa anormal
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık devre tel koşum takımı. (kırmızı/mavi hat mavi/sarı hat)
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: 44
Teşhis Kodu: 60
Belirti: hata bulundu okunurken yazılırken EEPROM a.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). (CO ayar değeri okunan iç hafızaya yazılamıyor).

Hata Kodu: 46
Teşhis Kodu: --
Belirti: güç Sağlanan > FI sistem anormal.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Hata oluştuğu yer/sebep "ŞARJ sistem".

Hata Kodu: 50
Teşhis Kodu: --
Belirti: Hatalı ECU hafıza. Hata oluştuğu yer/sebep bulundu, kod
numarası metrede görünmüyor.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). (program ve data okunan iç hafızaya yazılamıyor.)

Hata Kodu: Er-1
Teşhis Kodu: --
Belirti: No sinyal alınan yer ECU.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Açık veya kısa devre tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: Er-2
Teşhis Kodu: --
Belirti: No sinyal alınan yer ECU özelleştirilmiş duraklama.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Improper connection tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: Er-3
Teşhis Kodu: --
Belirti: Data ECU dan doğru gelmiyor.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Uyhunsuz bağlantı tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

Hata Kodu: Er-4
Teşhis Kodu: --
Belirti: Kayıt dışı data metreden alındı.
Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
Uygunsuz bağlantı tel alt yol.
Hata oluştuğu yer/sebep metre.
Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
8
FZ6 FAZER 600cc ye gore yine tatmin edici degil.Motor hafif oldugundan cok cabuk kayma yapıyor
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
başlıkta hakkında her şey yazıyo ama ben bu kadarını beklememiştim şahsen :mrgreen:
sahiden hakkında her şey var resimler videolar linkler tebrikler:rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
Skull ön sinyallere de bi el atsaydın turuncu turuncu sırıtıyo simsiyah motorda :)
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
20
skullhunter, motorun hayırlı olsun önce. Galiba bende alacağım. Şu ön camla ilgileniyorum. Gaziantepte yaşıyorum. Firmaya nasıl ulaşabilirim ve fiyatı ne kadar? Şimdiden teşekkürler.:)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
fazer dediğin bir deli makine...

ARKADAŞLAR FAZER DE KULLANILAN MOTOR NERDEYSE R6 DA KULLANILAN MOTORLA AYNI.ARADKİ 30 HP LİK GÜÇ AKTARMA ORGANLARINDAKİ FARKTAN KAYNAKLANIYO.MOTOR GERÇEKTEN SÜPER.OTURMA POZİSYONU RACİNG LERE GÖRE DAHA RAHAT
ÖNE ÇOK EĞİLMEN GEREKMEDİĞİ İÇİN SIRT VE OMUZLARINDA FAZLA AĞRI OOLMUYO.ARKADAKİ YOLCU İÇİNDE DURUM AYNI.KOLTUK ÇOK RAHAT.YOLCU DA SÜRÜCÜNÜN ÜSTÜNE ÇOK FAZLA YASLANMAK ZORUNDA KALMIYO.
MOTOR GERÇEKTEN ÇOK KUVVETLİ.ÜSTÜNDE 200 KG YÜK OLMASINA RAGMEN 2 KİŞİ 205 KM Yİ GÖRDÜK.SONRA TEK KİŞİ 212 YAPTIM.UZUN YOL İÇİN MÜKEMMEL Bİ MAKİNE.VİTES GEÇİŞLERİ GERÇEKTEN ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ GİBİ BAYA SET OLUYO.ÖZELLİKLE 4 TEN 5 E VE 5 TEN 6 YA GEÇİŞLERDE MOTOR KISA SÜRELİDE OLSA YIĞILIP SONRA KENDİNE GELİYO.180 DEN SONRA MOTOR ÜSTÜNDE DURMAK BİRAZ ZOR.İYİCE YATMAK GEREKİYO.YOKSA RÜZAR SAĞA SOLA HAFİF YALPALAMANIZA NEDEN OLABİLİR.FRENLER GERÇEKTEN İYİ.:cat:

merhaba.fazere uyguladığın o ön uzun rüzgarlığı nerde bulabilirim ve fiyatı ne kadar?bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim.teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,113
Skull ön sinyallere de bi el atsaydın turuncu turuncu sırıtıyo simsiyah motorda
Aliberkay ön sinyaller için birşeyler düşünüyorum ama fz6nin ön sinyal bağlantı çok zor. Sinyaller vidası sökülüp takıldığı için onun yerine uygun bir sinyal malesef bulamadın :(
Ön cama gelince camın markası puig Türkiyede satılmıyor. Tr Distribütörü İzmirden Aşar Motor, Aşar motordan Derviş beye ulaşırsanız size yardımcı olacaktır.
Burdan ön camı temin etmemde bana yardımcı olan Derviş bey tekrar teşekkur ederim. Ön cam tüm masrafları il bilirkte 85 euroya mal oldu.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
İşte benim bundan sonra alacağım makine FZ6 NAKED
Yeni motosikletiniz hayırlı olsun kazasız belasız inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst