Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Görünen köy beldeyamanın haricinde,bilgi ve desteği dışında,yerel ithalatçılar vasıtasıyla getirilmiş olabilir.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Görünen köy beldeyamanın haricinde,bilgi ve desteği dışında,yerel ithalatçılar vasıtasıyla getirilmiş olabilir.

Buda demekki gelmiş türkiyeye.... Beldeyamada olması şart değil.....:cat::cat:

Birde derler ki er-5 artık üretilmiyor..... İsteyene İzmirde 2007 0 km er5 dolu var.... Fiyatı 6.000 euro....

Millet hala üretilmiyor yok türkiyede artık diye bağırsın dursun.....:cat::cat:

Bu arada çayağacımla gidip inceleyim bakalım şu motoru..... Bende merak ettim...:):)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
O zaman güzel haberleri bekliyoruz. Motor geldiyse fiyatı motordan önce gelmiştir :) fiyat hakkındada bilgilendirirseniz herkesin yararına olur.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şimdi biraz ortalığı karıştırayım.:cherry:

Bu motor gelsin cıbırın suratına kimse bakmaz yani:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
özel olarak getirilmiştir motor kesin çunkü bu model türkiyede satışa sunulmayacaktı...keşke gelse...:pale:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
resimler harika yaw...çok çılgın bişeye benziyor
mehmetcalli sen bunu gördüğüne eminmisin R1 falan olması senin gördüğüm??
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
13
bencede r1 yada r6 görmüştür arkadaş kimbilir:silent:
Türkiye'ye 2008 de gelmeyeceği ithalatçı firma tarafından belirtilmiş.
ama yurtdışından meraklı bi arkadaş getirtmiş olabilir dicem ancak bu kadar çabuk olma olasılığı da biraz düşük değilmi.
ne ara duydun ne ara yurtdışından aldın ve ne ara Türkiye ye getirdin diye bir soru akla geliyor.
inşallah doğru görmüştür ne diyeyim.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Bu motoru ilginç yapan nedir? Sıradan bir race, altı üstü.
Bedava da vermiyeceklerine göre....!
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
13
O zaman bu arkadaş neden hoplayıp zıplar ki.......:queen::queen::queen::queen:

benim hoplayıp zıplamam motosiklet kültürünün gelişmesi adınadır arkadaşım:bounce: bilmem anlatabildimmi

Bu motoru ilginç yapan nedir? Sıradan bir race, altı üstü.
Bedava da vermiyeceklerine göre....!

bu sorunun cevabı 125cc deki alternatif sıkıntısı olabilir belki.
aprilia ve honda dan sonra başka bir motosiklet devi yamaha nın da böyle bir model ile karşımıza çıkması sizce de sevindirici değilmi
sadece 15 hp gücünde olması biraz can sıkıcı
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
resimler harika yaw...çok çılgın bişeye benziyor
mehmetcalli sen bunu gördüğüne eminmisin R1 falan olması senin gördüğüm??

bencede r1 yada r6 görmüştür arkadaş kimbilir:silent:
Türkiye'ye 2008 de gelmeyeceği ithalatçı firma tarafından belirtilmiş.
ama yurtdışından meraklı bi arkadaş getirtmiş olabilir dicem ancak bu kadar çabuk olma olasılığı da biraz düşük değilmi.
ne ara duydun ne ara yurtdışından aldın ve ne ara Türkiye ye getirdin diye bir soru akla geliyor.
inşallah doğru görmüştür ne diyeyim.

Arkadaşlar benim bildiğim kadarıyla yamahanın 125 lik race motoru yok.Benim gördüğüm motor bunun gibiydi ve üzerinde 125 yazıyordu.ama dediğim gibi gece olması sebebi ile inceleyemedim.ama yarın gideceğim sırf türkiyede olduğunu ispatlamak için. foto fiyat v.s koyarım buraya :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Arkadaşlar benim bildiğim kadarıyla yamahanın 125 lik race motoru yok.Benim gördüğüm motor bunun gibiydi ve üzerinde 125 yazıyordu.ama dediğim gibi gece olması sebebi ile inceleyemedim.ama yarın gideceğim sırf türkiyede olduğunu ispatlamak için. foto fiyat v.s koyarım buraya :cat:

eminmisin 125 yazdığınıa :) bence 600luktur o :):cherry:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
125 yazdığına eminim.Hem göreli bir iki hafta oluyor.Yarın gidip bakcam tekrar.Bakalım gördüğüm motor omu yoksa başka bir modelmiymiş :silent:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Dayanamıyorum bekleyin biraz.Gidip bakıcam şimdi.Halen aynı yerinde duruyorsa fotosunu çekip koycam şimdi :cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
derbi gpr125 falan olabilir bak derbinin motorlarını yamaha yapıyo onu görmüş olabilirsin ama yzfr125 olamaz :)
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
ya bi magaza zevk icin getirip koymustur ne olacak? Beldeyama "ge-tir-mi-yo-ruz" dedikten sonra ne fark eder? 6 milyari garantisiz bi motora veririm diyen alir biner o kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst