Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
erdo bence motorda marka olarak hondadan şaşma bizim motorlar kıl tüğ sorun cıkartır ama asla yolda bırakmaz insanı honda yolda kalmaz!! alacaksan cbf 250 bak kendine hyosunga kötü demiyorum tabi oda çok güzel bi motor hele enduroları bi harika ama servis ve parça konusunda hala birazda gerideler.ben bidaha alacak olsam cbf 250 veya 500 alırdım:)

+++++++++++++++++++++++++++++++++
benim motor kıl tüy gibi sorunlar bile çıkarma dı Çok şükür Allah a .
zızzzzzzzt gidiyor geliyoruz.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
erdo bence motorda marka olarak hondadan şaşma bizim motorlar kıl tüğ sorun cıkartır ama asla yolda bırakmaz insanı honda yolda kalmaz!! alacaksan cbf 250 bak kendine hyosunga kötü demiyorum tabi oda çok güzel bi motor hele enduroları bi harika ama servis ve parça konusunda hala birazda gerideler.ben bidaha alacak olsam cbf 250 veya 500 alırdım:)

Gerçi yeni marka denemek riskli bir iş.İlk motorum honda oldu ve memnunum.benzinini koyuyorum ve gidiyorum.Umarım herkesin baslangıç motoru büyük markalardan yana olur.Pahalı olduğu kadarda kaliteli.Ne kadar para okadar köfde .:) cbf 150nin grenaj yapısı güzel keşke cbf 250 ve 500de bu tipe geçse:silent: Hala dede motoru görüntüsüne devam ediyorlar:p:p:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
erdo ve aykan abiler bende bizim Syrıananın cbf 250 sine bindim...bana vallahide bisiklet gibi geldi...tork çok iyiydi...bariz bir üstünlük var ona eyvallah ama dediğim gibi ya 500 cc ve üstü makinan olacak...ya hiç olmayacak ...hep derim...uzun yolda şarkı türkü söyleyerek sağa sola bakarak konsantre olmadan yola gidiyorsun sabit hızda...


birde cbf 150 ye aslında cbf 125 denmesi lazım..hacim küp yarıçap bilmem ama gerçek bir 150 cc değildir bence...125 lik...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
valla 6000 km deyim, motorum şu ana dek hiç bir problem çıkarmadı bana
hatta haftasonu 1600mt rakımda da ne kadar iyi çalıştığını ispat etti
süper bir gezi yaptık, kaçırdınız valla
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla 6000 km deyim, motorum şu ana dek hiç bir problem çıkarmadı bana
hatta haftasonu 1600mt rakımda da ne kadar iyi çalıştığını ispat etti
süper bir gezi yaptık, kaçırdınız valla

arkadaşım benimki 11.000 de arıza çıkarmadııı naaaberr...


he ulan Cihanın msnde davet vardı aslında...helal olsun...abi ağır girptim evden çıkamadım...sile sile burnum bile yara bere oldu...


fotolar


www.cbf150.net


demi...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
evet
hatta tam olarak burda

biraz ağzınızı sulandırayım bari :)
wwwcbf150net6zr8.jpg


wwwcbf150net33cx2.jpg


wwwcbf150net39fs6.jpg


wwwcbf150net40yr1.jpg


ama metehan merak etme, sen gelemesende biz yokluğunu hissetmedik
Kartepeye çıkarken yolda bir sürü "Dikkat Geyik Çıkabilir" tabelası vardı
senin yakınlarımızda olduğunu biliyorduk yani...
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Oohooo la ben oraya çıktım yazın...şimdi zirve daha soğuk olmuştur...efsane gezi oldu muhtemelen...buraya niye yazmadınızki...:pale:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Oohooo la ben oraya çıktım yazın...şimdi zirve daha soğuk olmuştur...efsane gezi oldu muhtemelen...buraya niye yazmadınızki...:pale:

açıkçası buraya benim yazmama sebebim reklam sanılmasın diye
çünkü erhan'a ayıp olsun istemiyorum, zaten diğer sitelerin reklamının MT'de reklamının yapılması yasak ibaresi var kurallarda, bu yüzden ben çok dikkat ediyorum bu konuya.
ben çektiğim resimlerde site ismi ve adresini koyduğum için şimdi yazıyı yazarım, sonradan biri kalkar "siz bu yazıda reklam yapmışsınız, silinmeli" falan der, durduk yere asabım bozulur
o yüzden zaten bilen biliyor, fazla büyütmeden ben gezi yaptık derim, isteyen gelir okur
sonuçta hem erhan benim çok sevdiğim bir arkadaşım, hem de ben MT'yi kardeş sitemiz ve ilk göz ağrımız olarak görüyorum.lafını bilmeyen biri yüzünden bir sorun olsun istemiyorum.
bilmem derdimi anlatabildim mi?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bomba haber geliyor...GİDON daki titreşimin nedeni neymiş biliyonzumuu...azzz sonraaa....:p


bugün servise gittim...Çantayı çıkar bi dedi Gökhan Konşuk...çıkardım...şimdi bi turla dedi...baktım titreşim falan yok...ne alakaysa çantadanmış iyimi...bendede az titreşim vardı çantayı çıkarınca kalmıyor...heleki ağır çantaysa dahada titriyor ön gidon...


çok uzun zaman oldu motora binmiyorum :pr:binenlerde bişey yazmıyo:p(reating)


11200 oldu şekerimm...:cat:Allah nazardan korusun...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ne oluyor birileri gezi falanmı yapmış işler çok yoğun bakamıyorum arkadaşlar bizim cıbıfle ancak sabahları görüşüyoruz 8990 km de 10 km sonra yağ değişimi var.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ne oluyor birileri gezi falanmı yapmış işler çok yoğun bakamıyorum arkadaşlar bizim cıbıfle ancak sabahları görüşüyoruz 8990 km de 10 km sonra yağ değişimi var.

banımları 4000 8000 12000 km de olucak sen 3000 6000 9000 de mi gidiyorsun.
kitapcıkta iki sayfa var ikiside ayrı biri 3000 diye gidiyor biride 4000 8000 diye ben 4000 8000 diye gidiyorum.
şimdi motorum 9210 km de
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
merhaba arkadaşlar,,benim bi sorunum varr,, cbf imi 4000 bakımına vermeden önce hiç bi sorunn yokken bakıma verdikten sonra yağ kaçırmaya başladı, alttaki yağ tıpasının olduğu yerden kaçırıyor, servis 'e gittim fazla ilgilenmedi. ertesi gün gel demişti bi daha da gidemedim . acaba bu sorun u herkes yaşıyor mu (çünkü yağ eksiltiyor diye duymuştum)yoksa servis ten kaynaklanan bişey midir???
cvp ları takip edeceeğim teşekkürler, saygılar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
banımları 4000 8000 12000 km de olucak sen 3000 6000 9000 de mi gidiyorsun.
kitapcıkta iki sayfa var ikiside ayrı biri 3000 diye gidiyor biride 4000 8000 diye ben 4000 8000 diye gidiyorum.
şimdi motorum 9210 km de

Cihan kitapcığa bakma...ana bakımlar doğru 4-8-12 binde...ama aradaki ikibinlerde yani 6000-10.000 14.000 lerde yağ değişimi için servis çağırıyor...


yani abi 2000 ve katlarında ya değişimi 1000-4000 ve katlarında 50 ytl lik ana bakım...


torento yağ konusunda duyuyoruz aykandan falan ama ben 11200 deyim bir damla bişey görmedim...hatta yağ tahliye borusu varya sehpanın orda...bir keresinde moturu zorlayan bir keko arkadaş(gınger) yüzünden yerde tek damla yağ görmüştüm başkada bi şey olmadı...silindir tarafında yağ aksa zaten düldülü satarım hemen...:pöle bir yanlışı olamaz...:p
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
silindirde falan değil zatenn, yağ ın değiştirilirken alttan tıpayı çözersin yağ ı boşaltırsın yaa.. işte ordan geliyor. defalarca kont. ettik. vida oldukça sıkı,
acaba contasını mı koymadı servisdteki eleman unuttu dedik, ona da baktı conta da yerindeydi.,,
şu havalar iyileşsede götürsek bir'an önce.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bende 9000'e geldim arkadaşlar...motorun km'si arttıkça eskisinden daha çok seviyorum..
en sevdiğim özelliği ise direksiyonun hem sağda hemde solda kilitlenebilmesi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst