- Katılım
- 8 Ağu 2007
- Mesajlar
- 87
erdo bence motorda marka olarak hondadan şaşma bizim motorlar kıl tüğ sorun cıkartır ama asla yolda bırakmaz insanı honda yolda kalmaz!! alacaksan cbf 250 bak kendine hyosunga kötü demiyorum tabi oda çok güzel bi motor hele enduroları bi harika ama servis ve parça konusunda hala birazda gerideler.ben bidaha alacak olsam cbf 250 veya 500 alırdım![]()
+++++++++++++++++++++++++++++++++
benim motor kıl tüy gibi sorunlar bile çıkarma dı Çok şükür Allah a .
zızzzzzzzt gidiyor geliyoruz.
