[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
çok uzun bir gece olacak belli oldu :p toplantı günü gelsede sercanı biraz ufalasak :cyclopsan

evet abi bu gece sitede patlama olcak gibi gürünüyor herkes bişeylerin peşinde ama en çok sercanın işi zor izmir mt nin gözü sercan da kimse boğazını bile düşünmüyor sercanın fıstık larını gördüklerinden beri dün gecede yatmıyan lar var sercan ne yaptın büyle durum vahim :pr::bounce::pale:
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
sercan sana çok ayıp valla herkezi kıskandırıyorsun bütün ekekler şokta tabiki bende aferin kardeşime inşallah görüşürüz toplantıda
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ohooo bu gündüzcülerde hiç iş yok valla biz gece topic'i patlattık sabah 1 sayfayı

bilem dolduramamışsınız......

neyse ben işten yeni geldim karşıyaka ya motorcu ejdere gidiyorum aykutumun

pantolonundan alacağımmm....

al valla yakışır giyeriz kardeş kardeş....güle güle kullan :cat:

gitmişken arkada benim motorada bak aykut göstersin:wiinkk:

sen ne yaptın bugün gelicektin adamla görüşmeye??bende ogün uğradım bi daha vaktim olmadı motora bakmaya...bence sen alırsın o motoru benim bi şekilde parmağım karıştıysa alırsın hatta 1 günde işlemleri bile yaparsın..bakınız şekil a-karmacoma
Cesur abi önce senin cevizli sucukları yiyeyim (enerji verir) :bounce: Sonrada sercan abinin fıstıkları yiyeyim :cat:

tirbiyesiz çay ağacı seni:queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
oha falan oldum sercan.....manyaksın sennn.....rrrııııııııııırrrrrrrrrrrrrıııııırrrr........
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Yaa arkadaşlar, ben eskiden usta bir avcıydım. Son avımdan sonra bir daha avlanmamak üzere , avı bıraktım. Ama 3 saatte 5 sayfa geyik olunca insanın eski tutkuları depreşiyor yaw. nedir bu fıstıklar lokumlar . yok efendim bekarlar, evliler . sihahımı omuzlatıp yeniden ava çıkarttırmayın beni. alırım silahlarınızı . Benden söylemesi .:cherry:

Sercan yaktım seni , ben bütün bunları kızımıza anlatmazmıyım o görmese bile ben görmesini sağlamazmıyım . sen bittin , sen fakir çirkin çocuk,nemlenmiş rutubet almış bayat fıstıklara kalmak istemiyorsan , ha ha ha ha

not :pazarlık yapılır her türlü pazarlığa açığım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
davut JİKLE yi çek abi :) azkalsın çalışıyordu, hava soğuk biraz geç alıyor marşlar :p

rahmi amcam sen hala attığını vurursun evelallah:p hele şimdi makinede kuvvetli ne uçan ne kaçan kurtulur ( yengem okumaz inşallah :mrgreen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
millet neleri gütürüyor bizim komita 45 dizi doktorlarıııııııııııııııııııı izliyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen::queen:davut gözünü aç biz çok geride kalmışız:bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Sercan senin bu rekoru kırmanı bekliyoruz ;Bi motorda en çok fıstık götüren adam rekoru.Şu an rekor bu arkadaşta::queen::queen:

postoii1.jpg
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
millet neleri gütürüyor bizim komita 45 dizi doktorlarıııııııııııııııııııı izliyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen::queen:davut gözünü aç biz çok geride kalmışız:bounce:

abi ben sanırım bu gidişle ömrüm boyunca bekar kalacağımmmm....:(

ama fıstıklar yüzüne değil.... benim gibi geçimsiz ve kıskanç birini kimse

almayacağından...

sadece motosikletim ve bennnn...


işte buu asla bitmeyen aşk motosiklet aşkıdırrr....
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
:bounce:
davut JİKLE yi çek abi :) azkalsın çalışıyordu, hava soğuk biraz geç alıyor marşlar :p

rahmi amcam sen hala attığını vurursun evelallah:p hele şimdi makinede kuvvetli ne uçan ne kaçan kurtulur ( yengem okumaz inşallah :mrgreen:)
valla yanımdaydı Cengiz ,yengen okudu bile ama hemen aşağıya kaçtı ne düşündü bilemiyorum. ilerleyen saatler gösterecek
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
abi ben sanırım bu gidişle ömrüm boyunca bekar kalacağımmmm....:(

ama fıstıklar yüzüne değil.... benim gibi geçimsiz ve kıskanç birini kimse

almayacağından...

sadece motosikletim ve bennnn...


işte buu asla bitmeyen aşk motosiklet aşkıdırrr....

erkek dediyin tabiki kıskanç olcak ama aşırı deyil her şeyin aşırısı zararlıdır abarma benim tanıdığım davut çok güzel huylu ve geçimsiz deyil :rendeersaygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olm kesin bu topicte bir ban var..... Ama kime çarpar bilmem.....:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben bu kokuyu aldım uzak duruyorum :p eğer yönetimden gelmezse grubun BİLADER lerinden ban yiyeceğiz :mrgreen:motorları devirip kaçacaklar yada arkamızda hiç susmadan konuşacaklar ( artçısı olan ne demek istediğimi anladı ) :cat: bizi çok farklı tanıyacak millet böyle toplantılar yapıp sonra geceyi OZZ barda bitiren tipler yada sabaha kadar toplantı yapıp sabah çorbacıda geceyi bitiren tiplermiş gibi algılayacaklar :farao: yok aslında öyle birşey toplanıp sucuğumuzu,fıstığımızı,lokumumuzu yeriz bol miktarda çayımızı içer evimize döneriz ( döneriz dimi :rendeer:)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
işi büyütük nerdesin alper abi ceviz fıstık derkene nerelere geldik sercan bizide kendisine benzeti :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eeee konu neydi bu ne toplantısıydı hatırlayan varmı?.........:silent:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ben sercanın fıstıkları diye 2 topiktir konuşurken ne demek istediğim anlaşılmış sonunda millet unutmuş salamı sucuğu fıstıkta fıstık diyo artık:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Korumalar nerde serrrrcaannnnnnn:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst