- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
çok uzun bir gece olacak belli oldutoplantı günü gelsede sercanı biraz ufalasak :cyclopsan
evet abi bu gece sitede patlama olcak gibi gürünüyor herkes bişeylerin peşinde ama en çok sercanın işi zor izmir mt nin gözü sercan da kimse boğazını bile düşünmüyor sercanın fıstık larını gördüklerinden beri dün gecede yatmıyan lar var sercan ne yaptın büyle durum vahim