[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Wallace

Wallace - ait Avatar

Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 1.362
Üyelik Tarihi: 07-03-06
Motosikleti: keeway superlight
Kan Grubu: B Rh-

Kötü Mesajı Moderatöre bildir
[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi - Dün, 19:03 PM

Arkadaşlar bu cuma toplanıp Gitarrdando kardeşimize plak yapacağız. Herkesin katılımını bekliyoruz. Adres belli zaten Bornova Teras Cafe. Kadro ve içerik de belli. Çayağacı, Begüm ve huzurevi MT sakinleri de orada olacaktır kesinlikle. Langırtta hırsını alamayanlar, bardak oyununa doymayanlar herkesleri bekliyoruz. Hadi bakalım elleri göreyim.

Bu arada benim arabam nerde?

Buluşma yeri: BOrnova Teras Cafe
Buluşma Tarihi:23.11.2007
Buluşma Saati:20.00
Bitiş Saati: allah ne verdiyse artık orası belli değil.


topiğin amacı BUDUR arkadaşlar :p
sucuk,fıstık BAHANE muhabbet ŞAHANE olacaktır :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi korumalar ne için ve kim den korucaklar sendenmi korucaklar:queen::queen::queen::queen::cat:

Alla alla.... Dünya ahret bacılarım onlar benim.....:cherry::cherry: Hem ben canavarmıyım?...

Kask dizlik eldiven falan sormuştum.... Sizin niyetiniz belli zaten.....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Wallace

Wallace - ait Avatar

Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 1.362
Üyelik Tarihi: 07-03-06
Motosikleti: keeway superlight
Kan Grubu: B Rh-

Kötü Mesajı Moderatöre bildir
[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi - Dün, 19:03 PM

Arkadaşlar bu cuma toplanıp Gitarrdando kardeşimize plak yapacağız. Herkesin katılımını bekliyoruz. Adres belli zaten Bornova Teras Cafe. Kadro ve içerik de belli. Çayağacı, Begüm ve huzurevi MT sakinleri de orada olacaktır kesinlikle. Langırtta hırsını alamayanlar, bardak oyununa doymayanlar herkesleri bekliyoruz. Hadi bakalım elleri göreyim.

Bu arada benim arabam nerde?

Buluşma yeri: BOrnova Teras Cafe
Buluşma Tarihi:23.11.2007
Buluşma Saati:20.00
Bitiş Saati: allah ne verdiyse artık orası belli değil.


topiğin amacı BUDUR arkadaşlar :p
sucuk,fıstık BAHANE muhabbet ŞAHANE olacaktır :cat:

1.hızlıcesi2 ve büceyi hazır.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Davuuuttttt gelmişşşşş...Dizi bitmişşşşş galibaaaaa..... Iııırrrrrrrrnnnnn.....:queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Davut abi uyuyorrrrrrrrrrr :p

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
mehmetcalli35, kolpa, kumita45, holygun


Yakalandılarrrrrrrrrrr :queen:

yaklaşık bir saattir telefon ile konuştuğumdan bakamadım siteye konu meselesi olmuşum....:)

neyse saatte çok geç oldu ahanda bu sefer yatıyorum herkese iii gecelerrr.....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
postoii1.jpg


aha bu motorda suzuki...yıllarca honda hayat onda diye kandırıldık hayat suzukideymiş :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
tünaydın millet.... sanırım cuma günü sadece birkaç dakikalığına uğrayacağım...

misafirim var yine....:(
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
davutum aynısını izmir sayfasına da yazmışsın orda cevap verdim burada veremeyeceğim. ama senin için copy-paste yapayım bari:)

**********************
anlamayız kardeşim milletin başına musallt ettin o fıstıkları cevizleri lokumları. bir yere göndermeyiz valla. senin misafirin bizim de misafirimiz. hep beraber ağırlarız. ama dersen yok ben sizin gibi delilerle misafirimi tanıştırıp kendimi de rezil etmem o zaman ona eywallah. Ama ama yoksa sen bizi beğenmior musun?

*************************
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Biz zamanında az mı fıstık yediydik sercan'la... hey gidi günler heeeyyy...

Cuma Akşamı görüşürüz.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
davutum aynısını izmir sayfasına da yazmışsın orda cevap verdim burada veremeyeceğim. ama senin için copy-paste yapayım bari:)

**********************
anlamayız kardeşim milletin başına musallt ettin o fıstıkları cevizleri lokumları. bir yere göndermeyiz valla. senin misafirin bizim de misafirimiz. hep beraber ağırlarız. ama dersen yok ben sizin gibi delilerle misafirimi tanıştırıp kendimi de rezil etmem o zaman ona eywallah. Ama ama yoksa sen bizi beğenmior musun?

*************************

canım abim misafirlerim aynı sen merak etme ama geçen ne maceralar yaşadık biliyorsunnn....
çukura mı düşmedik...:pr:
tekerimi sökemedik...:pr:
stepneyimi takamadık...:pr:
taktık olmadııı...:pr:
hüzünlü son...:pr:
çekiciyle devammm...:salut::salut::salut:

neyse aslında ben takılıyorum, orada böcüğe rezil olduk 15 dk. bijonu ne sen ne ben yerine oturtamadık

ama böcük tek denemede halletti...

utanmamız lazımmm elinin hamuruyla bizi rezil etti....:queen::queen::queen:

neyse fıstıklar benden tekrar kandırabilirsem hepberaber gelirizzz....

sizleri çok seviyorummm....

benim bir sanayiye uğramam lazım alışveriş yapacağımmm....:cat::cat::cat:

saygılarr.....
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
arkadaşlar manisadan gelen varsa yarın bi ses versin

bu arda manisadan bir artçıda alabilirim
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
neyse aslında ben takılıyorum, orada böcüğe rezil olduk 15 dk. bijonu ne sen ne ben yerine oturtamadık

ama böcük tek denemede halletti...

utanmamız lazımmm elinin hamuruyla bizi rezil etti....:queen::queen::queen:

saygılarr.....

tekrar yaşamazsın umarım ama ihtiyacın olursa arayabilirsin:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sadece toplanacaktık 10 sayfa oldu :mrgreen:ya bizde bir anlama olayı eksikliği var 10 sayfada toplanacağımızı anlamıyoruz :) yada birbirimizi çok özlüyoruz doyamıyoruz :rendeer:yada biz DELİYİZ
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Selam arkadaslar,
uzulerek yaziyorum ama haber vereyim dedim... yarin Hollanda ve Moskova dan misafirlerim gelecegi icin onlarla ilgilenmem gerekiyor... sirince, efes selcuk dolanip dururum hafta sonu... o yuzden yarin ogleden sonra ilk olarak misafirlerimle cesme altinda rahmi abiyi ziyaret ettikten sonra plan yapacagim...

simdilik bu kadar, gorusmek uzere...




Yaa arkadaşlar, ben eskiden usta bir avcıydım. Son avımdan sonra bir daha avlanmamak üzere , avı bıraktım. Ama 3 saatte 5 sayfa geyik olunca insanın eski tutkuları depreşiyor yaw. nedir bu fıstıklar lokumlar . yok efendim bekarlar, evliler . sihahımı omuzlatıp yeniden ava çıkarttırmayın beni. alırım silahlarınızı . Benden söylemesi .:cherry:

Sercan yaktım seni , ben bütün bunları kızımıza anlatmazmıyım o görmese bile ben görmesini sağlamazmıyım . sen bittin , sen fakir çirkin çocuk,nemlenmiş rutubet almış bayat fıstıklara kalmak istemiyorsan , ha ha ha ha

not :pazarlık yapılır her türlü pazarlığa açığım

senin avciligina diyecek lafim yok Rahmi abicim... iyi sır tuttugunu da bilirim... beni ziyarete gelecek misafirlerle beraber ilgileniriz:cat: boylece sen memnun ben memnun abi kardes takılırız:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst