Selam arkadaslar,
uzulerek yaziyorum ama haber vereyim dedim... yarin Hollanda ve Moskova dan misafirlerim gelecegi icin onlarla ilgilenmem gerekiyor... sirince, efes selcuk dolanip dururum hafta sonu... o yuzden yarin ogleden sonra ilk olarak misafirlerimle cesme altinda rahmi abiyi ziyaret ettikten sonra plan yapacagim...
simdilik bu kadar, gorusmek uzere...
senin avciligina diyecek lafim yok Rahmi abicim... iyi sır tuttugunu da bilirim... beni ziyarete gelecek misafirlerle beraber ilgileniriz:cat: boylece sen memnun ben memnun abi kardes takılırız:rendeer:
APV41, hızlıcesi2, bikerboy35, extreme1925, chatkut, cagriko
gece kuşları nöbeti devraldıartık rahatlıkla yatabilirim
sayfa sizin ona gözünüz gibi bakın GÖZÜNÜZÜ OYMAYAYIM :queen::queen:
sadece toplanacaktık 10 sayfa oldu :mrgreen:ya bizde bir anlama olayı eksikliği var 10 sayfada toplanacağımızı anlamıyoruzyada birbirimizi çok özlüyoruz doyamıyoruz :rendeer:yada biz DELİYİZ
akşama kadar 15 sayfa olsun bu topik hadi
guiness yetkilileri takip ediyo bizi![]()