[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizde bunları yedik FISTIKLAR NEREDE langırttan kaçanın topu kırılsın,silahı ateş almasın :p

APV41, ebushh

yakalandın hadi toplantıya gel tanışalım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Selam arkadaslar,
uzulerek yaziyorum ama haber vereyim dedim... yarin Hollanda ve Moskova dan misafirlerim gelecegi icin onlarla ilgilenmem gerekiyor... sirince, efes selcuk dolanip dururum hafta sonu... o yuzden yarin ogleden sonra ilk olarak misafirlerimle cesme altinda rahmi abiyi ziyaret ettikten sonra plan yapacagim...

simdilik bu kadar, gorusmek uzere...






senin avciligina diyecek lafim yok Rahmi abicim... iyi sır tuttugunu da bilirim... beni ziyarete gelecek misafirlerle beraber ilgileniriz:cat: boylece sen memnun ben memnun abi kardes takılırız:rendeer:

sen yandın Secan bittin sen birde görevli vatandaşa RÜŞVET haaa :pr::bounce: Semra ablan ikimizide bitirir gibi geliyor bana hele gel bakalım da Allah büyük.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
APV41, hızlıcesi2, bikerboy35, extreme1925, chatkut, cagriko
gece kuşları nöbeti devraldı :p artık rahatlıkla yatabilirim :) sayfa sizin ona gözünüz gibi bakın GÖZÜNÜZÜ OYMAYAYIM :queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
vay be cengiz abi ilk okul yıları gibi sanki yerli malı haftası düzenlicez plak yapıyoz yanılmıyosam deyilmi abi :queen::wiinkk:

APV41, hızlıcesi2, bikerboy35, extreme1925, chatkut, cagriko
gece kuşları nöbeti devraldı :p artık rahatlıkla yatabilirim :) sayfa sizin ona gözünüz gibi bakın GÖZÜNÜZÜ OYMAYAYIM :queen::queen:

yeni geldim nereye gidiyon :queen::queen::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Eeee Sercan Beni Sattı, şimdi kim alıp kim bırakacak beni? Motorum yok abi el insaf.Bugün krankı gönderdim kargoyla, en az 1 hafta daha motor çıkmaz ki...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkes yatmış.... Meydan bana kalmış..... Tavuklar sizi....:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Hayır Meydan benim!!! :queen:

bkz.
alp_tunay
Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 6.617
Üyelik Tarihi: 10-07-06
Bulunduğu Yer: (Ankara) ........İ Z M İ R
Motosikleti: Kawasaki Er-5
Kan Grubu: O Rh+
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kara Murat benimmm:queen: Neyse bayaa geç olmuş ben en iyisi uyuyım,kim bilir kaçıncı rüyanızı görüyosunuzdur şimdi:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
akşama kadar 15 sayfa olsun bu topik hadi
guiness yetkilileri takip ediyo bizi :D
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gittardando sen nerde kaçta olacaksın? saat ve yer belirtirsen bi çare ayarlamaya çalışırız.


Toplanmadan 10 sayfayı geçtik toplandıktan sonra ne olur bilemem 50 sayfaya gider mi gider.

Sercan yalanlarını yiyeyim senin. Dün de bi misafirini gördüm arabada. Onu bırakıp nasıl gidecen başka yerlere. ayıp sana....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Evet sercan abi daha karpuz kesecekdik :p Sen fıstık getirecektin:cherry: cesur abi cevizli sucuk :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sercan böyledir işte iki dakika duramaz yerinde. biryerlere gitmezse içi rahat etmiyor adamın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Görün siz... Sercan 4 (KİLO) :) fıstıkla gelsin hepiniz ağzı açık kalacaksınız... Gecenin süprizi bu olacak.....:cherry:

Iırrrrnnnnnnn .. Iıı rrrr rnnnn ......:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst