- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
yaww maşallahh
109 cevap yazılmışş ben neden topiği görmedimm diye düşünürkennn
tümm bunlarınn 3-4 saatte oldunu anladımmm
walla korkulur sizden
Eeee "geyikkk" sen nelere kadirsin:queen:
yaww maşallahh
109 cevap yazılmışş ben neden topiği görmedimm diye düşünürkennn
tümm bunlarınn 3-4 saatte oldunu anladımmm
walla korkulur sizden
yaww maşallahh
109 cevap yazılmışş ben neden topiği görmedimm diye düşünürkennn
tümm bunlarınn 3-4 saatte oldunu anladımmm
walla korkulur sizden
başım döndü muhabbette kaçtı...deli dolu burası ben kaçıom![]()
başım döndü muhabbette kaçtı...deli dolu burası ben kaçıom![]()
asıl senden korkmaya başladım ben :queen:ameliyat falan niyeti bozmuşsunelimizdekiler bize yetmiyor derken sende katılma aramıza :mrgreen: sen orada kal aman biz sana buradan haber veririz,sizin taraftanda sen bize haber iletirsin artık :queen::queen::queen::queen::rendeer::rendeer:
ewet doğru söylüyorsun cesi abi ben cengiz abiyle hatta tokalaşmamayı bilem
düşünüyorum bu toplantı....he he he
yok baska yerelere bakıyordum ust taraf takip etmedim
Yarım saat bakmadım topice 2 sayfa daha gitmiş :cyclopsan
abi lütfen aradan çıkarmısın şurada fıstık sucuk muhabbeti yapıyorduk ne güzel... fasıl yapacak arkadaş arıyorsan kendine lütfen bakınız duyurular kısmında bir buluşma topic'i var http://www.motosiklet.net/forum/duy...-11-2007-cuma-"plak-yapiyoruz"-bulu-masi.html lütfen oraya başvur...
çenkis abi seni seviyorum
eyvah ben ne yaptım şimdi alper abi bişi der benim bu çenkis abiye karşı olan duygularıma.....he he he...
hızlıcesi2;869263' Alıntı:sen bi yarım saat daha bakma istersen benim için tehlikelisin düşman çay ağacı baltayla kesçem seni erkeksen alp abiyi karıştırmar::queen::rendeer:
Ne diyim...Cenkis ortalık malı.. İsteyen sever.... Sende sevmişsin ne diyelim:queen:
Şşşşt dokunmayın ağacıma..... Daha o tam olmadı..Kesmeyin adamımı....:wiinkk::bounce:
olmadı olurmu meyve vermeye başladı bile hey hey sen daha uyuyon :queen:
enterasan ağaç :queen::queen::queen:Ulen yarım saat ara verdik mecburiyetten uçmuşunuz....
Ces sucuk
davut yer fıstığı
sercan ..... fıstığı
İzmirlee lokum
Kaldımı başka bişey .... Unutmayalım.........
Çaktırma len ....r:
r:
r:
r:
O daha kendini olmadım sanıyor......:queen::queen::queen::queen:
Unutma aman diyim..Benim dilim acaiptir...Durmaz murmaz......
Hani herkes yoroldu galiba..Gece yeni başlıyor...... Hadi parmaklara kuvvet........![]()