- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
alerjim diyecektin sanırım cesur abim yoksa motora binemiyorsunda bir enerji patlamasımı yaşıyorsunnn....???
abicim TÜRKÇE konuş....msn'ninede gevurca yazıyon bişi anlamıyoz...
r:
r:
r:
katılıyorum sana her iki kunu içinde enerjim cevizlerden dolayı . erende aşmış kendini artık gavurca yazıyo .ne olcak sonumuz beli deyil hayırlısı :queen: