[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Maşallah bir günde 7 sayfa yapmış topic :cyclopsan Herhalde toplantıya kadar 5342646426 sayfaya ulaşır :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yuh be ben size ne diyeyim. dün akşam 19 gibi açtım topiği sabah 9 gibi baktım 8 sayfa olmuş. sucuklar cevizler fıstıklar lokumlar yürümüş gitmiş. rak ve roka ile mangalı da görmedim sanmayın. Siz varya cumaya bu dediklerinizi getirmeyin o zaman sırayla hepinizi yerim ben bilesiniz.

Duyulmaz cuma sende bass gitarı al gel bari de ali ye eşlik edelim:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Benimde ilkokuldan kalma bir flüdüm var.Bende onu getireyim.Size bi postacı falan çalarım :queen:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
ewet bu fıstık olayının yağı çıkmadan konumuza dönelim :mrgreen:cuma kim çalıyor gitarı vokal kim,dansöz varmı,bateri varmı,zillerimi alıp geleyimmi :p ( FISTIK GİBİ BİR GECE OLACAK EMİNİM :queen::queen::queen:)

fıstık mıstık anlamam da , ben de zil alayım geleyim bari . şöyle karşılıklı döktürürüz :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
oooo böcek bak neler varmış sende. bende döktürebilir miyim?
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kum mu döküyonuz..? çok çay içmek böbreklerde taş ve kuma sebep oluyor diye uyarmıştım ben sizi :bounce:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
beyler langırt varsa gelelim manisadan gelcek arkadaş varsa bi yer zaman versin beraber gidelim langırtta manisa mt izmir mt kapışması olur belki:)
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ohooo bu gündüzcülerde hiç iş yok valla biz gece topic'i patlattık sabah 1 sayfayı

bilem dolduramamışsınız......

neyse ben işten yeni geldim karşıyaka ya motorcu ejdere gidiyorum aykutumun

pantolonundan alacağımmm....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ohooo bu gündüzcülerde hiç iş yok valla biz gece topic'i patlattık sabah 1 sayfayı

bilem dolduramamışsınız......

neyse ben işten yeni geldim karşıyaka ya motorcu ejdere gidiyorum aykutumun

pantolonundan alacağımmm....

Gündüzcüler mi :queen: :queen: :queen: Ben hem gececi hem güzdüzcüyüm o zaman :cat: (bizde gündüz çalışıyoruz :wiinkk:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
hızlıcesi2;869912' Alıntı:
çay ağacı sütünü iç bakiyim sen ne yapçan fısları şu fıstık işini abilerine bırak hem sana cevizli sucuk vercem uslu dur bakiyim :queen::queen::bounce:

Cesur abi önce senin cevizli sucukları yiyeyim (enerji verir) :bounce: Sonrada sercan abinin fıstıkları yiyeyim :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok uzun bir gece olacak belli oldu :p toplantı günü gelsede sercanı biraz ufalasak :cyclopsan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst