Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
hızlıcesi2;869028' Alıntı:bu sucuklar fazla duyarlı haberiniz olsun yedikten sonra insanın canı hemen fıstık çekiyor haberiniz olsun duvara tırmandırıyor :queen:bekarlar yemesin sakıncalıdır .r:
Asıl evliler yemesin abi
Sen hiç sucuktan güç alıp evine giden gördün mü :queen: Valla sonu sakat olur,boşanmalara sebep olur..
Ama bekarlar (yani bizler) için hiç bir riski yok.Evde inek beslemiyoruz,zaten pastorize süt içiyoruz :queen:
Kolpa,Sercan fıstıkları kendi yer

