[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
hızlıcesi2;869028' Alıntı:
bu sucuklar fazla duyarlı haberiniz olsun yedikten sonra insanın canı hemen fıstık çekiyor haberiniz olsun duvara tırmandırıyor :queen:bekarlar yemesin sakıncalıdır .:pr:

Asıl evliler yemesin abi :) Bekarların bir riski yok ama ya evli adam için ?
Sen hiç sucuktan güç alıp evine giden gördün mü :queen: Valla sonu sakat olur,boşanmalara sebep olur..
Ama bekarlar (yani bizler) için hiç bir riski yok.Evde inek beslemiyoruz,zaten pastorize süt içiyoruz :queen:

Kolpa,Sercan fıstıkları kendi yer:) Ondan bize fıstık gelmeyeceğini bildiği için herkes sucuğa sardı,yoksa aramızdaki herkesin hormonları normal merak etme :p (mesajlardan millet sucuk peşinde ben sercanın fıstıklardan istiyorum yazmıştın da neden sucuk peşinde olduğumuzu bil diye şeyyettirdiydim :) )
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen::queen::queen:
Tamam sende domates getir APV41de peynirr:queen::queen::queen:


Rk ile rokayı da birileri getirsin.... Teras yerine şöööle mangal sefasına gidelim...Akşam akşam.... Bi kanat kızartalım.....

Ben bu sefer 750 gram alıcam..Geçen yarım kilo yetmedi.....:queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ohbe mehmet çallı yatı galiba her şeyi o karıştırdı seni gidi çay ağacı elime geçir miyim seni inşalah yarın yağmur yağar başına :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hızlıcesi2;869056' Alıntı:
ohbe mehmet çallı yatı galiba her şeyi o karıştırdı seni gidi çay ağacı elime geçir miyim seni inşalah yarın yağmur yağar başına :salut:

Ahanda burda yatarmı hiç o...Beni yanlız bırakmaz......:cat::cat:

Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
alp_tunay+, izmirlee35, PIERzig+, kumita45+, duyulmaz, mehmetcalli35+, hızlıcesi2, chatkut+
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yeni bir şey buldum :p pierzig in avatarındaki böceğe tıklayın,basılı tutun bırakmayın,böcek hapis kalıyor :queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
yeni bir şey buldum :p pierzig in avatarındaki böceğe tıklayın,basılı tutun bırakmayın,böcek hapis kalıyor :queen::queen:

:queen::queen: Abi sen rahatsızsın :queen::queen:


Neee lokumları izmirlee35 mi getiriyormuş :silent:

(Mehmet kaçırma olm,bu senin işin benim değil ohooo olmaz ki böyle :p)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ohbe mehmet çallı yatı galiba her şeyi o karıştırdı seni gidi çay ağacı elime geçir miyim seni inşalah yarın yağmur yağar başına :salut:

Burdayım burda :p Ara sıra kuzuların sessizliğine bürünüyorum :wiinkk:

Ahanda burda yatarmı hiç o...Beni yanlız bırakmaz......:cat::cat:



Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
alp_tunay+, izmirlee35, PIERzig+, kumita45+, duyulmaz, mehmetcalli35+, hızlıcesi2, chatkut+

Bırakmam abi :cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
yeni bir şey buldum :p pierzig in avatarındaki böceğe tıklayın,basılı tutun bırakmayın,böcek hapis kalıyor :queen::queen:
Dikkat edin fazla gurcalamayın ıstırırrrrrrrrr rrrrrrr valaa karışmam:queen:
kumita45 Bu soru göreceli karnım açken sorarsan 2.sini tercih ederim:queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Dikkat edin fazla gurcalamayın ıstırırrrrrrrrr rrrrrrr valaa karışmam:queen:
kumita45 Bu soru göreceli karnım açken sorarsan 2.sini tercih ederim:queen:

yaa abii bir böcektirr gidiyorrrr.... neredee bu modlarrr.... bi haşere ilacı falan mı

alsakkkkk.... siteyi böceklerr sarmışş.....nihahahahaaaaaa

belirteyim pierin avatarı özgeciğim ve cesiyi sokan böceklerden bahsediyorummm....


asıl konumuz neydi ben unuttumdaa....

bugün günlerden ne alp abiii.....:silent:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
pierzig o büceyi al ordan bücek lere karşı enerjim varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrıııııııııııyyyyyyyyyyyy:p
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
22
no comment diyorum baska bisi demiyorum

cesur abi nasılsın bu fıstık olayları ne oluyo ya
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
şu üsteki fıstıklar nerde yetişiyor tarlamı yoksa seramı hormon varmı acaba :cyclopsan:bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst