özellikle bu konuyu açan arkadasıma cok tesekkur ediyorum..bence cok iyi olmus..:rendeer:
titreşimde olsa sonuçta bu motor BMW'dir..bu motorları ben yolda falan hep görüyodum...benım için görünüşü muhteşem bi motosiklet...bu motora niyetlendiğim sıralar bi arkadasım "acayip benzin yiyormuş" falan demişti..ama burda gördüğüm kadarıyla 100km/3,2 lt benzin bence 650cc bi motosiklete göre hiçbişey değil..bende 250cc regal raptor vardı ondan daha az diyebilirim...
yazılarda bi arkadasım "titreşim bence sorun değil dağa taşa cıkınca o titremiiş zate anlamazsın" demiş...:cat: aynen katılıyorum...
şu 1 2 ay içinde buyuk ihtimalle bi motosiklet almayı dusunuyorum...aslında ben XT660X alırım diye dusunuyodum ama bana BMW daha iyi gibi geldi...
parça konusunda herkes bişeyler demiş...hangi motosikletin parçaları ucuz ki :silent:
şöyle bi mantıkla yola çıksak doğru olur mu acaba "ne kadar cok para okadar sağlam parça...mesela çin işi motosikletlerin parçaları ucuz ama her ay aynı parçayı tekrar alıyosun"
istanbullu bi motosiklet ustası bana "aslında bu çin işi motorlar iyi ama titreşimden dökülüyo bu motorlar" demişti..bu sorun koskoca BMW'de olmaz dimi :silent:
şimdi ben tek basıma bi BMW almaya gitsem önce nelere dikkat edeyim..
tercihim öncelikle 2004 model ve üstü mü olsun ??
kullanan arkadaslardan duymak istediğim, şimdi motosikleti devirdik diyelim..depo yada boyalı herhangi biyer zarar görürmü..çünkü enduro bu ara sıra dağa taşa cıkmak ıster insan :bounce:
bu motorun şu yanını hiç sevmedim...sanırım ruhsattada 652 cc olarak geçiyo..2 cc yüzünden 1000cc kategorisinde vergi veriyosun :farao

artık benzinden kıstıgımız masrafı vergiye vercez napalım:queen

konuyu anlatan arkadaslar gerçekten cok guzel yazılar yazmıslar...bu linke birazda foto eklense fena olmaz hani :wiinkk:
konuyu yakından takip ediyorum...
herkese başarılar:rendeer: