- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Mete senin gördüğün kazadan haber aldım..
Murat adında bi arkadaşım var.. 600rr lı gültepede oturuyor kendiside..
Onun arkadaşı kazanın olduğu yerde otoparkçılık yapan şahsiyet kullanıyomuş arabayı...
Taksim ilkyardımda şuan motorlu çocuk ve senin söylediğin gibi pizzacı kuryesi..
Hayati tehlikeyi atlatamamış hala.. Kaburgaları kırılmış yoğun bakım ünitesinde yatıyor..
Ve ne yazıkki söylediğine göre ölüm haberini bekliyorlarmış :salut:
Murat adında bi arkadaşım var.. 600rr lı gültepede oturuyor kendiside..
Onun arkadaşı kazanın olduğu yerde otoparkçılık yapan şahsiyet kullanıyomuş arabayı...
Taksim ilkyardımda şuan motorlu çocuk ve senin söylediğin gibi pizzacı kuryesi..
Hayati tehlikeyi atlatamamış hala.. Kaburgaları kırılmış yoğun bakım ünitesinde yatıyor..
Ve ne yazıkki söylediğine göre ölüm haberini bekliyorlarmış :salut: