Actıva ile Porche Kafa Kafaya Çarpıştı...Maçka 18:45

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Saat 18:30 sularında İnönü stadına doğru trafikte ilerlrken sıkışık olmasına anlam veremediğim bir durumla karşılaştım...Küçükçiftlik Lunapark önünde bi yoğunluk görünce meraklandım doğal olarak...olay yerine yavaş yavaş geldiğimde manzara korkunctu...yerde bir actıva...hali perişan...resmen pert durumda...lastik mastik tanıyamazsın yani...şasi fena yamulmuş...yav bu neye çarptı derken 35 metre ötesinde son model porche 911 gördüm ön camlar çatlamış onunda önünde hasar vardı...motosikletde porchede şeridindeydi...kaza nasıl oldu anlamadım...ama arkadaşın hayatını kaybettiğini sanıyorum...trafikte mecburen polisin işaretiyle devam ettim...


manzara korkunctu beyler...Allah ailesine sabır versin...


mynetde veya bir yerde habere rastlayan olursa paylaşsın lütfen...inşallah yaşıyordur...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hadi yaaaaa :pale:

offfff :pale:


inşallah üzücü bir haber ile karşılaşmayız :salut:
Allah yardımcısı olsun :pale:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
65
inşallah yaşıyodur,çok üzücü bir durum,allah ailesine sabır versin :: :(

17.30 sularında oradan geçtim bende
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yağmur + Sürat = Kaza :pr:


Offf yaa harbi üzüldüm şuan :salut:

İnşallah bir şeyi yoktur :pale:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
tüühh yaaa:pale::pale:
Umarım bir şey yoktur Mete kardeşim:pale:
Ama sen bu tip konularda boşa yazmazsın:pale:
Tüüühh yaaa
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
haber henüz mynete düşmemiş,umarım activa kulanan arkadaş yaralıda olsa kurtulmuştur
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İnşallah kendisine bişey olmamıştır.. Geçen bizde öyle bi kaza gördük kafa kafaya vurmuş araba motora. Çocuk yerde yatıyodu.. İlgilenmek için durmak istiyosun ama polis müsaade etmiyoki duralım :(
Ama senin dediğin gibi kendi şeritlerinde olduysa başka bi araç daha vardır olayda yada polis geldiğinde aracın yerini deiştirmiş olabilir trafik açısından..

İnşallah bişey olmaz, allah sevdiklerine bağışlar..
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İnşallah motorlu arkadaşa birşey olmamıştır.

Bende bir keresinde paramparça olmuş bir Mondial görmüştüm. Bir araba çarpmış ve onunda hali perişandı.

Motorlu arkadaş kask takmamış ve kafası arabanın camına çarpmış.
Şükür ki görünürde birşey yoktu. Motorlu arkadaşta sarsıntı falan var mı idi bilmiyorum ama kafası biraz kanıyordu.

İnşallah bu arkadaşada birşey olmaz.(kendi ihmali var mı noktasına girmek istemiyorum!)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Konu dışı mesajlar silinmiştir.
Konu dışı yazışmamaya özen gösteriniz.
saygılar
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
bu kazaların sonu gelmez..kimbilir porshe var diye ne kadar abandı gaza.:farao: :silent:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
geçmiş olsun kardeşe umarım kötü bişi yoktur ufak tefek kırık çıkıkla atlatmıştır
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
[YT]WX__DAvv3UU[/YT]

Bakın bu kazadada motosiklet param parça oluyor ama surucude birşey yok..
İnşallah onun sürücüsüde şanslıdır..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
umarım oyledir fakat yukarıda mete abi 35metreden filan bahsediyor hiç sanmıyorum ki bu adam kadar şanslı olsun. allah onu sevenlerinden ayırmasın çok üzüldüm.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
kaza yapan arkadaşa acil şifalar diliyorum. umarım hayati tehlike arz eden bir durumu yoktur.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
İnşallah yaşıyodur sürücüsü.

Bende bi kazayı sormak istiyorum 3 Kasımda Aksaray da bi tane cbr 600 pert olmuştu bilgisi olan var mı bu kaza hakkında biz babamla geçiyorduk görünce durduk yardım falan ettik sahibi hakkında bilgisi olan var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst