Actıva ile Porche Kafa Kafaya Çarpıştı...Maçka 18:45

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Çok üzüldüm umarım bir arkadaşımızı daha kaybetmemişizdir
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
inşallah bişisi yoktur yaşıyodur arkadaşlar hepimiz bu yolardayız aman dikatlı olalım ve sabırlı .arkadaşımız için du edelim .
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
motor activa olduğuna göre kesin servis motorudur.ama ben bunlara üzülemiyorum.çünkü ne koruma nede kask kullanıyolar.bide artsit gibi kullanıyolar.umarım ders olur diyorum...
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Insallah can kaybi olmamistir.
Yalniz yukaridaki bazi mesajlara bakinca insan hayrete dusuyor. Olay hakkinda hic bir sey bilmeden kimi araba surucusunu, kimi de motosiklet surucusunu sucluyor. Bir sey yazmadan once birazcik zeka ve sagduyu kullanmak bu kadar mi zor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu kazaların sonu gelmez..kimbilir porshe var diye ne kadar abandı gaza.:farao: :silent:

Bunu yazmakla spor araba sahiplerine ÖNYARGI ile yaklaşmış olmuyor musun? Tıpkı araba sürücülerinin biz motorlulara önyargıyla yaklaştığı gibi. Bir motosiklet nasıl her zaman hızlı gitmiyorsa bir Porche sahibi de hızlı gitmemiş olabilir. İşte özellikle taksi şoförleri bu önyargı sakatlığı sebebiyle biz motosikletlilere acımasız yaklaşıyorlar. Bu çarpık düşünce biçimini bari biz yapmayalım. Aşağıdaki arkadaş da benim gibi düşünüyor:

Insallah can kaybi olmamistir.
Yalniz yukaridaki bazi mesajlara bakinca insan hayrete dusuyor. Olay hakkinda hic bir sey bilmeden kimi araba surucusunu, kimi de motosiklet surucusunu sucluyor. Bir sey yazmadan once birazcik zeka ve sagduyu kullanmak bu kadar mi zor?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
motor activa olduğuna göre kesin servis motorudur.ama ben bunlara üzülemiyorum.çünkü ne koruma nede kask kullanıyolar.bide artsit gibi kullanıyolar.umarım ders olur diyorum...

bu kazaların sonu gelmez..kimbilir porshe var diye ne kadar abandı gaza.:farao: :silent:

Zaten kaza hakkında net bir bilgiye sahip deiliz....Yaptığınız yorumları birdaha gözden geçirmenizi istiyorum....

Her aktiva pizzacı olacak diye, Her porsche gaza asılacak diye kanun yok.... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayrlısı olsun,umarım bişeyi yoktur...
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Hepimiz kazaları görünce irkiliyor, kendimizce bir takım kararlar alıyoruz. Ve bir gün bizimde başımıza geleceğinden endişe ediyoruz daima. Hakikaten zor bir durum, bende temennilere katılıyorum inşallah birşeyi yoktur, yada inşallah sağlığına yeniden kavuşur.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kaza görmek insanı çok etkiliyor :( Umuyorum bişey yoktur..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kazaya karışan motosiklet sürücüsünün durumu hakkında bilgi edinen varmı?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler bişi dicem...o akşamdan beri kent haberleri dahil ne kadar site varsa baktım...en küçük bir habere bile rastlamadım...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
beyler bişi dicem...o akşamdan beri kent haberleri dahil ne kadar site varsa baktım...en küçük bir habere bile rastlamadım...

Kazada ölüm olsaydı bence basına yansırdı.En azından yerel basına yansırdı.Bir haber olmadığına göre bence motorcu arkadaşımız halen yaşıyordur.Öyle düşünmek istiyorum hiç değilse :pale:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
bencede arkadaşlar ben meraktan baktım bence sız bakmayın gercekten ınsan etkılenebılıyor boyle görüntülerden...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Kazada ölüm olsaydı bence basına yansırdı.En azından yerel basına yansırdı.Bir haber olmadığına göre bence motorcu arkadaşımız halen yaşıyordur.Öyle düşünmek istiyorum hiç değilse :pale:

Evet kanka bende senin gibi düşünmek istiyorum vede inşallah öyledir.Allah kimseye bu tür bir acı yaşatmasın nebilim abi bir arabayla kaza var bir motorla.Arabada en azından kurtulmak için yüksek bi şans olabilir ama ya motorla...Allah cümlemizi korusun.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
bence can kaybı yaşanmamıştır olsaydı eğer mutlaka medyada çıkardı

inşallah yoktur
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bence can kaybı yaşanmamıştır olsaydı eğer mutlaka medyada çıkardı

inşallah yoktur

abiler aynı topiği MD de açmıştım...Bir arkadaşın tanıdığıymış...felç kalma riski varmış...yoğun bakımdaymış...


FG76' Alıntı:
mete_han, Kaza yapan arkadaş etiler marmaris nişantaşı şubesinde çalışıyodu.Şu an hastanede ve yoğun bakımdaymış.Dr ların söylediğine göre felç kalma olasılığı çok yüksekmiş kafasında, vücudunda bir çok kırık varmış.İnşallah bir an evvel eski sağlığına kavuşur Allah'tan acil şifalar diliyorum arkadaşımıza.
mete_han, abi sen eğer bu olayı gördüysen iş yeri sahibini bi ararsan iyi olur.galiba olay biraz karışıkmış görgü tanıklarıklarına ihtiyaçları varmış telefonunu yazıyorum.
Orhan arslan 0212 343 18 82-83



http://motordelisi.com/ftopicp-1098820.html#1098820
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
39
bu kazaların sonu gelmez..kimbilir porshe var diye ne kadar abandı gaza.:farao: :silent:

Arkadaşım önyargılı olma daha kimin suçlu olup olmadığını bilmiyorsun.Belki araba duruyorduda motorlu çarptı.Kazazede arkadaşlara inşallah birşey olmamıştır.Bedenen ve ruhen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst