bu kazaların sonu gelmez..kimbilir porshe var diye ne kadar abandı gaza.:farao: :silent:
Insallah can kaybi olmamistir.
Yalniz yukaridaki bazi mesajlara bakinca insan hayrete dusuyor. Olay hakkinda hic bir sey bilmeden kimi araba surucusunu, kimi de motosiklet surucusunu sucluyor. Bir sey yazmadan once birazcik zeka ve sagduyu kullanmak bu kadar mi zor?
motor activa olduğuna göre kesin servis motorudur.ama ben bunlara üzülemiyorum.çünkü ne koruma nede kask kullanıyolar.bide artsit gibi kullanıyolar.umarım ders olur diyorum...
bu kazaların sonu gelmez..kimbilir porshe var diye ne kadar abandı gaza.:farao: :silent:
beyler bişi dicem...o akşamdan beri kent haberleri dahil ne kadar site varsa baktım...en küçük bir habere bile rastlamadım...
Kazada ölüm olsaydı bence basına yansırdı.En azından yerel basına yansırdı.Bir haber olmadığına göre bence motorcu arkadaşımız halen yaşıyordur.Öyle düşünmek istiyorum hiç değilseale:
bence can kaybı yaşanmamıştır olsaydı eğer mutlaka medyada çıkardı
inşallah yoktur
FG76' Alıntı:mete_han, Kaza yapan arkadaş etiler marmaris nişantaşı şubesinde çalışıyodu.Şu an hastanede ve yoğun bakımdaymış.Dr ların söylediğine göre felç kalma olasılığı çok yüksekmiş kafasında, vücudunda bir çok kırık varmış.İnşallah bir an evvel eski sağlığına kavuşur Allah'tan acil şifalar diliyorum arkadaşımıza.
mete_han, abi sen eğer bu olayı gördüysen iş yeri sahibini bi ararsan iyi olur.galiba olay biraz karışıkmış görgü tanıklarıklarına ihtiyaçları varmış telefonunu yazıyorum.
Orhan arslan 0212 343 18 82-83
bu kazaların sonu gelmez..kimbilir porshe var diye ne kadar abandı gaza.:farao: :silent: