[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bence çok yaramadı bu yaş ona, doğum günü partisi yaptı,motoru aldı,ehliyeti aldı,kask,mont,koruma aldı, şimdi mangal yakacak kutlamak için bunlar hep MASRAF birde sene bitmeden EVLENMEK isterse bu yaş çok ağır gelir ona :p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
O kadar dedim mustafaya.... Bu sene biraz hayırlı olacak diye..... Bak motor aldı... Ehliyet de alıyo... Adam 31 inde coştu yaw...Biri tutsun mustafayı....:queen::queen::queen:

Aman abi Allah daha cogunu versin ki er-5 i satmak isteyip bi tane BMW R1200 falan alsın
bana da al Gklp kardeşim bu er-5 senin olsun desin :p:cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yok artık o kadarda diil,
geçen gün bi söz duydum anlamadım ama derin bi cümleydi galiba
"kırkından sonra yazanı tebeşir paklar"
anlıyacağınız son yıllarım bunlar mt de ilerde yazmayacağım artık :queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Evet Cengiz abi kesinliqle bi mangal partisi olmalı çok bi şey deil 10 kilo sucuk hepimize yeteeeer de artar bile :p:p:p :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
oo gökalp amca ya , sümüklü alp_tunay daha dün kısa şortuyla gurmeye gelmişti hatırlarmısın ne çabuk büyüdü dimi ya,


Bababa.... Tencere dibin kara misali.... Biz toplantılara gelirken sen daha düt düüüüüt diyodun....:queen::queen::queen:

Pis yaşlı adam seni....

Karmacoma 31 yaşınnnndaaaa
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yok artık o kadarda diil,
geçen gün bi söz duydum anlamadım ama derin bi cümleydi galiba
"kırkından sonra yazanı tebeşir paklar"
anlıyacağınız son yıllarım bunlar mt de ilerde yazmayacağım artık :queen:

konuyu açarsak;
kırkından sonra AZANI TENEŞİR paklar
azan = karmaçomalak
teneşir= ER 5
türkçesi ise;
azan= mustafa
teneşir=şimdi gereği yok MORALİMİZ bozulmasın :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
konuyu açarsak;
kırkından sonra AZANI TENEŞİR paklar
azan = karmaçomalak
teneşir= ER 5
türkçesi ise;
azan= mustafa
teneşir=şimdi gereği yok MORALİMİZ bozulmasın :cat:



Patlat bi 500 lük de görelim artık... Anca konuşuyon......:bounce::bounce::wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çengiz abey;
ben o cümleyi tebeşir diye anladıydım ya, tebeşir tozuna alerjim varda baya ürküttü beni o yüzden.


alper dede ööle kocaman kocaman yazıp gençlere kötü örnek olma,

bunadı bu adam ya , 2 ile 3 ü karıştırıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Patlat bi 500 lük de görelim artık... Anca konuşuyon......:bounce::bounce::wiinkk:

gaz yapma verdilerde almadıkmı :wiinkk:gerçi 500 leride gördük koca otoyolda bir sigara içimi mesafe kopuyorlar benden, ben yine 2 inci oluyorum bütün mesele PİLOTAJ da bende bu konuda iyiyimdir grupla bile giderken sondan birinciyim :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Neyse arkadaşlar başılığımda geyik yapmayın.... Gayet ciddi bir toplantı başlığı...:farao:.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
toplantımı var bu başlık onunmu burası neresi ben kimim yanlışmı geldik ben sadece bir arkadaşa bakıp çıkacaktım :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Karabağlar tayfası saat 7 de karabağlar BP de olsun...saat 19.00 karışıklık olmasın....:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
motor toplantısına arabayla gelen ÇAYLARI SÖYLER kuralı hala geçerli değilmi yoksa yürürlükten kalktımı :):cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arabayla gelenler alınmayacaktır... Davut a duyrulur......:cherry:

Bak bi er-5 im olsada toplantıya gitsem diyen bissürü adam var.... Sen kalk arabayla gel ...Olcak işmi..Alla alllaaa.....

Tamam arabayla gelen çayı ısmarlar..........:cat::cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
APV41, Muzzyer, northern

NORTHERN neredesin sen ya ilk toplantı seninleydi unutuldun sanma gel hadi :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evet Cengiz abi kesinliqle bi mangal partisi olmalı

Olmas,öööööle.10 qiloo sucukh yetmes kimseyheee...

Olmasss bööööle dion sonra sn yiyon hepsinıııı..Geçenlerdee Sidiksu ilen Taharetcan sni sordulahr.Bende yokh dedim,buz hockeeey oynhamaya giddiii deediiiim..Sn neden öööööle kıslarle bni muhattap ediosun ?

Bu ne böyle Gökalp :) Tikimisin sen :p Gomple gomple gomple tikiyiiiiiz... :p Ne KesinliQle si :p

Daha önce de yazmıştın benzer şeyler hadi dedim neyse,şimdi takılasım geldi idare et :p Tiki adam..
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Arkadaşlar toplantı günü geldi çattı ve halen kimlerin oynayacağı resmiyet kazanmadı.Anlarsınız ya:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst