Seni başrol oyuncusu yapıyoruz.... Tebrikler..Piyango sana çıktı.....![]()
Mehmet :silent: Sanki olimpiyat oyunlarından bahsediyoruz...
Akşam oynayacağız işte gelenlerle :silent: Neden taktın bu kadar kafaya anlamadım ki :silent:
Neeee:queen::queen::queen: Kırmızıçam oyuncusu oluyorum yani :cherry: Dur senaryoyuda tahmin edeyim:cyclopsan başrol oyuncusu olan esas oğlan birgün izmir mt toplantısına katılır (yani ben).Haince bir komploya kurban giden esas oğlan(ben)bütün hesapları ödemek zorunda kalır :farao: Bence kötü bir senaryo oldu.Bence senaryo şöyle olmalı.Esas oğlan(ben) oyuna başlar,bütün hain komploları atlatır ve oyunu kazanır.Hain komployu hazırlayan alp_tunay ve avp41 bütün herkesin çay paralarını öder :cat: İşte bu senaryoyu sevdim.
Ah be tuncerim ben bir haftadır çay içmiyorum beleş çay içcem diye.Kafaya takmaz olurmuyum hiç :bounce: Ama kızılçamda başrol oyunculuğu teklif ediyorlar.Bakalım senaryoyu beğenirsem başrol oyunculuğunu kabul edebilirim :queen:
İzmir Mt bir geyik daha kazandı.... Bu hepimizi sollayacak haberiniz ola....:queen::queen::queen:
Memet sen kovayı bezi getirmeyi unutma... Daha motorları yıkayacan.....:queen::queen::queen:
Karabağlar tayfası saat 7 de karabağlar BP de olsun...saat 19.00 karışıklık olmasın....:cat:
ooo fadıl yaşıyomuydun sen ya , yanlızmı geliyosun?
Bu Bp Karabağlar sanayiden önce mi sonra mı? Yol üstünde oluyo heralde neyse Gazimemirden sonra bütün Bplere göz atarım gelirken 7'de ordayım lastik patlamazsa![]()
Tarıkkkk ::winkwink ::winkwink
::dpac:: ::dpac:: ::dpac::
Bu Bp Karabağlar sanayiden önce mi sonra mı? Yol üstünde oluyo heralde neyse Gazimemirden sonra bütün Bplere göz atarım gelirken 7'de ordayım lastik patlamazsa![]()
TrTarık;852310' Alıntı:Oy Oy Oy Oy bu gün bizi nadiren şereflendiren simalarda olacak öylemi PIERzig'im özledik seni gel gel sende özlemişsindir ortamı akşama görüşürüz:wiinkk:
mehmet 3 aydır denizlidesin yazmıyodun siteye ama 3 günde kapattın farkı allah klavyene zeval vermesin :queen:
Çok konuşuyorum ama turkcelliyim diyo![]()
Reklamlar bitti...
Sen çok konuşuyosun mu demek istiyosun Mehmete ?
Heheh valla dün aynı şeyi düşündüm bende Aykut umArayı kapattı resmen
![]()
motor toplantısına arabayla gelen ÇAYLARI SÖYLER kuralı hala geçerli değilmi yoksa yürürlükten kalktımı:cherry:
Arabayla gelenler alınmayacaktır... Davut a duyrulur......:cherry:
Bak bi er-5 im olsada toplantıya gitsem diyen bissürü adam var.... Sen kalk arabayla gel ...Olcak işmi..Alla alllaaa.....
Tamam arabayla gelen çayı ısmarlar..........:cat::cherry:
acaba takribi kaç kişi oluruz ona göree çay parasını hesaplayacağımda (hani belki yan çizerr kaçarımmm...he he he....)... neyse canım abilerim saat 23:00 gibi manisa'dan beş arkadaşım gelecek onları Osman Kibar kavşağında karşılamam gerekiyorr... yoksaa dün akşamm ER-5'imle Km'lerce gezdim ne karşıyaka ne bornova ne alsancak'ı hiçbiri kalmadııı....saygılar göüşmekk üzeree...(çaylar bendenn...)
Sonra çay ısmarlamaktan kortuda kaçtı demeyin peşin peşin söylüyorum. Burcunun işi çıktı 8 e kadar okulda kalması gerekiyor ondan gelemiyoruz. Hepinize iyi eğlenceler....
Sonra çay ısmarlamaktan kortuda kaçtı demeyin peşin peşin söylüyorum. Burcunun işi çıktı 8 e kadar okulda kalması gerekiyor ondan gelemiyoruz. Hepinize iyi eğlenceler....
Sonra çay ısmarlamaktan kortuda kaçtı demeyin peşin peşin söylüyorum. Burcunun işi çıktı 8 e kadar okulda kalması gerekiyor ondan gelemiyoruz. Hepinize iyi eğlenceler....