[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Seni başrol oyuncusu yapıyoruz.... Tebrikler..Piyango sana çıktı.....:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mehmet :silent: Sanki olimpiyat oyunlarından bahsediyoruz...
Akşam oynayacağız işte gelenlerle :silent: Neden taktın bu kadar kafaya anlamadım ki :silent:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Seni başrol oyuncusu yapıyoruz.... Tebrikler..Piyango sana çıktı.....:p

Neeee:queen::queen::queen: Kırmızıçam oyuncusu oluyorum yani :cherry: Dur senaryoyuda tahmin edeyim:cyclopsan başrol oyuncusu olan esas oğlan birgün izmir mt toplantısına katılır (yani ben).Haince bir komploya kurban giden esas oğlan(ben)bütün hesapları ödemek zorunda kalır :farao: Bence kötü bir senaryo oldu.Bence senaryo şöyle olmalı.Esas oğlan(ben) oyuna başlar,bütün hain komploları atlatır ve oyunu kazanır.Hain komployu hazırlayan alp_tunay ve avp41 bütün herkesin çay paralarını öder :cat: İşte bu senaryoyu sevdim.

Mehmet :silent: Sanki olimpiyat oyunlarından bahsediyoruz...
Akşam oynayacağız işte gelenlerle :silent: Neden taktın bu kadar kafaya anlamadım ki :silent:

Ah be tuncerim ben bir haftadır çay içmiyorum beleş çay içcem diye.Kafaya takmaz olurmuyum hiç :bounce: Ama kızılçamda başrol oyunculuğu teklif ediyorlar.Bakalım senaryoyu beğenirsem başrol oyunculuğunu kabul edebilirim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Neeee:queen::queen::queen: Kırmızıçam oyuncusu oluyorum yani :cherry: Dur senaryoyuda tahmin edeyim:cyclopsan başrol oyuncusu olan esas oğlan birgün izmir mt toplantısına katılır (yani ben).Haince bir komploya kurban giden esas oğlan(ben)bütün hesapları ödemek zorunda kalır :farao: Bence kötü bir senaryo oldu.Bence senaryo şöyle olmalı.Esas oğlan(ben) oyuna başlar,bütün hain komploları atlatır ve oyunu kazanır.Hain komployu hazırlayan alp_tunay ve avp41 bütün herkesin çay paralarını öder :cat: İşte bu senaryoyu sevdim.



Ah be tuncerim ben bir haftadır çay içmiyorum beleş çay içcem diye.Kafaya takmaz olurmuyum hiç :bounce: Ama kızılçamda başrol oyunculuğu teklif ediyorlar.Bakalım senaryoyu beğenirsem başrol oyunculuğunu kabul edebilirim :queen:

İzmir Mt bir geyik daha kazandı.... Bu hepimizi sollayacak haberiniz ola....:queen::queen::queen:


Memet sen kovayı bezi getirmeyi unutma... Daha motorları yıkayacan.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
İzmir Mt bir geyik daha kazandı.... Bu hepimizi sollayacak haberiniz ola....:queen::queen::queen:


Memet sen kovayı bezi getirmeyi unutma... Daha motorları yıkayacan.....:queen::queen::queen:

Abi chatkut(aykut abi) ve ben o aşamayı geçtik.Ben yeni üye değilim.Nisanda üye olmuştum sanırım.Sadece uzun süredir denizli'de olduğum için katılım yapamıyordum.Ama sen iste yeterki yıkarım senin motoru ayıpsın :bounce: Eh sende verirsin bi tur er-5 kullanmış olurum :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
mehmet 3 aydır denizlidesin yazmıyodun siteye ama 3 günde kapattın farkı allah klavyene zeval vermesin :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok konuşuyorum ama turkcelliyim diyo :p

Reklamlar bitti...

Sen çok konuşuyosun mu demek istiyosun Mehmete ? :)

Heheh valla dün aynı şeyi düşündüm bende Aykut um :) Arayı kapattı resmen :p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tarıkkkk ::winkwink ::winkwink

::dpac:: ::dpac:: ::dpac::

Karabağlar tayfası saat 7 de karabağlar BP de olsun...saat 19.00 karışıklık olmasın....:cat:

Bu Bp Karabağlar sanayiden önce mi sonra mı? Yol üstünde oluyo heralde neyse Gazimemirden sonra bütün Bplere göz atarım gelirken 7'de ordayım lastik patlamazsa :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu Bp Karabağlar sanayiden önce mi sonra mı? Yol üstünde oluyo heralde neyse Gazimemirden sonra bütün Bplere göz atarım gelirken 7'de ordayım lastik patlamazsa :)

Gaziemirden karabağlara doğru devam et,karabağlara gelince ana cadde üzerinden giderken sağda (gidiş yönünde) karabağlar-gediz vs. kavşağını geçtikten sonra görebileceğin tek bp..

Başka türlü anlatmak gerekirse,karabağlardan devam et,sağ tarafa bak göreceğin tek bp (karabağlar da yolun sağında kalan).
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Tarıkkkk ::winkwink ::winkwink

::dpac:: ::dpac:: ::dpac::



Bu Bp Karabağlar sanayiden önce mi sonra mı? Yol üstünde oluyo heralde neyse Gazimemirden sonra bütün Bplere göz atarım gelirken 7'de ordayım lastik patlamazsa :)

Oy Oy Oy Oy bu gün bizi nadiren şereflendiren simalarda olacak öylemi PIERzig'im özledik seni gel gel sende özlemişsindir ortamı akşama görüşürüz:wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
forrapım :cat: anlaşılmıştır
TrTarık;852310' Alıntı:
Oy Oy Oy Oy bu gün bizi nadiren şereflendiren simalarda olacak öylemi PIERzig'im özledik seni gel gel sende özlemişsindir ortamı akşama görüşürüz:wiinkk:

Ne dimehh efenimmm o şeref bize aittir:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
mehmet 3 aydır denizlidesin yazmıyodun siteye ama 3 günde kapattın farkı allah klavyene zeval vermesin :queen:

Çok konuşuyorum ama turkcelliyim diyo :p

Reklamlar bitti...

Sen çok konuşuyosun mu demek istiyosun Mehmete ? :)

Heheh valla dün aynı şeyi düşündüm bende Aykut um :) Arayı kapattı resmen :p

Arkadaşlar ben hiperaktif birisiyim :bounce: Yerimde duramıyorum.Meraketmeyin arayı kapattım ve bir süre sonra farkta atarım :queen:

Harbiden aykut abi sen bana ne demek istiyorsun bakayım ::rantinp:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
motor toplantısına arabayla gelen ÇAYLARI SÖYLER kuralı hala geçerli değilmi yoksa yürürlükten kalktımı :):cherry:

Arabayla gelenler alınmayacaktır... Davut a duyrulur......:cherry:

Bak bi er-5 im olsada toplantıya gitsem diyen bissürü adam var.... Sen kalk arabayla gel ...Olcak işmi..Alla alllaaa.....

Tamam arabayla gelen çayı ısmarlar..........:cat::cherry:

acaba takribi kaç kişi oluruz ona göree çay parasını hesaplayacağımda (hani belki yan çizerr kaçarımmm...he he he....)... neyse canım abilerim saat 23:00 gibi manisa'dan beş arkadaşım gelecek onları Osman Kibar kavşağında karşılamam gerekiyorr... yoksaa dün akşamm ER-5'imle Km'lerce gezdim ne karşıyaka ne bornova ne alsancak'ı hiçbiri kalmadııı....saygılar göüşmekk üzeree...(çaylar bendenn...)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Sonra çay ısmarlamaktan kortuda kaçtı demeyin peşin peşin söylüyorum. Burcunun işi çıktı 8 e kadar okulda kalması gerekiyor ondan gelemiyoruz. Hepinize iyi eğlenceler....
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
acaba takribi kaç kişi oluruz ona göree çay parasını hesaplayacağımda (hani belki yan çizerr kaçarımmm...he he he....)... neyse canım abilerim saat 23:00 gibi manisa'dan beş arkadaşım gelecek onları Osman Kibar kavşağında karşılamam gerekiyorr... yoksaa dün akşamm ER-5'imle Km'lerce gezdim ne karşıyaka ne bornova ne alsancak'ı hiçbiri kalmadııı....saygılar göüşmekk üzeree...(çaylar bendenn...)

Sonunda çayları ısmarlayacak birisi çıktı :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sonra çay ısmarlamaktan kortuda kaçtı demeyin peşin peşin söylüyorum. Burcunun işi çıktı 8 e kadar okulda kalması gerekiyor ondan gelemiyoruz. Hepinize iyi eğlenceler....

8 den sonra gelin.... Ordayız...12-1 e kadar bekleriz..:cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sonra çay ısmarlamaktan kortuda kaçtı demeyin peşin peşin söylüyorum. Burcunun işi çıktı 8 e kadar okulda kalması gerekiyor ondan gelemiyoruz. Hepinize iyi eğlenceler....

8 gayet normal bir saat,8 den sonra gelin :) Benimde işim var (şuan bir servisteyim,bilgisayar tamiri) ve 8:30-9:00 gibi ancak orada olacağım.Bence sizde gelin...

Çaydan kaçmak istiyorsanız o ayrı tabi :p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Sonra çay ısmarlamaktan kortuda kaçtı demeyin peşin peşin söylüyorum. Burcunun işi çıktı 8 e kadar okulda kalması gerekiyor ondan gelemiyoruz. Hepinize iyi eğlenceler....

arkadaşlara katılıyorum sekiz gayet çok uygun bir vakit hem bana ortak çıkmış olur...he he he.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst