[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cuma günü Saat 20.00 de Terasta toplanıyoruz......

Geleneksel Şahane cuma oyunundan oynayacağız.... Lütfen sakinleştiricilerinizi alın da gelin..Eliniz titremesin.......

Trtarık ve Kolpa şeref konuğumuz olacaktır......:queen::queen:

Bedava çay içmek isteyen gelsin....:queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Madem şeref konuğuyum ilk mesajda benden gelsin:wiinkk:
Burcu biraz rahatsız gibi toplarsa kendini cumaya ordayız
ama ben hakkımı wallace devrediyorum bu sefer benim yerime o oynıyabilir::blusssh:
::146::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adam zaten kendi 75 çay içiyor.... Bide bize ısmarlayacak ha?... Hayatta inanmam....

Gelin siz gelin..... Hatta tarık a tel ulaş mutlaka o da gelsin......:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bol miktarda çay kokusu alıyorum acaba çay bardaklarıylamı oynasak
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
rus ruletinden sonraki en tehlikeli oyun bu adrenalin çok yüksek kalbi olanları oynatmıyoruz insanı yaşarken öldürüyor evi ocağı elden gidiyor motoru arabayı bırakıyorlar giderken bak izle bundan sonra yazılanları kimler yaralı anlarsın
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
pişmaniye hesabı bişey bu oyun
oynıyanda pişman oynamıyanda:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bikere yenilirsen sürünür 2. kerede ölürsün....:p Orta doğu ve balkanların en hayın oyunu bu şimdi.....:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
seyrederken bile felç olan var merakından elini bir uzatıyor GELSİN GARSON bkn= tr tarık
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Zaten köşede oynayacağız..Cam kenarı hem ceryan yapıyor hem de geçenlere zarar veriyoruz...

Teras a bizden başkasını almıyacaklarmış zaten.... Aldıkları felç olmuş geçenki partide....:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o elektrikli çakmağa dikkat etmek lazım hep o yapıyor DUYULMAZ hastaneden çıkacakmış çarpıldı akıllanmadı yine oynayacağım diyor :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
En son gelen arkadaş ta oynamak için can atıyormuş.... Hafta içinde bol bol antreman yapmış..Artık bana bişey yapmaz diyor..... Haviyi incitemem miydi adı neydi?....:queen:

Yanlız karmançormanın sesi hala çıkmıyor... Etkisi geçmedi sanırsam...:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
anlatılmaz yaşanır bu keşke burada olsanda görsen teknolojinin son imkanlarıyla hazırlanmış bir taktik oyunu bu uydu destekli bir sistemle oynanıyor herşey otomatik ve üstüste duruyor sıfır hata gerektiriyor tam motorcular için bir oyun konsantrasyon gerektiriyor en küçük hatada GELSİN GARSON
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
anlatılmaz yaşanır bu keşke burada olsanda görsen teknolojinin son imkanlarıyla hazırlanmış bir taktik oyunu bu uydu destekli bir sistemle oynanıyor herşey otomatik ve üstüste duruyor sıfır hata gerektiriyor tam motorcular için bir oyun konsantrasyon gerektiriyor en küçük hatada GELSİN GARSON

Garson bi geliyor gitti 7.5 lira.... Vay haline titreyenin....:cat::wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu hafta daha kalabalık olacağız sanıyorum TUTKU YARATTI inşallah uyduya bir şey olmaz dünyaya yayılacak bu oyun sonunda :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hotbird düşse bile Sirus tan oynarız merak etme... NASA torpilliyiz.....:cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Cuma işim olabilir belki ama yinede beleş çay içmek için 5 dk da olsa uğrarım yanınıza emin olun ::winkwink
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cuma işim olabilir belki ama yinede beleş çay içmek için 5 dk da olsa uğrarım yanınıza emin olun ::winkwink

Aha bu da beleşçi çıktı iyimi?.... Bizde kaçmasınlar diye kolpaya yüklendik...

Iıh... Bu iş yatar....:cherry::cherry:

Len çenkis başka kurban bulalım kendimize..... :wiinkk::bounce::cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
5 dakika senin için yeter bırakabilirsen oyunu gidersin o masadan çok kişiyi sedye ile kaldırdık biz gülmekten kasıldılar :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst