[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Senimi kırcam alp tunay abi.Seni kıracağıma motorumla iki tur atar gelirim daha iyi :queen: Bügün terasbank müdürüyle yemekteydim:wiinkk: Bana teras cefe çay kredisi vereceklerini söyledi.Pazartesi son görüşmeleri yapacağım,evraklarımı tamamlayıp krediyi çekeceğim.Bir sonraki toplantıda sabaha kadar bardak çekcem.Çıkcak kredi gerçekten yüklü bir mevla olacak :wiinkk:

len töbe de ve düzelt hemen o msjı :queen::queen:

yoksa sen parayamı tapıyon, merkez bankasını tavaf ederek hacı oluyon . ::baaas::
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
motoruda teminat olarak göster bir sonraki daha sert olacak sanırım, aldığım haberlere göre tarık özel hoca tutmuş eğitim alıyormuş bu konuda, sercanda yurt dışına gidecekmiş LANGIRT dersleri almaya,kolpa dersen okul yönetimiyle konuşmuş okulu açtırmış bahanesi hazır olsun diye :mrgreen:

Cengiz abi meraketme ben boş durmuyorum bu arada.Evde 4 takım bardağı duman ettim :queen: Birkaç takım bardak daha duman ettimmi açılmamış koliler var onları duman etmeye başlayacam :cat: Yanız bu arada evden kovulma gibi bir durumumda söz konusu :cyclopsan Abi beni evletlık alırsın demi :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
motoruda teminat olarak göster bir sonraki daha sert olacak sanırım, aldığım haberlere göre tarık özel hoca tutmuş eğitim alıyormuş bu konuda, sercanda yurt dışına gidecekmiş LANGIRT dersleri almaya,kolpa dersen okul yönetimiyle konuşmuş okulu açtırmış bahanesi hazır olsun diye :mrgreen:
Uzun saçlı bir çocuk vardı... Yakışıklı..Hani sarı bir 5 liği vardı... Ona hem langırt dersi hem de tavla dersi almasını söyleyelim...Baya hafif geldi yaw..... Sesi soluğuda çıkmıyor neden acep?...:queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
len töbe de ve düzelt hemen o msjı :queen::queen:

yoksa sen parayamı tapıyon, merkez bankasını tavaf ederek hacı oluyon . ::baaas::

Hırs yaptım bu işi ben.Gerekirse IMF den uluslar arası krediye başvurcam :queen:

Uzun saçlı bir çocuk vardı... Yakışıklı..Hani sarı bir 5 liği vardı... Ona hem langırt dersi hem de tavla dersi almasını söyleyelim...Baya hafif geldi yaw..... Sesi soluğuda çıkmıyor neden acep?...:queen::queen:

Bence o gece toplantıdan sonra direk yurt dışına çıkış yaptı.Dersleri almaya başlamıştır bile :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi karşımıza şööle iyi langırtçılar aranıyor.... Yokmu koca izmirde?........:silent:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Alp Abi istanbul'a bekleriz :p

+

Resim istiyoruz hadi ya, ekleyen yokmu :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ya aklıma gelmişke alp mi:silent: alper mi:silent: ismin alp tunay abi:silent: Offff bea ne cümle kurdum ama :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya aklıma gelmişke alp mi:silent: alper mi:silent: ismin alp tunay abi:silent: Offff bea ne cümle kurdum ama :p
İsim önemlimi... Önemli olan insanlık... Nick e bakıp nerden uydurdun belki takma adım....

Çenkisin adı apv86 mı mesela.... Forrap diye isim olurmu?... karmakomalak diye isim olurmu?..

Sende meh_çal yapsaydın o zaman... Kim dedi uzun künyeni nick yap diye...:queen::queen::queen::queen::queen: Ana - baba adı, tc numaranı da yazsaydın...:queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
İsim önemlimi... Önemli olan insanlık... Nick e bakıp nerden uydurdun belki takma adım....

Çenkisin adı apv86 mı mesela.... Forrap diye isim olurmu?... karmakomalak diye isim olurmu?..

Sende meh_çal yapsaydın o zaman... Kim dedi uzun künyeni nick yap diye...:queen::queen::queen::queen::queen: Ana - baba adı, tc numaranı da yazsaydın...:queen::queen::queen:

:pale: Abi dövseydin bide yaaa :salut:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yazıktır ya bu adamın açtığı bütün topikler geyik doluyor
resimler nerede çayları kim söylüyor,alp kim tunay kim,alper nerede uzun saçlı kele ne oldu, USA tarık nerede, hollygun kaç çay içti, wallace ye ne oldu,bu çakmak kimin,KARGA ÇOMAĞI 31 yaşındamı KİM şahit ( dün akşam çakmak cebimdeymiş sabah giyinirken fena yerden ÇAKTI ) KISA DEVRE VAR :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yazıktır ya bu adamın açtığı bütün topikler geyik doluyor
resimler nerede çayları kim söylüyor,alp kim tunay kim,alper nerede uzun saçlı kele ne oldu, USA tarık nerede, hollygun kaç çay içti, wallace ye ne oldu,bu çakmak kimin,KARGA ÇOMAĞI 31 yaşındamı KİM şahit ( dün akşam çakmak cebimdeymiş sabah giyinirken fena yerden ÇAKTI ) KISA DEVRE VAR :mrgreen:


Bu gece çadırdayız ha......:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Mehmet yüce mevlam çarpmadan seni anlamıcan sen ne hata yaptığını :))
alp abi ayıp yaw ne cadırı evinizde yatın aile var:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yarın sabah çayları söyler çallı ona hatasını öğretiriz MEBLAĞ ile MEVLA arasındaki farkı öğrenmeninde bir bedeli varmış öğrenir :cherry::p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
mehmetcalli35´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Senimi kırcam alp tunay abi.Seni kıracağıma motorumla iki tur atar gelirim daha iyi Bügün terasbank müdürüyle yemekteydim Bana teras cefe çay kredisi vereceklerini söyledi.Pazartesi son görüşmeleri yapacağım,evraklarımı tamamlayıp krediyi çekeceğim.Bir sonraki toplantıda sabaha kadar bardak çekcem.Çıkcak kredi gerçekten yüklü bir mevla olacak


Kırmızı boyalı yer meblağ olacak..... Onu diyor bu arkadaşlar.......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst