O kadar dedim mustafaya.... Bu sene biraz hayırlı olacak diye..... Bak motor aldı... Ehliyet de alıyo... Adam 31 inde coştu yaw...Biri tutsun mustafayı....:queen::queen::queen:
oo gökalp amca ya , sümüklü alp_tunay daha dün kısa şortuyla gurmeye gelmişti hatırlarmısın ne çabuk büyüdü dimi ya,
yok artık o kadarda diil,
geçen gün bi söz duydum anlamadım ama derin bi cümleydi galiba
"kırkından sonra yazanı tebeşir paklar"
anlıyacağınız son yıllarım bunlar mt de ilerde yazmayacağım artık :queen:
konuyu açarsak;
kırkından sonra AZANI TENEŞİR paklar
azan = karmaçomalak
teneşir= ER 5
türkçesi ise;
azan= mustafa
teneşir=şimdi gereği yok MORALİMİZ bozulmasın :cat:
Patlat bi 500 lük de görelim artık... Anca konuşuyon......:bounce::bounce::wiinkk:
toplantımı var bu başlık onunmu burası neresi ben kimim yanlışmı geldik ben sadece bir arkadaşa bakıp çıkacaktım :mrgreen:
tamam unutmam takip edecem davut sende gel karabağlara istersen burdan beraber koparız.
Karabağlar tayfası saat 7 de karabağlar BP de olsun...saat 19.00 karışıklık olmasın....:cat:
Evet Cengiz abi kesinliqle bi mangal partisi olmalı