- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
ben ne tabu oynarım nede bardak dizmece, ama derseniz ki biz king oynarız poker oynarız yanık oynarız kumar oynarız o zaman 52 getireyim ben gelirken :queen:
Birisi yanık mı dedi:silent: :queen::queen::queen: Bencede bırakın bardakla şişeyle uğraşmayı.Yanık oynayalım mesela :bounce: