[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Abi anahtarları ben toplayabilirim geçen toplantının kurbanlarındanımya hani :p bu haftada balkon olacağımdan :queen: bende durmasında bi sakınca görmüyorum :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sakınca yoktur bencede ama senin ehliyet ve ruhsatı da ben alayım. Güvenlik tedbiri olarak....:mrgreen: Nasıl olsa ikimizde balkondan seyredeceğiz
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Yazılanlardan şu çıkıyor toplantıya motorla gemiyelim.Çünkü toplantıdan motorsuz dönme ihtimalimiz var.Ben belediye otobüsüyle gelcem :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Sakınca yoktur bencede ama senin ehliyet ve ruhsatı da ben alayım. Güvenlik tedbiri olarak....:mrgreen: Nasıl olsa ikimizde balkondan seyredeceğiz

Ok anlaştık bence bi sakıncası yok :cat: hatta kaybedenler hem çaylasın masayı hemde çengis abeyin çakmağıyla 3 el çakmak çaksın nasıl fikir ama ?

Yazılanlardan şu çıkıyor toplantıya motorla gemiyelim.Çünkü toplantıdan motorsuz dönme ihtimalimiz var.Ben belediye otobüsüyle gelcem :queen:

Üyeler cuma günü girişte kapıda karşılanacak ve motoru olmayan içeri giremeyecektir. :queen:
Bir kaç toplaşma sonra nazi kampına dönecek gibi İzmir MT (kaybedenler sabun yapılacak ama fırına verilmeden önce çay ısmarlamak mecburi :queen: )
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
aboo ortalık fırsatçı dolmuş valla ...
yok ben gelmiyom bu kadar kafa tası avcısı beklerken kıyamam kendime:p
öyle balkonluk makamı yok valla çayımı içerim oyunu seyrederim diye ahkam kesenler gördüm. yok öyle yağma ya oynarsın ya da kendi çayını alırsın kardeşim bizde gavur evladı değiliz ki yani... :D:D
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
aboo ortalık fırsatçı dolmuş valla ...
yok ben gelmiyom bu kadar kafa tası avcısı beklerken kıyamam kendime:p
öyle balkonluk makamı yok valla çayımı içerim oyunu seyrederim diye ahkam kesenler gördüm. yok öyle yağma ya oynarsın ya da kendi çayını alırsın kardeşim bizde gavur evladı değiliz ki yani... :D:D

sen gel seni de balkon yaparız dert etme kardeşim ne demek. hepimiz memur adamlarız hayat zor.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Günaydın...

Bişeyi merak ettim,herkes balkon ? Oynayan kim ?...

Oynayanlar çay içebilir abi,risk almadan ödül almak yok :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sen, Apv41, alp_tunay ve kolpa oynayacak. Bide duyulmaz ve chatkut
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Oynayanlar sadece kaybedenden beleş çay içebilirler arkadaşlar :)

Oynamayanlar,diğer bir deyişle risk almayanlar,ödül de alamazlar :)..

Ne demiş ünlü bir düşünür ? Şöyle demiş;

" Yok ise çekmek bardak,ne çay var sana ne çardak " ...

Nasıl söz ama :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ben biliyorum bu sözü.Ünlü düşünür forrates tarafından m.ö. 2007 de söylenmiş bir sözdür :bounce:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Yanlız karmançormanın sesi hala çıkmıyor... Etkisi geçmedi sanırsam...:cherry:

yaw pisişik bi buhran yapıyo bende terasla ilgili topikler, kaç defa elimi klavyeye uzattım, sanki parmağımdan omuzuma kadar bi elektrik çarpacakmış gibi hisse kapılıp yazamadım, eldivenle yazıyorum, orya gelince de eldiveni hiç çıkarmayacağım

organize işler bunlar dikkat edin önce bol bol elektriği verip titrek bişi yapıyolar adamı, soora bardak çektiriyolar :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şebeke bunlar... :pale: Hatta aralarında şebek olanları bile var...
Verdikleri elektrikte şebeke elektriğiymiş zaten.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Sen, Apv41, alp_tunay ve kolpa oynayacak. Bide duyulmaz ve chatkut

bu nedir yaa gavurlar-müslümanlar diye ayrılmış grup. biz oynıcazda siz vurun gavuramı yapçanız kenardan.... töbe..töbe...
wallace sen bölücü başımısın bu işin sonu kutuplaşmaya gider bak:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bu nedir yaa gavurlar-müslümanlar diye ayrılmış grup. biz oynıcazda siz vurun gavuramı yapçanız kenardan.... töbe..töbe...
wallace sen bölücü başımısın bu işin sonu kutuplaşmaya gider bak:p

ben kutup başıyım hatta pozitif (+) kutup başı benim APV41 de negatif(-) kutup başı. Alp_tunay ı sorarsan o yeniçeri başı
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
herkese bi başmı yapacaz, daha çibanbaşı var, onbaşı var, pınarbaşı var , .... var da var :queen: :sunny:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
APV51 i ekmekçibaşı yapalım...Sabah gene ekmek almaya gidiyordu....:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
APV51 i ekmekçibaşı yapalım...Sabah gene ekmek almaya gidiyordu....:queen:

haydaaaa nerde gördün yoksa sende mi ekmek almaya gidiyordun. O fırını çok merak ettim nasıl bir tezgahtarı ve ustası var acaba. Sarışın mı esmer mi?:queen::queen::queen::queen:
seni de ispiyoncubaşı yapsak fena olmaz hani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst