Sakınca yoktur bencede ama senin ehliyet ve ruhsatı da ben alayım. Güvenlik tedbiri olarak....:mrgreen: Nasıl olsa ikimizde balkondan seyredeceğiz
Yazılanlardan şu çıkıyor toplantıya motorla gemiyelim.Çünkü toplantıdan motorsuz dönme ihtimalimiz var.Ben belediye otobüsüyle gelcem :queen:
aboo ortalık fırsatçı dolmuş valla ...
yok ben gelmiyom bu kadar kafa tası avcısı beklerken kıyamam kendime
öyle balkonluk makamı yok valla çayımı içerim oyunu seyrederim diye ahkam kesenler gördüm. yok öyle yağma ya oynarsın ya da kendi çayını alırsın kardeşim bizde gavur evladı değiliz ki yani...![]()
Sen, Apv41, alp_tunay ve kolpa oynayacak. Bide duyulmaz ve chatkut
Yanlız karmançormanın sesi hala çıkmıyor... Etkisi geçmedi sanırsam...:cherry:
Sen, Apv41, alp_tunay ve kolpa oynayacak. Bide duyulmaz ve chatkut
bu nedir yaa gavurlar-müslümanlar diye ayrılmış grup. biz oynıcazda siz vurun gavuramı yapçanız kenardan.... töbe..töbe...
wallace sen bölücü başımısın bu işin sonu kutuplaşmaya gider bak![]()
APV51 i ekmekçibaşı yapalım...Sabah gene ekmek almaya gidiyordu....:queen: