[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ben ne tabu oynarım nede bardak dizmece, ama derseniz ki biz king oynarız poker oynarız yanık oynarız kumar oynarız o zaman 52 getireyim ben gelirken :queen:

Birisi yanık mı dedi:silent: :queen::queen::queen: Bencede bırakın bardakla şişeyle uğraşmayı.Yanık oynayalım mesela :bounce:
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
:silent:iyi eglenceler iyi olcagını düşünüyorum ama benim o ortamlara girmem için ufagım galiba daha ben ksk denim de gelmesi kolkay da yabancıyım işallah ilerde bu ortam lara katılmak istiyorum seco[17]

:cat::silent:iyi eglenceler iyi olcagını düşünüyorum ama benim o ortamlara girmem için ufagım galiba daha ben ksk denim de gelmesi kolkay da yabancıyım işallah ilerde bu ortam lara katılmak istiyorum seco[17]
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ya aslında ordaki cafelerin yaş sınırlaması olcağını pek sanmıyorum.Yani gitceğimiz mekana ben daha önce gitmedim ama içkili bir mekan değilse yaş problemi olacağını sanmıyorum.

Arkadaşlar izmir mt nin en genci benmiyim :silent: 20 yaşına gircem bir iki ay sonra.Ne bilim organizasyonlarda benim yaşıma yakın olarak forrap(tuncer) ve TrTarık (tarık) ı gördüm ama onlarında yaşını yinede tam olarak bilmiyorum.Ha yaşını bildiğim bekir var birtek.Oda benden 1 yaş civarı büyük olması lazım.İzmir mt nin demirbaşlarından bir bilgilendirme rica etsem :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya aslında ordaki cafelerin yaş sınırlaması olcağını pek sanmıyorum.Yani gitceğimiz mekana ben daha önce gitmedim ama içkili bir mekan değilse yaş problemi olacağını sanmıyorum.

Arkadaşlar izmir mt nin en genci benmiyim :silent: 20 yaşına gircem bir iki ay sonra.Ne bilim organizasyonlarda benim yaşıma yakın olarak forrap(tuncer) ve TrTarık (tarık) ı gördüm ama onlarında yaşını yinede tam olarak bilmiyorum.Ha yaşını bildiğim bekir var birtek.Oda benden 1 yaş civarı büyük olması lazım.İzmir mt nin demirbaşlarından bir bilgilendirme rica etsem :)


Ben varım 22 yaşında... Cengiz var 44 yaşında... Forrap var 26 yaşında.... Wallace var 49 yaşında...

Sana uyan pek yok....:queen::queen:

Haaa karmacoma mustafa 31 yaşında..... Unutmadan ekliyeyim...:queen:


Ksk den gelmek isteyen arkadaş ta gelebilir...Yaş sınırlaması yok ama ailesinden izin kağıdı getirmek kaydıyle:p.... Çünkü 12 ye kadar oturuyoruz... :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Ben varım 22 yaşında... Cengiz var 44 yaşında... Forrap var 26 yaşında.... Wallace var 49 yaşında...

Sana uyan pek yok....:queen::queen:


Ksk den gelmek isteyen arkadaş ta gelebilir...Yaş sınırlaması yok ama ailesinden izin kağıdı getirmek kaydıyle:p.... Çünkü 12 ye kadar oturuyoruz... :cat:

bense 72 yeni doldurdum..ama genç gösteriyorum dimi...:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
abi benimkini söylemediğin için teşekkür ederim,
iyi aklında tutmuşsun bu sene boş geçtiğimi. :p
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
buyuk ıhtımalle bende ordayım bı aksılık cıkmazsa tabı... cayları kım ısmarlıyo:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
benim msj Bugün, 21:03 PM

--------------------------------------------------------------------
Konu alp_tunay tarafından (Bugün Saat 21:21 PM ) de değiştirilmiştir..


allah iyiliğini versin ya gece gece nerden buluyon bööle hurafeleri ,
öyle hızlı hızlı msj yazma tuşlara yanlış basıyon soora
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
SADECE toplanmak için yazılan sayfa sayısı şimdilik 6virgül eğer toplantıda resim çekilirse 15 sayfayı bulurvirgül işiniz yokmu sizinvirgül allah musakkanızı versinnokta hepiniz gelin çayları ben söyleyeceğimvirgül parasını siz vereceksiniz nokta ,; ! ' ,,
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
bende geliorum bi aksilik cıkmazsa da bu yaş mevzusu pek önemli deil ki aramızda hiç kimse yaş muhabbetini takmasın
büyügüm var kardeşim gibi küçügüm var abim gibi...
mustafa abim saygılar,sen bbir ay içinde ehliyeti alsan da 2007yi kapat bence neme lazım yaş sakat o yaşta motora binilmez :p :queen:
alp abi nie yaşını büyültüosun ki daha geçen sene birlikte ehliyet almamışmıydık biz seninle :p:silent: :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende geliorum bi aksilik cıkmazsa da bu yaş mevzusu pek önemli deil ki aramızda hiç kimse yaş muhabbetini takmasın
büyügüm var kardeşim gibi küçügüm var abim gibi...
mustafa abim saygılar,sen bbir ay içinde ehliyeti alsan da 2007yi kapat bence neme lazım yaş sakat o yaşta motora binilmez :p :queen:
alp abi nie yaşını büyültüosun ki daha geçen sene birlikte ehliyet almamışmıydık biz seninle :p:silent: :queen::queen:
O kadar dedim mustafaya.... Bu sene biraz hayırlı olacak diye..... Bak motor aldı... Ehliyet de alıyo... Adam 31 inde coştu yaw...Biri tutsun mustafayı....:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oo gökalp amca ya , sümüklü alp_tunay daha dün kısa şortuyla gurmeye gelmişti hatırlarmısın ne çabuk büyüdü dimi ya,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst