artık evleniyorum:tüm mt ailesi davetlidir

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Vah vah bir genci daha kaybettik.:p
Ömür boyu mutluluklar dilerim:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ordayım faruk merak etme :) hatta istanbul mt gaza gelirse ailecenek gelir :)
hatta sen gs500 ü satmadıysan onu bi güzelde düğün motoru yaparım ben süsleyip :)

semih bende giderim mutlaka olurda hava kotü olursa arabayla gidecem ummet abi gelir o zaman benimle (tatlı su motorcusu yapcam onuda böyle giderse) eşim olur daha 2 kişilik yer var bende ama talip cok olursa başka arabayla gider sayıyı artırırız :queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
hepinizden Allah razı olsun,darısı bekarların başına.

ordayım faruk merak etme :) hatta istanbul mt gaza gelirse ailecenek gelir :)
hatta sen gs500 ü satmadıysan onu bi güzelde düğün motoru yaparım ben süsleyip :)

motoru öyle yaparız ama hatunu nasıl bindircez arkaya gelinlikle o aklıma takıldı :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
faruk canım allah mesut etsin biaksilik olmassa çanakkale geçilmez vatan bölünmez şehitler ölmez....biz orada olacağız seni yalnız bırakmayız.tekirdağ da........
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
tesadüfün bukarı:) Adaşız üstelik fatmada ablamın ismi zuha:mrgreen::cherry:


farukcum sana mutluluklar allah mesut bahtiyar etsin sizi...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
faruk allah mesut etsin allahtan bi mani çıkmazsa bende gelmek lsterim,mutluluğunuz daim olur inş.:rendeer::rendeer::rendeer:

semih bende giderim mutlaka olurda hava kotü olursa arabayla gidecem ummet abi gelir o zaman benimle (tatlı su motorcusu yapcam onuda böyle giderse) eşim olur daha 2 kişilik yer var bende ama talip cok olursa başka arabayla gider sayıyı artırırız :queen::queen:

evet salih düğüne gitçem ama.tatlı su motorcusu olarak değil.sen arabayla önden ben motorla seni takip etçem.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
farukk demek geldii düğün vakti
ne çabuk geçiyor zaman
ohohhh daha çok var diyordukk
umarım bundan sonra herşey ikiniz içinde çok daha güzel olurr
sevginiz daim olsun ve mutluluk-huzur güzel yuvanızdan hiç eksik olmasınn

eee bi de tabii
darısı sırada bekleyenlerinn başınaa
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
allah mutluluklar versin.. yengemizin eşmeden olması ayrı bi sevidirdi beni.. bi eşmeli olarak..metehanda sevinmiştir:)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
9
mutluluklar

Ömür Boyu Mutluluklar, birbirinizi hep çok sevmeniz dileğiyle, bir ömür saadet diloyurum...... ::biggrinn
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
faruk allah mesut etsin allahtan bi mani çıkmazsa bende gelmek lsterim,mutluluğunuz daim olur inş.:rendeer::rendeer::rendeer:



evet salih düğüne gitçem ama.tatlı su motorcusu olarak değil.sen arabayla önden ben motorla seni takip etçem.

bana şimdi bu güzel havada yagmur duasına cıkaracaksın ummet abi
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
Allah mutlu etsin, bir yastıkta kocayın.... hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Faruk kardesim Eyup Sultan'da muhabbeti olmustu demek ki sonunda dugun zamani geldi catti. Cenab-i Allah omur boyu mutluluklar versin, agzinizin tadini bozmasin. Motorumla gelmek istiyorum. insallah yagmur yagmaz da.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst