ordayım faruk merak etmehatta istanbul mt gaza gelirse ailecenek gelir
hatta sen gs500 ü satmadıysan onu bi güzelde düğün motoru yaparım ben süsleyip![]()
ordayım faruk merak etmehatta istanbul mt gaza gelirse ailecenek gelir
hatta sen gs500 ü satmadıysan onu bi güzelde düğün motoru yaparım ben süsleyip![]()
semih bende giderim mutlaka olurda hava kotü olursa arabayla gidecem ummet abi gelir o zaman benimle (tatlı su motorcusu yapcam onuda böyle giderse) eşim olur daha 2 kişilik yer var bende ama talip cok olursa başka arabayla gider sayıyı artırırız :queen::queen:
faruk allah mesut etsin allahtan bi mani çıkmazsa bende gelmek lsterim,mutluluğunuz daim olur inş.:rendeer::rendeer::rendeer:
evet salih düğüne gitçem ama.tatlı su motorcusu olarak değil.sen arabayla önden ben motorla seni takip etçem.