artık evleniyorum:tüm mt ailesi davetlidir

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Mutluluklar,
Artık Uşak-Tekirdağ arası gezi fotolarını bekleriz.:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
vallahi faruk allah olum kalım vermese tekirdagdaki dügününe gelicem ama usak zor allah bir yastıkta kocatsın cocuklarınızın murvetini görüp torun seversiniz inşallah
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Mutluluklar dilerim , darısı diğerlerimizin başına...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
düğününde bulunamasakta senin adına çok sevindim allah ömür boyu mutluluklar
nasip etsin bir yastıkta kocayın mutluluklar dilerim.:king::king:::haapppy:::biggrinn::haapppy:::biggrinn
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
KARDEŞİM ADINA ÇOK SEVİNDİM ... :)
ALLAH bir yastıkta kocatsın mutlu mesut etsin,hayırlı vatanını seven evlatlar nasip etsin sizlere ... :rendeer:
uşak'a gelmeyi planlıyoruz, tabi nasip, iş güç malum biliyorsun...
gönderdiğin formayı oğlum üzerinden çıkarmıyor 35'lik ise hala duruyor :p
ikisi içinde vesile oldu bu topik ,tekrar teşekkür ederim.

eğer müsait olursan geçer iken uşak'a, uğra yanıma akhisar'a...
tabi bundan(düğünden)sonrada hanımın ile beraber uşak'a geçerken her zamanda beklerim o ayrı (bozuşuruz ona göre)...

bizlik ne olursa haberdar et elimizden gelen ne ise seve seve yaparız ....elek ile su bilem taşırız :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
allah bi yastıkta kocatsın,
farkli illerde olduumuz için katılmamız zor ama
kalbimiz seninle:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ordayım faruk merak etme :) hatta istanbul mt gaza gelirse ailecenek gelir :)
hatta sen gs500 ü satmadıysan onu bi güzelde düğün motoru yaparım ben süsleyip :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst