Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Handro denen meşşur şahsın bilhassa bayramını tebrik ederim:)

heyy adamımm benden önce davrandınn...Kralice Elizabeti görürsen selamımı ilet paşam...onun beyaz kıçını tekmele adamımm...:queen::rendeer:


mete abi okuduğum kadarıyla millete haçlık dağıtıyormusun beni unutma borsa hazine bonosu kontur benzin işime yaracak herşey harçlık olarak kabul edilir


Keşke zengin olabilsemde sizlere kargoyla birer cbf 150 gönderebilsem...vayy bee...düşünsene dostum...sabah kapına siyah bir cbf 150 geliyor ve hediye...düşünmesi bile güzel...zengin olsam bunu yapardım...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
heyy adamımm benden önce davrandınn...Kralice Elizabeti görürsen selamımı ilet paşam...onun beyaz kıçını tekmele adamımm...:queen::rendeer:





Keşke zengin olabilsemde sizlere kargoyla birer cbf 150 gönderebilsem...vayy bee...düşünsene dostum...sabah kapına siyah bir cbf 150 geliyor ve hediye...düşünmesi bile güzel...zengin olsam bunu yapardım...

Biliyon adamım, ben POLEMİĞE GİRMEM, graliçe falan bakmam:p:p
Kış Gezileri planlayacağız ona göre:cat:
yavruyu öp bizim için:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çevrimiçi kullanıcılar
Şu an Sitemizde 3 Kayıtlı ve 3 Misafir üye bulunmaktadır.
Toplam: 6 kişi
alp_tunay, M-ottoman, more_beer
Online rekorumuz : 1666 Kişi ile (22-06-2007 Saat 15:10 PM) gerçekleşmiştir.



Herkes bayramlaşmada galiba............:p
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
8
tüm üyelerin bayramını en içten dileklerim ile kutlar buyuklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
cümleten bayramınızı kutlar nice mutlu huzurlu sağlıklı kazasız bayramlar dilerim. hayırlı bayramlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kış Gezileri planlayacağız ona göre:cat:


yavruyu öp bizim için:rendeer:

ok sir...yes sir...:wiinkk:


öpüldü bile sir Captain Civelek...

(Abi soyadı karizmayı bozdu be...düşünsene mesele SİR ünvanı verecekler sana ...Kraliçenin huzurundasın...:p

"Türk-İngiliz Dostluğuna yaptığınız hizmetlerden dolayı size SİR ünvanı vermeyi uygun buduk..Mısterrr CIVELEKKKKK...":queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst