- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #181
Handro denen meşşur şahsın bilhassa bayramını tebrik ederim![]()
heyy adamımm benden önce davrandınn...Kralice Elizabeti görürsen selamımı ilet paşam...onun beyaz kıçını tekmele adamımm...:queen::rendeer:
mete abi okuduğum kadarıyla millete haçlık dağıtıyormusun beni unutma borsa hazine bonosu kontur benzin işime yaracak herşey harçlık olarak kabul edilir
Keşke zengin olabilsemde sizlere kargoyla birer cbf 150 gönderebilsem...vayy bee...düşünsene dostum...sabah kapına siyah bir cbf 150 geliyor ve hediye...düşünmesi bile güzel...zengin olsam bunu yapardım...