Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Selam,tum arkadaslara iyi bayramlar
Bu arada 1960 liyim,daha teveluttu eski olan cikmazsa arkadaslar el opme
kuyruguna girebilir ( miktari sorun etmeyenlere harclik da garanti ha !! )
Nice mutlu bayramlar hepinize

ALLAH YAŞASIN :queen::queen::queen::queen::queen:

nihayet benden büyük biri çıktı be :cherry:
kurtardık cepteki üç kuruşu be :)
abim benim namaz sonrası ilk ben öpecem o mübarek elllerini :bounce:
ilk harçlığımı alacam yaşasıııııııınnnn :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
42
Almancinin selami varrrrrr!

Tüm MTcilerin Mübarek Ramazan Bayramini kutlarim. :rendeer:
Allaha Emanet olun.:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bende bütün islam aleminin ve tüm motosikletci arkadaşlarımın bayramını kutlarım,şeker tadında bir bayram geçmesi dilegi ile.

Metecim benden sadece 6 ay büyüksün el öpmek olmaz paran cebinde kaldı hadi gene iyisin :)
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:Küskünlerın barıstığı, sevenlerın bır araya geldıgı,Rahmet ve Şevkat dolu günlerin en değerlilerinden olan RAMAZAN BAYRAM 'ınızı kutlar SAĞLIK,MUTLULUK,ve HUZUR dolu günler yaşamanız dileği ile sevgi ve saygılarımla ATİLLA ŞEN:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bayram sabahına gelmişken tekrardan herkesin bayramını kutlarım.

Malum bu başlık 3 günlük oldu.:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hepimizin bayramı mübarek olsun.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bayramınız kutlu, mutlu, umutlu, hayırlı uğurlu olsun.
Herşey gönlünüzce olsun. Sevdiklerinzle beraber nice mutlu bayramlara... :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Daha nice mutlu bayramlara hep birlikte ulaşmak dileğiyle, herkesin bayramını kutluyorum.
İyi Bayramlar MT ::friends:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
MT ailesinin Bayramını en içten dileklerimle kutlar,sağlık ve mutluluklar getirmesini dilerim.Uzun yola giden arkadaşlar;hava raporlarına dikkat,lütfen dikkatli sürün,
bu bayram olsun kimse üzülmesin:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
sevgi ve dayanışmanın temeli olan,amacında insanları bir araya gelmesine vesile olan bayramlardan ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.allah nice bayramlar nasip eder işallah. herkeze iyi bayramlar :rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst