Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
herkesin bayrami kutlu olsun, benimki kasim 1985 .yani mete_han abi benden buyuk.adettendir harclik vermesi gerekir .harcliklar icin Turkiye is Bankasi Pinarhisar subesi 1440 025....... numarali hesaba yatirilabilir :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkesin bayrami kutlu olsun, benimki kasim 1985 .yani mete_han abi benden buyuk.adettendir harclik vermesi gerekir .harcliklar icin Turkiye is Bankasi Pinarhisar subesi 1440 025....... numarali hesaba yatirilabilir :cherry:

Galatasaraylı kankan vardı...ondan istesene bakayım...:bounce::p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Galatasaraylı kankan vardı...ondan istesene bakayım...:bounce::p

veririz tabe rus tarzanı kankama feda olsun senin cebinde akrep var kimseye bi hayrın yok varsa yoksa miden azcık düşün topluma nasıl faydalı olarım diye homini gırtlak tıkınma :farao::farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
veririz tabe rus tarzanı kankama feda olsun senin cebinde akrep var kimseye bi hayrın yok varsa yoksa miden azcık düşün topluma nasıl faydalı olarım diye homini gırtlak tıkınma :farao::farao:

olm hem geyiğim hem para bende aç varoşlar...sor Alpe dün elimi öperse ona kaç para verebileceğimi gösterdim...allahaşkına sor bi...:bounce:veririm demedim...elimde gösterdim yani...o an yanımdaki nakiti sor alpe...:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olm hem geyiğim hem para bende aç varoşlar...sor Alpe dün elimi öperse ona kaç para verebileceğimi gösterdim...allahaşkına sor bi...:bounce:veririm demedim...elimde gösterdim yani...o an yanımdaki nakiti sor alpe...:bounce:

kimin parasını gösterdin kanka çocuga?
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
15
Selam,tum arkadaslara iyi bayramlar
Bu arada 1960 liyim,daha teveluttu eski olan cikmazsa arkadaslar el opme
kuyruguna girebilir ( miktari sorun etmeyenlere harclik da garanti ha !! )
Nice mutlu bayramlar hepinize
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam,tum arkadaslara iyi bayramlar
Bu arada 1960 liyim,daha teveluttu eski olan cikmazsa arkadaslar el opme
kuyruguna girebilir ( miktari sorun etmeyenlere harclik da garanti ha !! )
Nice mutlu bayramlar hepinize

İşte gerçek eli öpülcek insan :cherry: abi ben senin elini değil başka yerinide öperim ya
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
olm hem geyiğim hem para bende aç varoşlar...sor Alpe dün elimi öperse ona kaç para verebileceğimi gösterdim...allahaşkına sor bi...:bounce:veririm demedim...elimde gösterdim yani...o an yanımdaki nakiti sor alpe...:bounce:
cebin 3 kuruş gördü diye burda millete artislik yapma
ve şunu unutma el elden üstündür
:bounce:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
herkese tatlı bayramlar ::pizza:: .. sağlık sıhatle geçsin..emi... :rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuhannesburg yani...dostum tüyü bitmemiş yetimin parası değel merak etme...bi gezide sana bi çay ısmarlarım...olayı çözeriz...:cherry:

aynı gezide ben sana kahve ısmarlarım böylece 1 çay daha borçlu olursun bana :cherry:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Burak..01

BAŞTA MOTOSİKLET AİLESİ OLMAK ÜZERE TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN RAMAZAN BAYRAMINI EN İÇTEN İDLEKLERİMLE KUTLARIM...

:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cebin 3 kuruş gördü diye burda millete artislik yapma
ve şunu unutma el elden üstündür
:bounce:

la kanka geçen hafta içi kovuldum ertesi sabah tekrar işime döndüm ben...herşey bitti derken bide bakmışsın sabaha güneş yeniden doğmuş...


arkadaşım en son maaşın kaçtı...ben sana on parayı vereyim...bana çalışsana...ofisboyum ol...ne dersin...getir götür ayak işleri yani...2 ay deneme süreci...beğenirsem devam...sigortanıda yapıcam söz...parasıyla deelmi lan...paranın satın alamadığı şeylermi var yoksa...Allahın okumuş Anadolu Hödüğü senii...:queen:eek:fff ne kaydırdım bea...:cherry:

Selam,tum arkadaslara iyi bayramlar
Bu arada 1960 liyim,daha teveluttu eski olan cikmazsa arkadaslar el opme
kuyruguna girebilir ( miktari sorun etmeyenlere harclik da garanti ha !! )
Nice mutlu bayramlar hepinize

batarsın valla benden söylemesi...:p

aynı gezide ben sana kahve ısmarlarım böylece 1 çay daha borçlu olursun bana :cherry:

heheh...çok uyanığız...Türküz hepimiz ne mutlu...:p

Bütün arkadaşların Bayramı mübarek olsun......

hah bi sen eksiktin gel bakayım paşam anlat...tuzun kuru gamın yok kederin yok...dayamışın sırtını devlet babaya...ohh...yan gel yat Osman şekli...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Herkese hayirli bayramlar diliyorum, sunun surasinda bir gecemiz kaldi artik :) Bayram gerek Necdet abimizin, gerekse her gun aldigimiz sehit haberlerinin golgesinde gececek olsa da, bayrami bayram gibi yasamak gerekir diye dusunuyorum.. Herkese gonlunce ve huzur dolu bir bayram diliyorum..

Bu arada 83'luyum ben, iyi bi gelir kaynagi olabilirmis bu bayram ama Istanbul'da diilim bak gordun mu kacirdik firsati :) Neyse Tugce sen bu firsati kacirma bak kesin alirsin motorunu bu bayram sonrasi :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
arkadaşım en son maaşın kaçtı...ben sana on parayı vereyim...bana çalışsana...ofisboyum ol...ne dersin...getir götür ayak işleri yani...2 ay deneme süreci...beğenirsem devam...sigortanıda yapıcam söz...parasıyla deelmi lan...paranın satın alamadığı şeylermi var yoksa...Allahın okumuş Anadolu Hödüğü senii...:queen:
denemesi bedava, hem haysiyetimiz var çok şükür hem mal varlığımız (ki olmasa ne yazar).
dedik ya yalancı efeliği bırak, el elden üstündür, gene ..... olacan burda :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese hayirli bayramlar diliyorum, sunun surasinda bir gecemiz kaldi artik :) Bayram gerek Necdet abimizin, gerekse her gun aldigimiz sehit haberlerinin golgesinde gececek olsa da, bayrami bayram gibi yasamak gerekir diye dusunuyorum.. Herkese gonlunce ve huzur dolu bir bayram diliyorum..

Bu arada 83'luyum ben, iyi bi gelir kaynagi olabilirmis bu bayram ama Istanbul'da diilim bak gordun mu kacirdik firsati :) Neyse Tugce sen bu firsati kacirma bak kesin alirsin motorunu bu bayram sonrasi :queen:

hocam ne dion sen :queen: tugce o harçlıklarla hondayı satın alır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst