- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,055
hepinize şimdiden ii bayramlar arkadaşlar
gönlünüzce gezin, eğlenin
bol bol el öpün öptürün
gönlünüzce gezin, eğlenin
bol bol el öpün öptürün
bol bol el öpün öptürün![]()
Olm çenkis sen ben murat tan başka gelecek yok anlaşılan...
Şööle sazlı sözlü yapalım bayramlaşmayı....![]()
Değerli arkadaşlarım,
Eşim ve ben malesef katılamayacağız çünkü yarın öğleden sonra Köyceğiz'e gitmek üzere yola çıkacağız.
hepinizin Şeker Bayramı mübarek ve kutlu olsun:rendeer:
Bayramdan sonra sağlıcakla görüşmek üzere kendinize iyi bakın:wiinkk:
Özer
Forrap ve karmaykılçomalak yanlarına çenkis abilerini almış birini bekliyolardı... Falla ben masumum... Çayımı içtim geldim.......
sabahın köründe bana bayramlık almaya gittik oraya,
forrapım , cenkis abim ve alper abisim de bana yakışyomu diye fikirlerini söölediler.
Açtı açtı..Güle güle kullan......:rendeer::rendeer::rendeer:
abicim walla uykulu uykulu geldin bi de burdan tşkr edicem, çook saol :rendeer::rendeer:
topiği açan çayları söyler ( izmir mt yönetim kurulu kararı madde; 112563 )
topiği açan çayları söyler ( izmir mt yönetim kurulu kararı madde; 112563 )
:lus1:: sana sonuna kadar katılıyorum cengız abıcığım
TOPLAŞMA ankarada mı olacak çok uzak abi be topiği sen açtın diye oralara gelinmezki
Arkadaşlar 11 Ekim iftardan sonra Saat 20.00 de Alsancak Ömerağa da Bayramlaşmak üzere TOPLAŞMAYA karar verdik...( ALP TEN alıntıdır )