- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #41
evet bornova sokağıda hemen arkası, yok ya ordan gelmesinler toplantımıza.
Yaz artık avatarın altına motorunu.... Yakışır.....:cat:
evet bornova sokağıda hemen arkası, yok ya ordan gelmesinler toplantımıza.
abicim öncelikle ufakdan bi imza çaktım, ee senin yanında bi adım geride durayım diye seninki gibi fosforlu renkli iddalı diilde mütevazi ince bi siyah punto ile attım imzayı,Yaz artık avatarın altına motorunu.... Yakışır.....:cat:
çağırdık biz onları seni kutlamaya geleceklermiş kucakta taşırız dediler :mrgreen:
abicim öncelikle ufakdan bi imza çaktım, ee senin yanında bi adım geride durayım diye seninki gibi fosforlu renkli iddalı diilde mütevazi ince bi siyah punto ile attım imzayı,
aman abi motorun gücü ile başedecem inşallah ama onların gücüyle başedemem, o pehlivanlar 10 kaplan gücünde oluyomuş. :queen:
bizde bayram tatlıları mecitten diye seviniyorduk zeytincide kayıp yandık ya yine açız
Küçüklere duyurulur...Para istemeyin benden buz gibi soğurum sizden.....:cat:
Haa şekerinizi yersiniz öpüşürüz gideriz.... Alla alla.... Bide para çıktı yaww.... Sattıracanız evi köyü bana.....r:
abi ben para felan istemiyom...eline yapıştığımda benzin at yeter...:queen::queen: