[İzmir MT] 11 Ekim Kordon Ömerağa' da Bayramlaşma Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çağırdık biz onları seni kutlamaya geleceklermiş kucakta taşırız dediler :mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
Ailem memlekete gidiyor... bütün işler bana kalıyor..:( bu sebepten aranızda olamayacağım... size iyi eğlenceler.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Yaz artık avatarın altına motorunu.... Yakışır.....:cat:
abicim öncelikle ufakdan bi imza çaktım, ee senin yanında bi adım geride durayım diye seninki gibi fosforlu renkli iddalı diilde mütevazi ince bi siyah punto ile attım imzayı,

çağırdık biz onları seni kutlamaya geleceklermiş kucakta taşırız dediler :mrgreen:

aman abi motorun gücü ile başedecem inşallah ama onların gücüyle başedemem, o pehlivanlar 10 kaplan gücünde oluyomuş. :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abicim öncelikle ufakdan bi imza çaktım, ee senin yanında bi adım geride durayım diye seninki gibi fosforlu renkli iddalı diilde mütevazi ince bi siyah punto ile attım imzayı,



aman abi motorun gücü ile başedecem inşallah ama onların gücüyle başedemem, o pehlivanlar 10 kaplan gücünde oluyomuş. :queen:


İmzandaki sanço panzo düşündüğüm şahıs mı oluyo.......:queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ayıp ayıp...decoder mi alcaz kardeşim sanço neymiş...özel mesaj atın bari:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
En alta düşmüş topic... Hadi izmir..... Uyumayın.........
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
HERKESİN bayramı kutlu ve mutlu olsun..aranızsa ne yazıkki bulunamayacağım..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizde bayram tatlıları mecitten diye seviniyorduk zeytincide kayıp yandık ya yine açız
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ellerinden öpüyorum ablacığım bayram sonu inşallah sütlü ninnili bir toplantı yaparız ( fasıl aslan sütü ince saz )
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Küçüklere duyurulur...Para istemeyin benden buz gibi soğurum sizden.....:cat:

Haa şekerinizi yersiniz öpüşürüz gideriz.... Alla alla.... Bide para çıktı yaww.... Sattıracanız evi köyü bana.....:pr:

abi ben para felan istemiyom...eline yapıştığımda benzin at yeter...:queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
waaay bizsiz sütlü ninnili toplantı haaaa... :silent:
tabi saçlarımız beyazladı maskara olduk, onun bunun diline düştük :cyclopsan :cherry:
her yerde tatlıcı zeytinci var ise buyrun onları çağırın toplantıya :salut:
biz tatlıcılar ve zeytinciler olarak buzlu bademli yeşil zeytin ve süt eşliğinde şöyle saksağan beyni ile bi gariban sofrası etrafında toplaşma ayarlarız artık...
rüzgar almayan duvar dibinde bi yerde :pr: (ne drama ama dayanamıyacam ağlıyacam şimdi :salut: )
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
EY CEMATİ MÜSLÜM :mrgreen:.... Akşam uzun bir motor yolculuğum var. Uzun deiysem 70 km kadar falan :queen:.. Tire ye doğru yollanacağım, büyük ziyaretleri el öpmeleri falan hesabına.. O tarafa giden varsa bekleyebilirim yol arkadaşı olarak. Yni özetle aslında yanınızda olamayacağım :salut::salut:...
Büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öper Tüm motor camiasının, sizlerin, canım arkadaşlarımın, sevgili kardeşlerimin, hepinizin bayramını kutlarım :):):).... Kalın sağlıcakla. Allah a emanet, yolunuz açık, tekerleriniz sağlam, sağdan sağdan 60 la, soldan soldan 90 la kalın :cat::cat:.. :rendeer::rendeer::bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
GELMEYENlerin ismini tek tek yazacağım mt izmir ailesi toplanıyor bunlarda hayırsız evlatlar diye :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst