[İzmir MT] 11 Ekim Kordon Ömerağa' da Bayramlaşma Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alp ten parayı ben ve holygun aldı başkasına kalmadı geç saatlere kalanlar alsancakta TOPLAŞTIK parayıda aldık şansınıza küsün siz :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp ten parayı ben ve holygun aldı başkasına kalmadı geç saatlere kalanlar alsancakta TOPLAŞTIK parayıda aldık şansınıza küsün siz :p

Haciz bittimi lem.... Geçmiş bayramın kutlu olsun....:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir sonraki bayrama 70 gün kaldı değilmi bu kez HACİZ yemeden kaçacağım canım çıktı bu bayram KAFESÇİ oldum virajı yok heyecanı yok
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
fotoları öğleden sonra koyarım. APV41 benim oğlan senin babayı çok sevdi bilesin teşekkür ederim. o gün etmeyi unuttum galiba.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
APV41 benim oğlan senin babayı çok sevdi bilesin a.



cengız abı murat abı bısyler demek ıstemıs ama ben tam anlayamadım ne demek ıstıyoo acaba:queen::queen::queen::queen:

Wallace abı hanı resımler ::evil:: ::evil:: ::evil:: ::evil::



::ban::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Wallace sele kapılmış.... Rk seline........:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
murat bende bayram boyunca babamı aradım nerede diye yoksa yoksa sakın babamı köpeğe yedirdin sen NAYIIIRRRRRRRR :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
picture042ef6.jpg




picture043hc8.jpg




picture044xb4.jpg




picture045oe8.jpg




picture046xk3.jpg




picture047yk9.jpg
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
O nası sırıtma öyle.... Pişmiş kelle gibi....:queen::queen::queen::queen:

adam da var bi karizma. nargile çarpmış olmasın keyiften de gülüyor olabilir. tulumbalarla çikolataları yedi üstüne çay nargile bu hale geldi sanırım. zaten bana da gelirken babayı getirmişti of anam off:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
gözleriniz beni aramadı mı ? nerde bu adam demediniz mi hiç ???? :) :)
herkesin bayramını kutluyorum. ya bi haftadır nete bile girememişim yahu....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
O nası sırıtma öyle.... Pişmiş kelle gibi....:queen::queen::queen::queen:

birisi o nargileye OT koymuş sanıyorum :p yada çok keyifli bir geceydi ondan olabilir tüm sevdiğim insanlarla bir arada olunca bazen böyle KAYIŞ KAYDIRIYOR işte karizmayı falan unutup yayılıyoruz ( alp takipteyim seni yakalarım bir pozunu ) :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
helal sana murat abı sonunda koydun resımlerı taktır ettım vallaha...

Uyanda balığa gidelim....:queen: Adam koyalı 1 hafta oldu. Girmediğin net e nası belli oluyo.....:p:p:p

Apv cim... Takip etme artık istersen bak mahallemize geldik...Laf olur söz olur....:queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst