[İzmir MT] 11 Ekim Kordon Ömerağa' da Bayramlaşma Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
hepinize şimdiden ii bayramlar arkadaşlar
gönlünüzce gezin, eğlenin
bol bol el öpün öptürün:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olm çenkis sen ben murat tan başka gelecek yok anlaşılan...

Şööle sazlı sözlü yapalım bayramlaşmayı....:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
adama baksana açtığı topik bile falso alsancakta TOPLAŞACAKMIŞIZ ne diiiyiin lem sen git biz arkadaşlarla toplantı yapacağız sen TOPLAŞ kendi kendine ( nargile varmı orada )
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Değerli arkadaşlarım,

Eşim ve ben malesef katılamayacağız çünkü yarın öğleden sonra Köyceğiz'e gitmek üzere yola çıkacağız.

hepinizin Şeker Bayramı mübarek ve kutlu olsun:rendeer:

Bayramdan sonra sağlıcakla görüşmek üzere kendinize iyi bakın:wiinkk:

Özer


iyi bayramlar abi bir dahaki bayramda bayramlaşırız umarım :rendeer:
umarım kazasız belasız gidip gelirsiniz :cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Forrap ve karmaykılçomalak yanlarına çenkis abilerini almış birini bekliyolardı... Falla ben masumum... Çayımı içtim geldim.......

sabahın köründe bana bayramlık almaya gittik oraya,
forrapım , cenkis abim ve alper abisim de bana yakışyomu diye fikirlerini söölediler.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ben kesın ordayım alp abı sağdece cengız abı sen bıde murat abı olmıcanız valla ben anlamam ben kucuğum paramı ısterım...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Küçüklere duyurulur...Para istemeyin benden buz gibi soğurum sizden.....:cat:

Haa şekerinizi yersiniz öpüşürüz gideriz.... Alla alla.... Bide para çıktı yaww.... Sattıracanız evi köyü bana.....:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
topiği açan çayları söyler ( izmir mt yönetim kurulu kararı madde; 112563 )
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gelicem yarın gelicem,işlerimi ayarladım,silin artık göz yaşlarınızı..Üzülmeniz için bir sebep kalmadı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
topiği açan çayları söyler ( izmir mt yönetim kurulu kararı madde; 112563 )


Herkesin bayramını şimdiden kutlar sağlık mutluluk ve afiyetler dilerim... Ben bayram boyunca ankarada olmaya karar verdim...

Daha az masraflı olur... :cherry::cherry:

::plus1:: sana sonuna kadar katılıyorum cengız abıcığım

Kanımca çok katılma istersen.........:bounce::wiinkk::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
TOPLAŞMA ankarada mı olacak çok uzak abi be topiği sen açtın diye oralara gelinmezki

Arkadaşlar 11 Ekim iftardan sonra Saat 20.00 de Alsancak Ömerağa da Bayramlaşmak üzere TOPLAŞMAYA karar verdik...( ALP TEN alıntıdır )
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
TOPLAŞMA ankarada mı olacak çok uzak abi be topiği sen açtın diye oralara gelinmezki

Arkadaşlar 11 Ekim iftardan sonra Saat 20.00 de Alsancak Ömerağa da Bayramlaşmak üzere TOPLAŞMAYA karar verdik...( ALP TEN alıntıdır )

Bilhassa karabağlar ve bornova tayfası......:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
evet bornova sokağıda hemen arkası, yok ya ordan gelmesinler toplantımıza.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst