23 Eylul Izmit Korfez Pisti Motor Yarislari - boy ve kaya34

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Geçen hafta İzmir'de yapılan yarıştan fotoğraflar...
Yazık koskoca MT bunun yüzde birini bile yapamadı...
Yeme içme gezme tozma forumu olmaktan kurtulamayacağımız kesin...


http://www.motordelisi.com/ftopict-54905.html

http://www.motordelisi.com/ftopict-54862.html

Dostum her şeyi geçtim, şemsiye tutan kızın güzelliğine bakarmısın ya! gelde birinci olma yani...

Ayrıca dans gösterisi yapan 3 dansçı kızıda unutmayalım, ben çooookkkk yakından izledim gerçekten süperlerdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sava4.jpg

Abi şimdi bu resim ne ki?? Md yarışçısına burda naapılıyo ben anlayamadım.. Anlayan var mı bakiim :queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben bunu MT yarışçısına da yaparım:queen:

Boy yuvana dön, söz yapacaz:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
reimde görulmeyen kalabalık bır psikolojık destek...


ama IZMIR MT yine tesekkurlerrrrrr
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dostum her şeyi geçtim, şemsiye tutan kızın güzelliğine bakarmısın ya! gelde birinci olma yani...

Ayrıca dans gösterisi yapan 3 dansçı kızıda unutmayalım, ben çooookkkk yakından izledim gerçekten süperlerdi.

Ulen senin şemsiyecinden güzeli mi vardı?..... :pr::pr::pr::pr:

Tamam etek giymedik ama?.....:pr::pr::pr:
Bakma sen...İçimiz güzel bizim....:bounce::wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
kaya34 ü tekrar tebrik ediyor ve birdaha ki yarışta yanında olacağımı, görkem'in görevini ben devralacağımı taahhüt ediyorum, noter onaylı sözleşme gibi oldu sanki :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Oh oh benim yarışlara girmem farzı emir olmak üzre :cherry:

Pınar sen şimdi yarışta düşünce polis çaarıp illede rapor tutturucam dersin, deli gibi gidiyorlardı ben kendi şiganımda seyir halindeyken rüzgar yapıp düşürdüler beni dersin, düştüğün yerden kalkmassın bir de çamur bulur çamura yatarsın:queen:

Bu yarış dünyası sana göre diil, giripte kendini harap etme:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Pınar sen şimdi yarışta düşünce polis çaarıp illede rapor tutturucam dersin, deli gibi gidiyorlardı ben kendi şiganımda seyir halindeyken rüzgar yapıp düşürdüler beni dersin, düştüğün yerden kalkmassın bir de çamur bulur çamura yatarsın:queen:

Bu yarış dünyası sana göre diil, giripte kendini harap etme:queen::queen::queen:

izmirde tanıdıklarımız var..Hallederiz..... :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pınar sen şimdi yarışta düşünce polis çaarıp illede rapor tutturucam dersin, deli gibi gidiyorlardı ben kendi şiganımda seyir halindeyken rüzgar yapıp düşürdüler beni dersin, düştüğün yerden kalkmassın bir de çamur bulur çamura yatarsın:queen:

Bu yarış dünyası sana göre diil, giripte kendini harap etme:queen::queen::queen:

Yaa ne ilgisi var.. Ben azimli vede hırslıyımdır..

Hani at yarışı olan bi film vardı.. Atın yanına gelince esas atın kafasını geçmesini istedikleri ata çeviriyorlar, yani gösteriyorlar, bu da birden galeyana geliyo allah ne verdiyse diyo ve birinci oluyo..
Bende atlarım motoruma, yanımda birini görmeyim fena hacamat ederim :)

:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst