[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
GitardanDo Karmacoma ile temasa geçin arabayla gidersiniz.

Duyulmaz bak GitardanDo gitarını alacakmış. bizde alsak mı yanımıza. Sen Bass ı al anfi bende nasıl olsa. Hemen bir Trio yapsak orda
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Bu seferki buluşmaya gelemiyorum maleseftirr.. :pale: :salut:
Sizlere iyi iftarlar (Şİmdiden her birinizee afiyet bal şeker olsunn.. Tuttuğunuz Oruçlarınızı Allah kabul etsinn..), bol gülüşler ve keyifli uzun bir Cuma akşamı diliyorumm.. :rendeer:
Bir dahaki sefere inşallah görüşmek üzree..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kanka keşke gelebilseydin yaw. söyle Ayben e I-Ben i de alsın gelsin bir akşam. olmuyor böyle
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
kanka keşke gelebilseydin yaw. söyle Ayben e I-Ben i de alsın gelsin bir akşam. olmuyor böyle

Özeller ağır bastı nabalım kısmet deilmişş.. Wallace, inşallah en yakın zamanda Murat ile de konuşur bi görüşürükk beraber.. Ara çok uzun oluyo özleşiyoruzz yaww..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ARKADAŞLAR şimdi gittim yerimizin masamızın dizaynını ayarladım..min.20 max.30 kişilik bir masa ayarladık..yemekten sonrada BARIŞ ALANI diye bir yer var oraya,,çay-kahve molası vermeye gidicez..
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
ARKADAŞLAR şimdi gittim yerimizin masamızın dizaynını ayarladım..min.20 max.30 kişilik bir masa ayarladık..yemekten sonrada BARIŞ ALANI diye bir yer var oraya,,çay-kahve molası vermeye gidicez..

peki moladan sonra tekrar yemege devam mı edecegiz:queen::queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
gökalpçim dersleri elbette takip edeceksin ama bu taraftada devamsızlığın artıyo ona göre, çorbacı seboda imzanı başkasına attırmışsın hemen yok yazdık bilesin. :)

haydaaaa yaww o kadarda imzamı atarken dikkat et demiştim AYmete :)

ya bırak şimdi birbirimizi tanıyan insanlarız hukuk senin neyine.Hukukda tek kural.HERKESİN TUTTUĞU KENDİNE ilkesidir.Çaktın davayı...

hahaha kopardın be kIIIIIraaaaL(!) :) :queen:
aga gelicem inşallah 18,45te max 19da biter dersim ama sezi de ist gitjek gece 12 otobüsüyle onu da ugurlamam gerekio nasıl yapjas çözemedim yaww :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ARKADAŞLAR şimdi gittim yerimizin masamızın dizaynını ayarladım..min.20 max.30 kişilik bir masa ayarladık..yemekten sonrada BARIŞ ALANI diye bir yer var oraya,,çay-kahve molası vermeye gidicez..

ellerine sağlıkkk mecittt
bu yoğunluğunda bu işi de hallettinn
bu arada barış alanı neresii???
mt sayesinde daha neler keşfedicem bakalım

Bu seferki buluşmaya gelemiyorum maleseftirr.. :pale: :salut:
Sizlere iyi iftarlar (Şİmdiden her birinizee afiyet bal şeker olsunn.. Tuttuğunuz Oruçlarınızı Allah kabul etsinn..), bol gülüşler ve keyifli uzun bir Cuma akşamı diliyorumm.. :rendeer:
Bir dahaki sefere inşallah görüşmek üzree..

yaaa sensizz olmazkiii i-ben
üzüldümm şimdi

Bu seferki buluşmaya gelemiyorum maleseftirr.. :pale: :salut:
Sizlere iyi iftarlar (Şİmdiden her birinizee afiyet bal şeker olsunn.. Tuttuğunuz Oruçlarınızı Allah kabul etsinn..), bol gülüşler ve keyifli uzun bir Cuma akşamı diliyorumm.. :rendeer:
Bir dahaki sefere inşallah görüşmek üzree..

yaaa sensizz olmazkiii i-ben
üzüldümm şimdi
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir kere üzülsen yeterdi neden 2 kere üzüldün bizi beğenmiyormusun biz geleceğiz işte aybenle I-ben izmirde nöbet bekleyecek izmire bişi olmasın diye haftaya sen gelirsin görüşürsünüz
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
MECİT;827635' Alıntı:
..min.20 max.30 kişilik bir masa ayarladık....

mecitim o kadar didindi uğraştı yaptı organizasyonunu ama nerden bilecekti mt bu hafta klonlamayı keşfedecek,

karmacoma mustafanında gelmesini istiyo, forrap tunceri getirecek, wallace murattan hiç ayrılmaz, chatkut aykutu artçı alacak, duyulmaz ile ahmet arasında hüsumet varmış baltasını çalmış ama onlarında arasını yapacağız, ceyz yeni çanta almış içine ceydayı koyup gelecek, gittardando çalacak ali söyleyecek, apv ve 41 haramiler cenkis abiyide zorla getirirler kesin, v.s.v.s.

bi kaç çiftte fire veriyoz tabii, lodosla serkan zeytin modifiyesinde, darksilence mesaide olacak özgürde evde onu bekleyecek, I-BEN gelemeyecek canı sıkılmasın diye yanına ayben ablayı bırakacaz. off off artık iyice karıştı işlerr.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu kadar adama yemekmi yeter be ya mecit kaçacak yada adam dükkanı kapatacak okursa siteyi ORDU geliyor diye
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
bu kadar adama yemekmi yeter be ya mecit kaçacak yada adam dükkanı kapatacak okursa siteyi ORDU geliyor diye

:queen::queen::queen::queen: bende gelıyorum kesın gıbı bısey ama net konusmamakta fayda var 16da ege unıversıtesının onune katılırım bende bu hastane gırısı dımı??? yoksa kampusun onumu su manısa otobuslerının kalktığı yer??? hangısı kesın soyleyınde yalnız gıtmıyım canım sıkılır yolda:p:p:p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
:queen::queen::queen::queen: bende gelıyorum kesın gıbı bısey ama net konusmamakta fayda var 16da ege unıversıtesının onune katılırım bende bu hastane gırısı dımı??? yoksa kampusun onumu su manısa otobuslerının kalktığı yer??? hangısı kesın soyleyınde yalnız gıtmıyım canım sıkılır yolda:p:p:p

bekir kardeşim sakın 16'da dikilme oraya,18'de buluşucaz aman diyim:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
6 da yazmak mı istedin Bekir :p Ne adamsın sen ya...18:00 da Manisa kavşağında ol,"şu manisa otobüslerinin kalktığı yer" de,kampusun önünde :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Yaw Bİzİm Sayimiz 30 UgeÇermİ???

Manİsadan Toplasan 12-13 KİŞİyİz,,ben Adamlara 25 KİŞİ Ortalamayiz Dedİm Ama.....????????
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
25-30 civarı oluruz ortalama o zaman Mecit toplamda,bizde 10-15 kişi arası oluruz,büyük bir ihtimal 10 kişi felan geliriz.
Adamlara 25-30 dediysen tamam işte,en fazla 3-5 fazlası olur,onu da kaldıramayacak kapasite bir mekan olduğunu sanmıyorum.Takma kafana:)...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

Yaw Bİzİm Sayimiz 30 UgeÇermİ???

Manİsadan Toplasan 12-13 KİŞİyİz,,ben Adamlara 25 KİŞİ Ortalamayiz Dedİm Ama.....????????

meeeciiiittttt liste nerde benim adım nerde yaklaştım ben yarın ordayım yaz benide ama ortalıkta liste miste göremedim.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla ümmet abicim yemek bu akşam. aman dikkatli gel.

Bu arada Chatkut aykuta söyle kayboldu bu aralar. sesi soluğu çıkmıyor Murat darılmış aramıyor diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst