kanka keşke gelebilseydin yaw. söyle Ayben e I-Ben i de alsın gelsin bir akşam. olmuyor böyle
ARKADAŞLAR şimdi gittim yerimizin masamızın dizaynını ayarladım..min.20 max.30 kişilik bir masa ayarladık..yemekten sonrada BARIŞ ALANI diye bir yer var oraya,,çay-kahve molası vermeye gidicez..
gökalpçim dersleri elbette takip edeceksin ama bu taraftada devamsızlığın artıyo ona göre, çorbacı seboda imzanı başkasına attırmışsın hemen yok yazdık bilesin.![]()
ya bırak şimdi birbirimizi tanıyan insanlarız hukuk senin neyine.Hukukda tek kural.HERKESİN TUTTUĞU KENDİNE ilkesidir.Çaktın davayı...
ARKADAŞLAR şimdi gittim yerimizin masamızın dizaynını ayarladım..min.20 max.30 kişilik bir masa ayarladık..yemekten sonrada BARIŞ ALANI diye bir yer var oraya,,çay-kahve molası vermeye gidicez..
Bu seferki buluşmaya gelemiyorum maleseftirr..ale: :salut:
Sizlere iyi iftarlar (Şİmdiden her birinizee afiyet bal şeker olsunn.. Tuttuğunuz Oruçlarınızı Allah kabul etsinn..), bol gülüşler ve keyifli uzun bir Cuma akşamı diliyorumm.. :rendeer:
Bir dahaki sefere inşallah görüşmek üzree..
Bu seferki buluşmaya gelemiyorum maleseftirr..ale: :salut:
Sizlere iyi iftarlar (Şİmdiden her birinizee afiyet bal şeker olsunn.. Tuttuğunuz Oruçlarınızı Allah kabul etsinn..), bol gülüşler ve keyifli uzun bir Cuma akşamı diliyorumm.. :rendeer:
Bir dahaki sefere inşallah görüşmek üzree..
MECİT;827635' Alıntı:..min.20 max.30 kişilik bir masa ayarladık....
bu kadar adama yemekmi yeter be ya mecit kaçacak yada adam dükkanı kapatacak okursa siteyi ORDU geliyor diye
:queen::queen::queen::queen: bende gelıyorum kesın gıbı bısey ama net konusmamakta fayda var 16da ege unıversıtesının onune katılırım bende bu hastane gırısı dımı??? yoksa kampusun onumu su manısa otobuslerının kalktığı yer??? hangısı kesın soyleyınde yalnız gıtmıyım canım sıkılır yolda![]()
Yaw Bİzİm Sayimiz 30 UgeÇermİ???
Manİsadan Toplasan 12-13 KİŞİyİz,,ben Adamlara 25 KİŞİ Ortalamayiz Dedİm Ama.....????????
meeeciiiittttt liste nerde benim adım nerde yaklaştım ben yarın ordayım yaz benide ama ortalıkta liste miste göremedim.