Yamaha FZ6 mı, Suzuki GSR 600 mü ???

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
fz6 nın 78hp ve 98 hp lik versiyonları arasında belirgin bir farklılık var mı.yani en azından dışarıdan bakıldığında hımmm bu 78 hp imiş diyebilirmiyiz...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
fz6 nın 78hp ve 98 hp lik versiyonları arasında belirgin bir farklılık var mı.yani en azından dışarıdan bakıldığında hımmm bu 78 hp imiş diyebilirmiyiz...

Diyebilirsiniz çünkü biri eski kasa diğeri yeni kasa...

Ama 2006 ve öncesi 98 hp olan motorun 2007 versiyonu 78 hp yeni kasa olanıysa 98 hp yani işi iyice karıştırdı aslında yamaha...:farao:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
fiyat-servis-yedek parça bazında bakarsak yahama
diğer her türlü suzuki derim
benim tercihim gsr600 olurdu...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Diyebilirsiniz çünkü biri eski kasa diğeri yeni kasa...

Ama 2006 ve öncesi 98 hp olan motorun 2007 versiyonu 78 hp yeni kasa olanıysa 98 hp yani işi iyice karıştırdı aslında yamaha...:farao:

bildiğim kadarıyla 2006 kasalarda hem 78 hp lik hem de 98 hp lik versiyonlar var. fazer dede aynı şey geçerli diye biliyorum. ismi lazım değil ankarada bir firmanın 78 hp lik versiyonları anlamayan adamlara 98 lik diye sattığını duymuştum. dış görünüşte ufak da olsa ayırt edici bir detay olsa güzel olur aslında.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bildiğim kadarıyla 2006 kasalarda hem 78 hp lik hem de 98 hp lik versiyonlar var.

Fazer'ın 2006 kasaları sadece ve sadece 98 hp'dir çift kasa seçeneği 2007'de sunulmuştur...

ismi lazım değil ankarada bir firmanın 78 hp lik versiyonları anlamayan adamlara 98 lik diye sattığını duymuştum. dış görünüşte ufak da olsa ayırt edici bir detay olsa güzel olur aslında.

bu konuda kesinlikle sana katılıyorum...2008 veya 2009'da ikinci el eski kasa fazer almak isteyecek bir arkadasın aldığı motorun 78 veya 98 beygir olduğunu anlaması dış görüşünüş itibariyle nerdeyse imkansız...:farao:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Fz6 alırım hiç düşünmeden bence çok daha yakışıklı motor ta bi gsryine hiç yabana atmamak lazım çok güçlü bi motordur sana tavsiyem kawa Z750yede bakman ;)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
FZ6 resimlerde pek hoş durmasada, yakından bakıldığı zaman çok güzel bir makine olduğunu fark etmemek mümkün değil.Tabii göreceli bir durum, zevkler ve renkler tartışılmaz olayı :wiinkk:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ama gsr 600 daha etli ve daha hızlı indirimden yaralanmak lazım suzinin fiyatı 15'e kadar indi çok uygun:wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
SUZUKİ GSR 98 HP @ 12.000 RPM
YAMAHA FZ6 78 HP-11.500 RPM
Benim tercihim bu yüzden GSR........
+1

performans herşeyden önce gelir onun için GSR
konfor ve güvenlik ikinci sırada gelir onun için GSR
dış dörünüm üçüncüı sırada gelir onun için GSR

:bounce::bounce:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
78 hp.lik Fazer ile GSR neden karsilastiriliyor hala anlamis degilim. Fazer S2'lerin gucu 98hp. fiyati da GSR ile nerdeyse ayni. kavunla karpuzu degil, kavunla kavunu karsilastirin. GSR'in tipi hos ama Fazer kadar satan motor mu var, o kadar kucumsemeyin.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Fazer'ı küçümseyen yok biniciler birbirine sataşıyor sadece :mrgreen: formu zevkli kılan yanlardan biride bu bence makul seviyelerde olursa tabi. GSR yeni bir model Fazer kadar satılmaması normal Fazer S2'nin saf bir naked oluğuna inanmıyorum o yüzden onada kavun muhamelisi yapıyorum :p bence Z750,CBF 600 Hornet,FZ6 karakter olarak GSR' ye daha yakın kuzenleri diyelim :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
GSR Gerçekten güzel bir makina.Bizim burada bir arkadaşta var.Hem inceleme hemde kullanma fırsatım oldu.Kullanma amacım makineyi denemek değildi ama yine gücünü hissetmemek mümkün değil. :)
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Fazer a ısınamadım bi türlü:silent:gsr 600 benimde listemde:mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Benim gönlümde başka makina yatıyor fakat bu iki makina arasından gsr600 abs'i tercih ederdim. Suzuki daha bir naked duruyor. cazibeli bir makina bence... Yamaha'da tabi kötü veya iğrenç değil o da güzel fakat gsr sanki ben iki adım öndeyim diyor... Yine de kesinlikle zevk meselesi, ikisi de sahibini pişman etmez aksine güldürür...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende alacak olsaydım GSR 600'ü tercih ederdim daha zevkli vede güzel bir tasarımı var
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
herzaman suzuki diyorum denge kalite kat kat fazla dır göreceksin tadacaksın test edip öyle motor alacaksın
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
ya millet allah aşkına göz var nizam var, fazer mi daha yakışıklı gsr mı? :) yapmayın allah aşkına, ben kız olsam fazer 'a binerdim :p kız değilim, gene de 2 sene sonra inşallah fazer alacağım :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst