- Katılım
- 27 Haz 2006
- Mesajlar
- 789
Bize asker yolu gözüktü sizi iyi sürüşler :mrgreen:
HADİ HAYIRLISIYLA YAP DA GEL:ALLAH'A EMANET OL.
Bize asker yolu gözüktü sizi iyi sürüşler :mrgreen:
Bize asker yolu gözüktü sizi iyi sürüşler :mrgreen:
ne diyosun sen yaa
motordan düşünce başını mı vurdun
ne askeri, ne gitmesi???
:silent::silent::silent:
dilekçe vermiştim erken sevk için kabul olmuş kasımda askerim bir aksilik olmazsa
Jandarma trafik yapıcaklarmış altıma Transalp vericeklemiş bın bın gezicekmiş
Arkadaşlar az önce motorumu sattım. Kendimi bir tuhaf hissediyorum.![]()
Arkadaşlar az önce motorumu sattım. Kendimi bir tuhaf hissediyorum.![]()
kaça verdin kanka tanıdıkmı...hayırlısı olsun paşam...eee şimdi napcan kaldn dımdızlak ortada...![]()
hayırlı olsun ..............................
2.750'ye el sıkıştık. Zaten istediğim son fiyatta oydu. Arkadaşın da ilk motoru olacakmış, Cuma devrini yapacaz. Buraya üye yaparım merak etme. cbftr üyesi imiş ordan görmüş, benim gezileri filan takip ediyormuş.
Ortada kalmam merak etme öyle olsa satmazdım:wiinkk: Bi ihtimal haftaya başka motorlayım.:wiinkk: Az sonra görmeye gidiyorum.
Satıcam satıcam dedin sonunda sattın demekHadi hayırlı uğurlu olsun.Yeni motorun ne olacak ozaman CBF 150 topiği bir kişi daha kaybetti.
ale: Yeni alacağın motoru iyi araştır şekline aldanıpda bir motor alıyım deme
cruzer demiştin gezi yazında.Böyle cbf 500 falan daha mantıklı olmazmı yani NAKED tarzı gene.Choperlar falan biraz hantal son süratlerdede rüzgar rahatsız ediyor diye okuyoruz.Gerçi belli olmaz 2 kişi biniceğiniz için belkide scooter bile alabilirsin :cherry::mrgreen: Bütçene bağlı birazda gerçi
![]()
Demek hemen dışlandı ha...:bounce::cherry:Cloudu bi daha burda istemiyoz...motorsuzları istemiyozzz...
![]()
abicim ne zaman sattın 1 haftada ya...:silent:2750 de fena değil...
Evet kardeş, cruiser düşünüyorum, zaten bu motor benim için geçiş motoru idi ve görevini fazlasıyla yaptı. Nakedlar bütçemi çok aşıyor, benziniyle de başa çıkamam zaten. Çok aşırı hız derdim de yok, sadece birazcık daha güç ve iki kişi ile birazcık daha (özellikle eşim için) rahatlık uzun yolda hepsi o. Bir de cruiser benim motor sevdamın temelidir. Enduro da son durak olur herhalde.
CBF500 maaşımı ikiye katlarsam alırım belki bir gün.
Belki bir GV250 olacak zira hep aklımda olan bir aletti. Size şaşırtıcı gelebilir ama ciddi araştırdım. Ekonomik olark da bütçeme en uygun motor. Bakalım hayırlısı.
Demek hemen dışlandı ha...:bounce::cherry:
Valla ben de anlamadım. 1 haftada satıldı işte. Hatta bugün yeni motorum belli oldu gibi bişey. Üstelik 2007model![]()
demek hyo gv 250 hemi...hayırlısı olsun...ne diyelim dostum...:cat:
bakalım bende fiyat düşüreyim alıcı çıkacakmı...harbi şaşırdım...demek biz fiyattan satamıyoz dostum olay bu...2950 ye gelen olmamıştı...2800 veya 2750 diyim bi...
benim makina 6500'e geldi 4800 de motor değişmişti tekrar rodaj yapmıştım daha biliçli bir şekilde rodajı tamamladım.sanırım ilk motor harbiden arızalıydı değiştikten sonra daha bi keyif almaya başladım şimdi motor sesi bile farklı çok memnunum...ben motoru satarken kaç km dicem onu düşünüyorum mekanik aksamlar 6500 km motor 1500 km:queen:
demek hyo gv 250 hemi...hayırlısı olsun...ne diyelim dostum...:cat:
bakalım bende fiyat düşüreyim alıcı çıkacakmı...harbi şaşırdım...demek biz fiyattan satamıyoz dostum olay bu...2950 ye gelen olmamıştı...2800 veya 2750 diyim bi...