Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
ne diyosun sen yaa
motordan düşünce başını mı vurdun
ne askeri, ne gitmesi???
:silent::silent::silent:

dilekçe vermiştim erken sevk için kabul olmuş kasımda askerim bir aksilik olmazsa

Jandarma trafik yapıcaklarmış altıma Transalp vericeklemiş bın bın gezicekmiş
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
ben yeni aldım 2008 ama hiç fark yok aynısı sadece ruhsatta 2008 yazıyor o kadar
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dilekçe vermiştim erken sevk için kabul olmuş kasımda askerim bir aksilik olmazsa

Jandarma trafik yapıcaklarmış altıma Transalp vericeklemiş bın bın gezicekmiş

hayırlı olsun kardeş vatan borcu ancak surada dikkat çekmek isterim bende en azından eski külüstür bile olsa motorlu bi görev istemiştim tank şöförü olmuştum nasip :mrgreen::queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
kaça verdin kanka tanıdıkmı...hayırlısı olsun paşam...eee şimdi napcan kaldn dımdızlak ortada...:p

2.750'ye el sıkıştık. Zaten istediğim son fiyatta oydu. Arkadaşın da ilk motoru olacakmış, Cuma devrini yapacaz. Buraya üye yaparım merak etme. cbftr üyesi imiş ordan görmüş, benim gezileri filan takip ediyormuş.:)
Ortada kalmam merak etme öyle olsa satmazdım:wiinkk: Bi ihtimal haftaya başka motorlayım.:wiinkk: Az sonra görmeye gidiyorum.
hayırlı olsun ..............................


Eyvallah sağol kardeş.:)25 sağol.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
2.750'ye el sıkıştık. Zaten istediğim son fiyatta oydu. Arkadaşın da ilk motoru olacakmış, Cuma devrini yapacaz. Buraya üye yaparım merak etme. cbftr üyesi imiş ordan görmüş, benim gezileri filan takip ediyormuş.:)
Ortada kalmam merak etme öyle olsa satmazdım:wiinkk: Bi ihtimal haftaya başka motorlayım.:wiinkk: Az sonra görmeye gidiyorum.

Satıcam satıcam dedin sonunda sattın demek :)Hadi hayırlı uğurlu olsun.Yeni motorun ne olacak ozaman CBF 150 topiği bir kişi daha kaybetti.:pale: Yeni alacağın motoru iyi araştır şekline aldanıpda bir motor alıyım deme :) cruzer demiştin gezi yazında.Böyle cbf 500 falan daha mantıklı olmazmı yani NAKED tarzı gene.Choperlar falan biraz hantal son süratlerdede rüzgar rahatsız ediyor diye okuyoruz.Gerçi belli olmaz 2 kişi biniceğiniz için belkide scooter bile alabilirsin :cherry::mrgreen: Bütçene bağlı birazda gerçi :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cloudu bi daha burda istemiyoz...:p motorsuzları istemiyozzz...:p

abicim ne zaman sattın 1 haftada ya...:silent:2750 de fena değil...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Satıcam satıcam dedin sonunda sattın demek :)Hadi hayırlı uğurlu olsun.Yeni motorun ne olacak ozaman CBF 150 topiği bir kişi daha kaybetti.:pale: Yeni alacağın motoru iyi araştır şekline aldanıpda bir motor alıyım deme :) cruzer demiştin gezi yazında.Böyle cbf 500 falan daha mantıklı olmazmı yani NAKED tarzı gene.Choperlar falan biraz hantal son süratlerdede rüzgar rahatsız ediyor diye okuyoruz.Gerçi belli olmaz 2 kişi biniceğiniz için belkide scooter bile alabilirsin :cherry::mrgreen: Bütçene bağlı birazda gerçi :)

Evet kardeş, cruiser düşünüyorum, zaten bu motor benim için geçiş motoru idi ve görevini fazlasıyla yaptı. Nakedlar bütçemi çok aşıyor, benziniyle de başa çıkamam zaten. Çok aşırı hız derdim de yok, sadece birazcık daha güç ve iki kişi ile birazcık daha (özellikle eşim için) rahatlık uzun yolda hepsi o. Bir de cruiser benim motor sevdamın temelidir. Enduro da son durak olur herhalde.
CBF500 maaşımı ikiye katlarsam alırım belki bir gün.:)
Belki bir GV250 olacak zira hep aklımda olan bir aletti. Size şaşırtıcı gelebilir ama ciddi araştırdım. Ekonomik olark da bütçeme en uygun motor. Bakalım hayırlısı.

Cloudu bi daha burda istemiyoz...:p motorsuzları istemiyozzz...:p
Demek hemen dışlandı ha...:bounce::cherry:

abicim ne zaman sattın 1 haftada ya...:silent:2750 de fena değil...

Valla ben de anlamadım. 1 haftada satıldı işte. Hatta bugün yeni motorum belli oldu gibi bişey. Üstelik 2007model :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet kardeş, cruiser düşünüyorum, zaten bu motor benim için geçiş motoru idi ve görevini fazlasıyla yaptı. Nakedlar bütçemi çok aşıyor, benziniyle de başa çıkamam zaten. Çok aşırı hız derdim de yok, sadece birazcık daha güç ve iki kişi ile birazcık daha (özellikle eşim için) rahatlık uzun yolda hepsi o. Bir de cruiser benim motor sevdamın temelidir. Enduro da son durak olur herhalde.
CBF500 maaşımı ikiye katlarsam alırım belki bir gün.:)
Belki bir GV250 olacak zira hep aklımda olan bir aletti. Size şaşırtıcı gelebilir ama ciddi araştırdım. Ekonomik olark da bütçeme en uygun motor. Bakalım hayırlısı.


Demek hemen dışlandı ha...:bounce::cherry:



Valla ben de anlamadım. 1 haftada satıldı işte. Hatta bugün yeni motorum belli oldu gibi bişey. Üstelik 2007model :)


demek hyo gv 250 hemi...hayırlısı olsun...ne diyelim dostum...:cat:


bakalım bende fiyat düşüreyim alıcı çıkacakmı...harbi şaşırdım...demek biz fiyattan satamıyoz dostum olay bu...2950 ye gelen olmamıştı...2800 veya 2750 diyim bi...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
demek hyo gv 250 hemi...hayırlısı olsun...ne diyelim dostum...:cat:


bakalım bende fiyat düşüreyim alıcı çıkacakmı...harbi şaşırdım...demek biz fiyattan satamıyoz dostum olay bu...2950 ye gelen olmamıştı...2800 veya 2750 diyim bi...


metehan iyice düşürdün fiyatı.benimkini soran çok,alan yok.senin yüzünden hep.piyasayı altüst ettin.girdiğin yerde huzursuzluk....:queen::farao::pr:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cloud hayırlısı olsun satmışsın motoru...
gv250 kullanmıştım gerçekten güzel bir alet ve güçlü iyi bir seçim bence :wiinkk:

benim makina 6500'e geldi 4800 de motor değişmişti tekrar rodaj yapmıştım daha biliçli bir şekilde rodajı tamamladım.sanırım ilk motor harbiden arızalıydı değiştikten sonra daha bi keyif almaya başladım şimdi motor sesi bile farklı çok memnunum...ben motoru satarken kaç km dicem onu düşünüyorum mekanik aksamlar 6500 km motor 1500 km:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
benim makina 6500'e geldi 4800 de motor değişmişti tekrar rodaj yapmıştım daha biliçli bir şekilde rodajı tamamladım.sanırım ilk motor harbiden arızalıydı değiştikten sonra daha bi keyif almaya başladım şimdi motor sesi bile farklı çok memnunum...ben motoru satarken kaç km dicem onu düşünüyorum mekanik aksamlar 6500 km motor 1500 km:queen:

Sağolasın kardeş. Motor niye değişti, yani komple yeni motor mu taktılar senin cbf150 kasasına:silent:

demek hyo gv 250 hemi...hayırlısı olsun...ne diyelim dostum...:cat:


bakalım bende fiyat düşüreyim alıcı çıkacakmı...harbi şaşırdım...demek biz fiyattan satamıyoz dostum olay bu...2950 ye gelen olmamıştı...2800 veya 2750 diyim bi...

Sağol. 250cc üstü beni aşıyor hep söyledim. Madden bakamam daha üstüne.

Bu arada ben 2.850 ye çekmiştim üst limiti ve 100lira indim. 2900'e 3000'e filan cidden satılmaz bence de, satana da helal olsun ne diyim. Benim aksesuarlarımla fiyat istediğim gibi idi, eh motora da yakında zam gelirse alan arkadaş aslında iyi fiyata ve de çok temiz bir alet satın alıyor. Ben de şanslıyım sattığım gün gidip 1600km de 2007 full aksesuar kız gibi bir GV250 buldum(Gördüğümde motorun temizliğine inanamadım, sahibi de olgun bir zat ve eski motorcu bir üstat). Ne diyim benim için kısa günün karı oldu. Hayırlısı.:)
Allah olmayanlara da gönlüne göre versin.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
silindir bloğu,piston ve segmanlar değişti...ufak bi cızırtı geliyodu götürdüm garantiden yenilettim motoru :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst