[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
abooovvv 27 kişi olmuşuz bile...maşallah maşallah...allah bereket versin...:)

arkadaşlar tekrar söylüyorum asya ve avrupa yakasından gelicek olupta yeri bilmeyen dostlarımızı 1.levent BP'den alabilirim...burdan sonra tahmini 10 dk'lık yolumuz var...saat 6:30 en geç 6:45 gibi orda olursanız yeterlidir...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

abooovvv 27 kişi olmuşuz bile...maşallah maşallah...allah bereket versin...:)

arkadaşlar tekrar söylüyorum asya ve avrupa yakasından gelicek olupta yeri bilmeyen dostlarımızı 1.levent BP'den alabilirim...burdan sonra tahmini 10 dk'lık yolumuz var...saat 6:30 en geç 6:45 gibi orda olursanız yeterlidir...

bülentçim yanlış saymışsın artıları unutmuşsun onlarla birlikte 30 kişi olduk
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gelmeyi çok isterim ama cumartesi günü izmitteyim:pale:

Pek ihtimal vermiyorum ama döndükten sonra yetişmeye çalışıcam.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
neyse herkes küçük gruplar halinde gelmeyi düşünüyo sanırım...kaybolan olursa bana yada halis abiye cepten ulaşsın...çok iyi yer tarif ederizde...:cherry:
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Ya mustaphaaaa nerde organizasyon var oraya zıplıyorsun sen de yaa :)
Abi pazar günü gezimiz var karaburuna dorlion geliyo haberin olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağalar yolu bilmeyenler için söylüyorum gerçi bende bilmiyorum :) merter mc de buluşalım ordan sora sora bağdat bulunur zaten :) veya kağıthaneye geldiğimizde ümmet abiyi ararız.. En kolay yol olmaz mı?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
neyse herkes küçük gruplar halinde gelmeyi düşünüyo sanırım...kaybolan olursa bana yada halis abiye cepten ulaşsın...çok iyi yer tarif ederizde...:cherry:

ben yer tarif etmektense gider alırım daha iyi :queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ben yer tarif etmektense gider alırım daha iyi :queen::queen:

abi öylede o kadar söylememe rağmen kimse 1.levent'e gelmeyi düşünmüyoki...gruplar halinde levent'e kadar gelicekler sonrası karışık kağıthane yolları biliyosun...ben kestirmeden indiricektim herkesi ondan öyle dedimdi...neyse olmazsa dediğin gibi kaybolanı gider alırız...hem en azından kim gelicekti kim gelmediydi beklesekmi beklemesekmi gibi sorunlarla karşılaşmayız...:cat:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Ya mustaphaaaa nerde organizasyon var oraya zıplıyorsun sen de yaa :)
Abi pazar günü gezimiz var karaburuna dorlion geliyo haberin olsun

şimdiden söz vermiyeyim ama irtibatta kalalım:)
gelirim gelirimde benim motorun ne kadar ömrü kaldı onu bilmiyorum sorun orda ama sonuna kadar giderim :cat:

abi öylede o kadar söylememe rağmen kimse 1.levent'e gelmeyi düşünmüyoki...gruplar halinde levent'e kadar gelicekler sonrası karışık kağıthane yolları biliyosun...ben kestirmeden indiricektim herkesi ondan öyle dedimdi...neyse olmazsa dediğin gibi kaybolanı gider alırız...hem en azından kim gelicekti kim gelmediydi beklesekmi beklemesekmi gibi sorunlarla karşılaşmayız...:cat:

bu dediğin yer leventin girişinde sağdaki benzinci değilmi?
bize ters kalıyor sanıyorum çünkü topkapı istikametinden geleceğiz oraya gelip sonra kağıthaneye gitmek ters biz kaybolalım en iyisi sonra buluruz bağdatı:)

Ya mustaphaaaa nerde organizasyon var oraya zıplıyorsun sen de yaa :)
Abi pazar günü gezimiz var karaburuna dorlion geliyo haberin olsun

Eger kendini iyi hissediyorsan sende gel senide aramızda görmek güzel olur yol belki uzak ama temiz yol pürüzsüz ne dersin?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
ağalar yolu bilmeyenler için söylüyorum gerçi bende bilmiyorum :) merter mc de buluşalım ordan sora sora bağdat bulunur zaten :) veya kağıthaneye geldiğimizde ümmet abiyi ararız.. En kolay yol olmaz mı?

Valla ben de bilmiyorum bilen biri merter mc den bizi alabilirmi? .:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşlar saat 6 gibi buluşalım merter mcde sonrası allah kerim :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
o zaman saat 17:00 de merter mc de toplanıyoruz ok mi:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana uyar arkadaşlar herhangi bir aksiliğe mahal vermemek için telefonum 0535 294 23 33
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst