Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
Tamam Erhancım, aklıma yazdım gelmessen telefon açar taciz ederim.
@Alper_tim
Biz de takımız, bizi de destekle.
Tuğce ablacım kafeye bir sorar mısın, o akşam maç izleme durumu varmıymış orda?
Alper'in bahanesini çürütmemiz lazım.:cherry:
eee yorgunum o nolcek:mrgreen: