[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Tamam Erhancım, aklıma yazdım gelmessen telefon açar taciz ederim.:p

@Alper_tim

Biz de takımız, bizi de destekle.:p

Tuğce ablacım kafeye bir sorar mısın, o akşam maç izleme durumu varmıymış orda?

Alper'in bahanesini çürütmemiz lazım.:cherry:

eee yorgunum o nolcek:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mac muhabbeti varsa ben kesin yokum abi o zaman. Hayatımda en sevmedigim seylerden biriside futbol. Hayır insanlarla muhabbet ederkende acacaklar sesini sonuna kadar ister istemez pasif izleyici olacagız. Böyle ekşınlara hiç gerenk yok :)

:mrgreen: :mrgreen: Enteresan
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Mac muhabbeti varsa ben kesin yokum abi o zaman. Hayatımda en sevmedigim seylerden biriside futbol. Hayır insanlarla muhabbet ederkende acacaklar sesini sonuna kadar ister istemez pasif izleyici olacagız. Böyle ekşınlara hiç gerenk yok :)

bende gelmeyi düşünüyordum ama mac muabeti benide bozar ne kadar taraftar olsamda ben oraya sohbet için geliyorum :cherry:ama tabi bu işe sevinenler olabilir ben cayı cok içerim iftardan sonra :queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
arkadaşlar bence o ortam varken kimse maç seyretmez boşuna düşünmeyin
çay konusuna gelince yarışabilirim :wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Mac muhabbeti varsa ben kesin yokum abi o zaman. Hayatımda en sevmedigim seylerden biriside futbol. Hayır insanlarla muhabbet ederkende acacaklar sesini sonuna kadar ister istemez pasif izleyici olacagız. Böyle ekşınlara hiç gerenk yok :)

bende gelmeyi düşünüyordum ama mac muabeti benide bozar ne kadar taraftar olsamda ben oraya sohbet için geliyorum :cherry:ama tabi bu işe sevinenler olabilir ben cayı cok içerim iftardan sonra :queen::queen:

yahu arkadaşlar tamamda oraya maç izlemeye gitmiyoruzki TV'nin sesini sonuna kadar açalım...ana tema çay ve sohbet sadece bi gözümüz TV'de olucak o kadar...ne yapalım yani maç izlemek istiyoruz diye gelmeyelimmi...:pale:

ya halis abi BJK yenildi diye niye mızıkçılık yapıyosun...dün toplansaydık böyle demezdin ama dimi...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yahu arkadaşlar tamamda oraya maç izlemeye gitmiyoruzki TV'nin sesini sonuna kadar açalım...ana tema çay ve sohbet sadece bi gözümüz TV'de olucak o kadar...ne yapalım yani maç izlemek istiyoruz diye gelmeyelimmi...:pale:

ya halis abi BJK yenildi diye niye mızıkçılık yapıyosun...dün toplansaydık böyle demezdin ama dimi...:p

yo kesinlikle ben o kadar fanatik degilim akşam zaten arkadaş ziyaretindeydim o yüzden hiç bakmadım bile ama erhan gelirse şayet bir aksilik olmazsa bende gelirsem siz maç seyredersiniz bizde sohbet ederiz :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mac muhabbeti varsa ben kesin yokum abi o zaman. Hayatımda en sevmedigim seylerden biriside futbol. Hayır insanlarla muhabbet ederkende acacaklar sesini sonuna kadar ister istemez pasif izleyici olacagız. Böyle ekşınlara hiç gerenk yok :)

Bende aynı mantıkla gittim bak sonum ne oldu abi, gördük ekşını;:p

80c9scdbe7.jpg


Alper kaç maçını izle abi kurtar kendini.:queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yo kesinlikle ben o kadar fanatik degilim akşam zaten arkadaş ziyaretindeydim o yüzden hiç bakmadım bile ama erhan gelirse şayet bir aksilik olmazsa bende gelirsem siz maç seyredersiniz bizde sohbet ederiz :mrgreen:

tamamdır halis abi anlaştık...:wiinkk:

eee o zaman alper'e bahane kalmıyo dimi...alper dostum ben 10'a kadar orda kalıp maçın gidişatına göre ikinci yarı eve kaçmayı düşünüyorum...sanada aynı şeyi tavsiye ederim...:bounce:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bir aksilik olmaz ise bende orada olacağım inşallah.

Yanlız maç muhabbeti benide bayar, sadece fikrimi belirteyim dedim :p
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
tugce dorlion ve beni de sil arkadaşım.Bu seferlik gelemiyoruz.Pazar günü durusu karaburun mevkiine gezimiz var.Karadeniz sahiline çıkacağız.Onun hazırlıkları var.Dileyen bize katılabilir....
http://www.motosiklet.net/forum/mot...li-hakkinda-hersey-post811363.html#post811363

Bilgi bu mesajda mevcut

Criminal yaw sen hazırlığa 4 gun öncemi başlıyorsun dostum
gel boğaza sana boğaz havası güzel gelir bak

dorlion neler oluyor orda anlat
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
yeri bulmaya çılıcam orada olucammm :cat:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
159
aynı saatlerde tv de maç yayını olması sebebiyle etkinliğe katılamayacağımı üzülerek belirtmek isterim.
şimdiden etkinliğe katılacak tüm arkadaşlara keyifli sohbetler dilerim...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
şimdi adamlarla konuştum maç atv deymiş galiba onu ayaradılar maç da var nargilede çayda herşey var:)

yazın yazın lespaulun yerine ben içerim çayı:p

kale cafe benim mekanım zaten tuğçe için indirim yaptırabilirim belki:queen::cherry:

ya şlu çaylar meselesini bi gözden geçirelim:queen:

bende gelmeyi düşünüyordum ama mac muabeti benide bozar ne kadar taraftar olsamda ben oraya sohbet için geliyorum :cherry:ama tabi bu işe sevinenler olabilir ben cayı cok içerim iftardan sonra :queen::queen:

sana çay var tabi...iftara götürcen nede olsa beni:cherry::mrgreen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
:queen::mrgreen: valla çok doğru ilk defa ARTÇI DEĞİİMMM oleeeeyy:cherry:
bu arada beni senin çırağın seçtiler bıdı bıdılıktan haberin olsunn bunu yapan cerrahi(erhan):mrgreen:

son günlerde meteninçıaraklarıyla uğraşmakdan bıktım aman sen çıkma birde başıma :salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
şimdi adamlarla konuştum maç atv deymiş galiba onu ayaradılar maç da var nargilede çayda herşey var:)



ya şlu çaylar meselesini bi gözden geçirelim:queen:



sana çay var tabi...iftara götürcen nede olsa beni:cherry::mrgreen::p

tugce bak herkes cay tiryakisi ben olsam ilk cayları ismarlar ikincilere komisyon koyarım hem birinci cayın parası cıkar hemde motor için artar :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst