[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ben yazmıştım ama cıkmamış, internetimde sorun vardı o sıra. Osaman tekrar yazayım.

Yağmur yağmaz ise "aargh" ile birlikte geliyoruz.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Marlboroman ve esinin sesi cikmiyor:silent:

Dinmeyen ve Neco bebek tarafina gidelim diyordunuz, ee gelmiyor musunuz?

GKN arabanla gelebilirsin abi.:wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yakariiiiiii! :) Neyse gelebilirsek muhabbetini yapariz! :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
sen gelseydin zaten şaşırırdım iyice kayboldun :queen::queen:

Eee necdet seni yaziyoruz listeye dimi?

@suspect

Bu kadar tatlisumotorcusu olmayin abi, sizi kesin geliyor farzediyorum, firtinada kopsa orda olun lutfen :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yazın yazın lespaulun yerine ben içerim çayı:p

kale cafe benim mekanım zaten tuğçe için indirim yaptırabilirim belki:queen::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
"Suspect" Bugra'nin tatlisu kaplumbagasi, aman pardon tatlisu motorcusu oldugunu belli etmeyeyim diye, yazdim ozellikle "islerimiz mani olmaz ise geliriz" diye ama erken otmus bizim Bugra! :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi söz vermiim
arabala kasar oralar trafik falan
bi film yaparıs olmassa:wiinkk:
daha kosskoca 2 gün var:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tam iftar saatinde yola çıkarsan kasmaz, temiz 30dk her yol boş :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Marlboroman ve esinin sesi cikmiyor:silent:

Dinmeyen ve Neco bebek tarafina gidelim diyordunuz, ee gelmiyor musunuz?

GKN arabanla gelebilirsin abi.:wiinkk:

Murat yağmur olacabilir deniyor.Yağmur yağarsa zor olur.Mehmetlede konuşamadım daha bilmiyorum gelirlerse belki birlikte geliriz onlarla.Görüşemezsek pazara beraberiz Allah izin verirse.:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
herkese iyi eğlenceler diliyorum bol bol resim istiyorum:wiinkk:
malum o akşam takımımı destekleyeceğim için yanınızda olamıyacağım
hee bide yorgun olacağım haberiniz olsun :p:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
çoook çalışmann lazım şekerimm çokkk...O Erhanı ben bi yakalarsam var ya...selamsız cerroş arayıp sormuyor...aman onun düldüle bineyim deme acemi çaylak zaten Allah korusun aman...:p

Kulaklarım cınladı birileri arkamdan iyi sayıyor heralde :queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Abi yok yazma gelemeyebilirim. Beni biliyorsun hiç bir listede olmayı sevmiyorum bir kere yazdırdım onada gitmek kısmet olmadı ondan sonrada asla yazdırmıyorum. Kısmet diyelim. Hayırlı insallah.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tamam Erhancım, aklıma yazdım gelmessen telefon açar taciz ederim.:p

@Alper_tim

Biz de takımız, bizi de destekle.:p

Tuğce ablacım kafeye bir sorar mısın, o akşam maç izleme durumu varmıymış orda?

Alper'in bahanesini çürütmemiz lazım.:cherry:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Tuğce ablacım kafeye bir sorar mısın, o akşam maç izleme durumu varmıymış orda?

Alper'in bahanesini çürütmemiz lazım.:cherry:

evet esasında bende aynı dertten muzdaribim...ama TV varsa ve sahibi fenerli değilse :) (ki fenerliyse ve bu akşam yenilirlerse izletmez:p) büyük ihtimalle izleriz sanırım...bizi bu konuda aydınlatırmısın tuğçe...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Tamam Erhancım, aklıma yazdım gelmessen telefon açar taciz ederim.:p

@Alper_tim

Biz de takımız, bizi de destekle.:p

Tuğce ablacım kafeye bir sorar mısın, o akşam maç izleme durumu varmıymış orda?

Alper'in bahanesini çürütmemiz lazım.:cherry:


en son hatırladığıma göre arkada buyuk plazma vardı ama tugce cevap versin :)
bu arada caylar semaverde
PS:biz dun izledikte ne oldu:salut::salut::salut:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Mac muhabbeti varsa ben kesin yokum abi o zaman. Hayatımda en sevmedigim seylerden biriside futbol. Hayır insanlarla muhabbet ederkende acacaklar sesini sonuna kadar ister istemez pasif izleyici olacagız. Böyle ekşınlara hiç gerenk yok :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst